Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

+92
Urban Naked
Pommes
Dikkie Dik
Fearie
Snoes
Pink!
Burn
slaatje
Toet
Annemie
Maudy
Sophiee
maiadebij
Susan
Filoria
Jits
Siamsa
Highway
Tania
Charles
Sylvana
kwak
Ellebel
Sun88
Printje
Femmem
holaagirl
Nana
tweeling
Shopaholic
Kaboutertje
Nijntje
bolus26
Fiwen
Zenna
piertje
Flower_L
Steep
Suus
koNijntje
meisje
Parel
Emmayes
Floor
-Ieniemienie-
Jade
Star007
Ayla
Muppetje
SarahKey
Limburg85
Pien
iloverose
Paper Crown
Lejow
Bloem86
Coccinelle
Ugly Betty
Puggle
strawberry
Amber-
Aimee
diddie
mickey
CCC
Diese
Flip Fluitketel
_Jet
PapillonRose
Viva
Funk
Blue flower
Aagje!
Annie24
*Lookie*
Schism
Laced
Bruintje Beer
Happydobby
Liadan
Jezzie
Pompoen
Parisienne
Clapperdie
Linda
Océane
_Lana_
smooch
Twellie
Sanne
studiebol
June
96 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  Highway vr 15 maa 2013 - 9:39

Thanks smooch!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 Empty Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 9:42

Wat een leuke kindjes.

Pc, wat een droppie is J, en wat heeft ie een heerlijk jongenskoppie.

Highway, prachtig meissie heb je. Slaapt ze zo slecht?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Highway vr 15 maa 2013 - 10:41

Bedankt! Ja ze slaapt erg slecht overdag, soms helemaal niet en komt dan in een vicieuze cirkel.. Te moe om te drinken, teveel honger om te slapen. Daarnaast ook veel krampjes steeds.. Vind het erg lastig. Hoe gaat het met jouw mooie vent?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 10:43

Highway, ik heb het al vaker gezegd maar heb je dat abc poeder al geprobeerd, dat heeft er hier voor gezorgd dat er helemaal geen krampjes zijn. In ieder geval veel succes met je kleine meisje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Highway vr 15 maa 2013 - 10:46

Printje schreef:Highway, ik heb het al vaker gezegd maar heb je dat abc poeder al geprobeerd, dat heeft er hier voor gezorgd dat er helemaal geen krampjes zijn. In ieder geval veel succes met je kleine meisje.
Staat nog op het lijstje, ik ben het niet vergeten smile heb nu sinds 3 dagen cinababy, dat geefik nog enkele dagen de kans (daarvoor infacol geprobeerd) en dan gaan we dat abc proberen. Ik let nu ook erg op mijn voeding maar tot op heden nog weinig verschil.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 10:47

Haha dan is het goed, R was ook zo' N kindje als jouw meisje. Nooit slapen, erg onrustig veel huilen etc. Al die middeltjes hielpen hier ook niet, hier hielp andere voeding omneo bij hem erg goed maar toen hadden we dus al weken en weken gemodderd met hem.

Bij N meteen met dat poeder begonnen en ik heb nog geen krampjes kunnen ontdekken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 21:32

Highway schreef:Bedankt! Ja ze slaapt erg slecht overdag, soms helemaal niet en komt dan in een vicieuze cirkel.. Te moe om te drinken, teveel honger om te slapen. Daarnaast ook veel krampjes steeds.. Vind het erg lastig. Hoe gaat het met jouw mooie vent?

Wat vervelend voor jullie en haar. Ik hoop dat een van de middeltjes aan gaat slaan dan binnekort.

Hier gaat het super. Gister zat hij even niet zo lekker in zijn velletje. Huilde wat meer dan anders. Op een gegeven moment zelfs huilen als hij bij mama lag. Maar dat duurde niet zo lang. Verder drinkt hij keurig op tijd zijn flessen, ontlasting, urine en temp zijn keurig en hij slaapt vrijwel altijd als een roosje. Zowel overdag als 's avonds. Vanacht voor het eerst van voeding toe voeding geslapen (23 tot 5)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje vr 15 maa 2013 - 21:34

Ons knetterkontje, vandaag alweer twee weken oud I love you

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 1911_566521736700400_1943199493_n
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes zo 17 maa 2013 - 10:47

Op deze foto lijkt hij gelijk al veel 'groter'. En ook al zoveel haartjes, zo leuk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 20:09

Slaatje, wat een heerlijke foto, zo vertederend!

Net een kleine fotoshoot gedaan, maar kreeg ze er steeds niet tegelijk mooi op. Maar het gaat om de outfits:

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 20130319_074214_zpsc66f6c4d

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 20130319_074201_zpsba4e8848

Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 20130319_074146_zps48e6d795

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 20:10

O ze zijn groooot, moment.

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 18 maa 2013 - 20:23

Wat leuk Minneke!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Printje ma 18 maa 2013 - 20:26

Leuk Minneke en de haren van je meisje zitten mooi!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 20:29

Ja, die haren...meestal heb ik daar niet voldoende tijd voor in de hectische ochtenden. Maar ik zit ziek thuis, dus dan kan het wel.

En het komt ook wel goed uit, want de schoolfotograaf komt vandaag langs (Fenne wilde er dus ook wel even rustig voor zitten, die is net zo ijdel als haar moeder vrees ik).

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 18 maa 2013 - 20:31

Ik hoop dat ik dat ook ooit zo kan bij mijn meisje, ben alleen niet zo handig, kan wel een huis tuin en keukenvlechtje maar dit niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 20:36

Printje schreef:Ik hoop dat ik dat ook ooit zo kan bij mijn meisje, ben alleen niet zo handig, kan wel een huis tuin en keukenvlechtje maar dit niet.

Youtube is your best friend!

Ik kon dat twee jaar geleden ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Aimee di 19 maa 2013 - 8:32

Wat zien ze er leuk uit Minneke! En F. haar haren I love you

Luuk vandaag (druk aan het bellen met de afstandsbediening Laughing )
Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 Foto-OP8X8NSK
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Printje di 19 maa 2013 - 8:49

Minneke schreef:
Printje schreef:Ik hoop dat ik dat ook ooit zo kan bij mijn meisje, ben alleen niet zo handig, kan wel een huis tuin en keukenvlechtje maar dit niet.

Youtube is your best friend!

Ik kon dat twee jaar geleden ook niet.

Gewoon via YouTube ja? En hoe noem je die vlecht dan. Ik ben daar nog helemaal niet in thuis.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 8:56

Als je 'invlecht' intypt kom je een heleboel tegen!

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 19 maa 2013 - 9:12

Ai mee, leuk ventje. D belt ook met alles, heeft hele gesprekken haha :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Printje di 19 maa 2013 - 9:15

Dank je wel Minneke, nu nog even wachten totdat ze langere haren heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 19 maa 2013 - 9:25

Snoes schreef:Op deze foto lijkt hij gelijk al veel 'groter'. En ook al zoveel haartjes, zo leuk!

Ik zie je reactie nu pas :-) Hij is ook al een stuk groter. En aangekomen ook. Bij de laatste weging was hij 3170 (dat was vorige week zaterdag) vandaag zat hij al om en nabij de 3600 gram :-)

Hoe gaat het met jouw mannetje?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes di 19 maa 2013 - 10:59

slaatje schreef:
Snoes schreef:Op deze foto lijkt hij gelijk al veel 'groter'. En ook al zoveel haartjes, zo leuk!

Ik zie je reactie nu pas :-) Hij is ook al een stuk groter. En aangekomen ook. Bij de laatste weging was hij 3170 (dat was vorige week zaterdag) vandaag zat hij al om en nabij de 3600 gram :-)

Hoe gaat het met jouw mannetje?
Dat gaat vlotjes, het aankomen. Merk je zelf ook dat hij verandert? Hier lijkt het, na ruim 3 maanden, eindelijk de goede kant op te gaan. (Ik wou trouwens nog meer foto's bekijken op jouw FB van je mooie mannetje, maar ik mis je geloof ik smile)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes di 19 maa 2013 - 10:59

Minneke, wat een prachtige kinderen heb je!

Aimee, wat een schattig mannetje is het!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 1:39

Minneke, ze zijn echt gegroeid ineens! Zo wijs! Mooi dat haar van je dochter ook.
Aimee, mijn vriend zou de outfit zo kunnen dragen haha, leuk!

Zo zien wij eruit als we naar buiten gaan (het is er weer voor), helaas zijn we in de fase beland dat ze alle speldjes er weer uittrekt.
Vandaag draagt mijn kind... (fototopic) - Pagina 36 C4C1C450-2CAD-4742-AAAD-27493B6019BB-2278-00000363BF0B22B5_zpsb4236590
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: