Vraag over droge metworst
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag over droge metworst
Zojuist heb ik twee droge metworsten gehaald, die nog niet zo droog (heel vers) zijn. Normaal moet je ze dan ophangen en een paar dagen wachten, maar eigenlijk moeten ze voor vanavond droog zijn. Want ik wil ze vanavond opsnijden met een stukje kaas en A'dam uitje op een prikker.
Iemand het idee hoe ik het proces kan versnellen?
Normaal vraag ik altijd hoe droog ze zijn en let ik erop dat ik de meest drogen op het rek krijg, maar vandaag absoluut niet opgelet. Thuis kwam ik er pas achter dat ze nog vers zijn en niet droog. En daar baal ik van.
Iemand het idee hoe ik het proces kan versnellen?
Normaal vraag ik altijd hoe droog ze zijn en let ik erop dat ik de meest drogen op het rek krijg, maar vandaag absoluut niet opgelet. Thuis kwam ik er pas achter dat ze nog vers zijn en niet droog. En daar baal ik van.
Gast- Gast
Re: Vraag over droge metworst
Oven? Drogen? Wat zegt google?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Omruilen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Haha, wat een antwoorden. Het is later dan 17.00u, de winkels zijn dicht.
Google raadt aan het natuurlijk te laten drogen. En ik heb onlangs een niet zo'n succesverhaal gelezen over de magnetron.
Maar ik hoopte gewoon dat iemand een wonderoplossing had. Iets dat niet eerder is beschreven, op bv. google, maar wel effectief is.
Ik merk al dat, dat met alle waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
Google raadt aan het natuurlijk te laten drogen. En ik heb onlangs een niet zo'n succesverhaal gelezen over de magnetron.
Maar ik hoopte gewoon dat iemand een wonderoplossing had. Iets dat niet eerder is beschreven, op bv. google, maar wel effectief is.
Ik merk al dat, dat met alle waarschijnlijk niet gaat gebeuren.
Gast- Gast
Op de verwarming leggen? Ik heb géén idee of dat (snel) werkt, ik zeg maar wat...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Op de verwarming leggen? Ik heb géén idee of dat (snel) werkt, ik zeg maar wat...
Ja! Super!
Bedenk me net dat mijn vader dat altijd deed om ze te drogen. Super! Hoe ik daar zelf niet opkwam!
Gast- Gast
Maura schreef:Angela_1986 schreef:Op de verwarming leggen? Ik heb géén idee of dat (snel) werkt, ik zeg maar wat...
Ja! Super!
Bedenk me net dat mijn vader dat altijd deed om ze te drogen. Super! Hoe ik daar zelf niet opkwam!
Blij dat ik je heb kunnen helpen en alvast smakelijk
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Als een vis op het droge..
» Droge punten
» Droge voeten
» Droge bobbels op rug
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Droge punten