Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
+92
Urban Naked
Pommes
Dikkie Dik
Fearie
Snoes
Pink!
Burn
slaatje
Toet
Annemie
Maudy
Sophiee
maiadebij
Susan
Filoria
Jits
Siamsa
Highway
Tania
Charles
Sylvana
kwak
Ellebel
Sun88
Printje
Femmem
holaagirl
Nana
tweeling
Shopaholic
Kaboutertje
Nijntje
bolus26
Fiwen
Zenna
piertje
Flower_L
Steep
Suus
koNijntje
meisje
Parel
Emmayes
Floor
-Ieniemienie-
Jade
Star007
Ayla
Muppetje
SarahKey
Limburg85
Pien
iloverose
Paper Crown
Lejow
Bloem86
Coccinelle
Ugly Betty
Puggle
strawberry
Amber-
Aimee
diddie
mickey
CCC
Diese
Flip Fluitketel
_Jet
PapillonRose
Viva
Funk
Blue flower
Aagje!
Annie24
*Lookie*
Schism
Laced
Bruintje Beer
Happydobby
Liadan
Jezzie
Pompoen
Parisienne
Clapperdie
Linda
Océane
_Lana_
smooch
Twellie
Sanne
studiebol
June
96 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
Jezzie dat broekje staat haar goed
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
F zijn outfit van vandaag:
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op wo 21 nov 2012 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een leuke kleertjes Lily!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat leuk lily!
M:
T:
M:
T:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ieniemienie, K. heeft vandaag hetzelfde shirt aan .
En ik vind jouw dochter zo leuk, mooi pietje is ze!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Haha ja is echt een leuk shirt! Vind vooral die armstukken zo leuk .Liadan schreef:Ieniemienie, K. heeft vandaag hetzelfde shirt aan .
Haha ja die muts heeft ze erg graag op haha
-Ieniemienie-- Kletskop
-Ieniemienie- schreef:Haha ja is echt een leuk shirt! Vind vooral die armstukken zo leuk .Liadan schreef:Ieniemienie, K. heeft vandaag hetzelfde shirt aan .
Waar is dat shirt van? Ik vind hem erg leuk
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, het shirt is van Mexx.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hij is idd van MexxAimee schreef:-Ieniemienie- schreef:Haha ja is echt een leuk shirt! Vind vooral die armstukken zo leuk .Liadan schreef:Ieniemienie, K. heeft vandaag hetzelfde shirt aan .
Waar is dat shirt van? Ik vind hem erg leuk
LINK
-Ieniemienie-- Kletskop
Muppetje: wat een kanjer ook, leuk vestje! Volgens mij heb ik zoiets in het grijs voor S. Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Zo ziet mijn mannetje er vandaag uit, spuuglelijk shirt gekregen van zijn oma en zo is die te lelijk dus dan maar half verstopt met een tuinbroek:lol:
Zo ziet mijn mannetje er vandaag uit, spuuglelijk shirt gekregen van zijn oma en zo is die te lelijk dus dan maar half verstopt met een tuinbroek:lol:
SK wat goed van je dat je dat shirt dan wel aan doet, bij mij zou die achter in de klas belanden en dan ineens is die te klein
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hahah SK, goed gecoverd zo toch?!
Ik heb ook een lelijk pakje gekregen van mijn schoonmoeder en die trek ik alleen voor haar aan als we bij haar op bezoek gaan
Ik heb ook een lelijk pakje gekregen van mijn schoonmoeder en die trek ik alleen voor haar aan als we bij haar op bezoek gaan
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
SarahKey schreef:Muppetje: Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Dat viel me ook al op, je zoon is met de vacuum gehaald toch? Dan is er meer kans op een voorkeurshouding.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hij ligt inderdaad meer naar deze kant. Maar we draaien m ook wel hoor. Zn koppie is in ieder geval nog mooi rond. Maar inderdaad, een voorkeur heeft ie welHappydobby schreef:SarahKey schreef:Muppetje: Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Dat viel me ook al op, je zoon is met de vacuum gehaald toch? Dan is er meer kans op een voorkeurshouding.
Muppetje- Ratel
Thnx iniminie en Liadan, ik ga hem bestellen! Ik vind hem aan de aanfoto's wel veel leuker dan op de kleertjes.com foto...
SK: Handig opgelost zo! Ik hou niet zo van tuinbroekjes, maar om lelijke shirts te coveren is het natuurlijk ideaal
Muppet: Ah wat een stoer binkie al! Die schoentjes en dat vestje
Mijn kleine draakie vandaag:
SK: Handig opgelost zo! Ik hou niet zo van tuinbroekjes, maar om lelijke shirts te coveren is het natuurlijk ideaal
Muppet: Ah wat een stoer binkie al! Die schoentjes en dat vestje
Mijn kleine draakie vandaag:
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje schreef:Hij ligt inderdaad meer naar deze kant. Maar we draaien m ook wel hoor. Zn koppie is in ieder geval nog mooi rond. Maar inderdaad, een voorkeur heeft ie welHappydobby schreef:SarahKey schreef:Muppetje: Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Overigens is het voornamelijk zo dat hij graag de kamer inkijkt, als ik m met zn voetjes de andere kant opleg ligt hij op de andere kant van zn hoofd en als ik m s nachts met zn hoofd naar de muur leg is er ook geen probleem, dan is er niets te zien
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hij ligt inderdaad meer naar deze kant. Maar we draaien m ook wel hoor. Zn koppie is in ieder geval nog mooi rond. Maar inderdaad, een voorkeur heeft ie welHappydobby schreef:SarahKey schreef:Muppetje: Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Viel me ook meer op omdat Siem precies dezelfde houding had en ik vervolgens bij de ostheopaat en fysiotherapie terecht kwam. Dus houd het maar goed in de gaten want ondank dat ik er ook veel aan deed , vanaf het begin al, werd het toch steeds platter.
SarahKey schreef:Muppetje schreef:Hij ligt inderdaad meer naar deze kant. Maar we draaien m ook wel hoor. Zn koppie is in ieder geval nog mooi rond. Maar inderdaad, een voorkeur heeft ie welHappydobby schreef:SarahKey schreef:Muppetje: Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Viel me ook meer op omdat Siem precies dezelfde houding had en ik vervolgens bij de ostheopaat en fysiotherapie terecht kwam. Dus houd het maar goed in de gaten want ondank dat ik er ook veel aan deed , vanaf het begin al, werd het toch steeds platter.
Doen we ook hoor, thanks. Hij heeft vannacht iig alweer de hele nacht de andere kant op gelegen
Muppetje- Ratel
De meeste lelijke shirts die ik krijg doe ik of aan naar het kdv (mag het vies worden/stuk gaan) of in de reservetas of geef ik door. Maar deze had mijn moeder vol trots de eerste dag na S zijn geboorte gekocht voor hem. Dus ja dat vind ik gewoon ook erg lief
Vandaag in de noppies style, met een gewoon lekker zittend broekje. Hangdag:heart:
(en speciaal voor jullie: de hieperdepiep hoera foto haha)
Vandaag in de noppies style, met een gewoon lekker zittend broekje. Hangdag:heart:
(en speciaal voor jullie: de hieperdepiep hoera foto haha)
Muppetje schreef:SarahKey schreef:Muppetje schreef:Hij ligt inderdaad meer naar deze kant. Maar we draaien m ook wel hoor. Zn koppie is in ieder geval nog mooi rond. Maar inderdaad, een voorkeur heeft ie welHappydobby schreef:SarahKey schreef:Muppetje: Maar wat me opvalt, ligt jou kleintje ook wel eens met zijn koppie de andere kant op? Zie alleen maar foto;s met zijn hoofdje in deze positie.
Doen we ook hoor, thanks. Hij heeft vannacht iig alweer de hele nacht de andere kant op gelegen
Mooi zo.
Ja maar (ik wil me nergens mee bemoeien)maar hij moet zelf naar de niet-voorkeurs kant op gaan leggen. Niet vanwege een evt. scheef hoofdje maar vanwege de motorische ontwikkeling. Dus als je hem zelf steeds de andere kant op legt ontwikkelt die kant niet/minder, dat moet hij toch zelf leren.
Laatst aangepast door Aquala op wo 21 nov 2012 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Aquala schreef:Ja maar (ik wil me nergens mee bemoeien)maar hij moet zelf naar de niet-voorkeurs kant op gaan leggen. Niet vanwege een evt. scheef hoofdje maar vanwege de motorische ontwikkeling.
Heb je ook weer gelijk in. Maar als ik m andersom leg doet ie dat ook wel hoor, als ie maar de kamer in kan kijken, maar ik hou het zeker in de gaten
Muppetje- Ratel
Leuke kleren SK! En wat een vrolijke foto! Is hij alvast aan het oefenen voor zijn verjaardag?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Babymexx, zó leuk
Muppetje- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» mijn Ben is vandaag 4 jaar :)
» Mijn favoriet: fototopic!
» Wat draagt jouw kindje vandaag?
» mijn Ben is vandaag 4 jaar :)
» Mijn favoriet: fototopic!
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: