DVD uitgeleend
+9
Susan
Shisha
Jade
Sarah1985
girli
Caramba
Ella
Caulfield
Bisq
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
DVD uitgeleend
Wij hebben een dvd uitgeleend aan de broer van mijn man. Hij had hem in juni al meegenomen dus wij wilden hem graag terug. Van zijn kant was het allemaal moeilijk hij kon hem echt niet brengen was zo ver rijden. Hij zou hem opsturen via de post.
Ik was daar al niet blij mee. En net of klopten mijn gedachten. Het pakketje is niet aangekomen. Dus zijn wij een dvd kwijt
Hij vind het onzin om een nieuwe te betalen want we hadden hem ook op kunnen halen zegt hij. Maar het is toch normaal dat hij een nieuwe voor ons koopt?
Ik was daar al niet blij mee. En net of klopten mijn gedachten. Het pakketje is niet aangekomen. Dus zijn wij een dvd kwijt
Hij vind het onzin om een nieuwe te betalen want we hadden hem ook op kunnen halen zegt hij. Maar het is toch normaal dat hij een nieuwe voor ons koopt?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: DVD uitgeleend
En hij heeft hem wel echt gestuurd? Ik vind niet dat jullie hem hadden moeten halen, hij heeft hem toch geleend?
Gast- Gast
Ik vind dat degene die leent er verantwoordelijk voor is dat het product weer in dezelfde staat terug komt bij de eigenaar. Dat ben je bij de bieb en videotheek toch ook tenslotte.
Gast- Gast
hij zegt dat die hem echt verstuurd heeft Maar geen track en trace code maar het paste door de brievenbus dus dan krijg je die niet
Sarah1985- Ratel
Vreemde gedachtegang van je zwager.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik vind dat jij een vreemde zwager hebt; het lijkt me in zijn situatie normaal om aan te bieden een nieuwe te kopen.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Waarom zou jij hem op moeten halen als hij hem geleend heeft. Lijkt me niet meer als normaal dat hij een nieuwe koopt voor je
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat hij er dan voor moet zorgen dat er een nieuwe voor in de plaats terug komt.
Heb zelf ook al eens een dvd uitgeleend en toen ik hem graag terug wilde hebben bleek diegene de dvd kwijt te zijn.
Ik heb toen een nieuwe dvd gekregen, daarna vond ze die ene weer die ik uitgeleend had.
Heb zelf ook al eens een dvd uitgeleend en toen ik hem graag terug wilde hebben bleek diegene de dvd kwijt te zijn.
Ik heb toen een nieuwe dvd gekregen, daarna vond ze die ene weer die ik uitgeleend had.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mooi dat jullie hetzelfde er over denken. Vind het ook erg raar van hem
Sarah1985- Ratel
Ik zou, als ik zelf iets leen, voor vervanging zorgen als het kwijt is. Wat er ook gebeurd is, het blijft een raar verhaal. Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Ik zou, als ik zelf iets leen, voor vervanging zorgen als het kwijt is. Wat er ook gebeurd is, het blijft een raar verhaal. Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet.
Hoezo geloof je het niet? Het is toch echt waar
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:girli schreef:Ik zou, als ik zelf iets leen, voor vervanging zorgen als het kwijt is. Wat er ook gebeurd is, het blijft een raar verhaal. Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet.
Hoezo geloof je het niet? Het is toch echt waar
Ik denk dat ze bedoeld dat ze niet gelooft dat je zwager de dvd écht opgestuurd heeft.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Dat bedoel ik idd. Moeilijk doen over de dvd terug willen geven, met veel moeite opsturen en dan is heeeeeel toevallig de post de dvd kwijtgeraakt. Iets te toevallig. Ik denk dat hij of de dvd zelf wil houden of dat de dvd kapot is/kwijt.Jade schreef:Ik denk dat ze bedoeld dat ze niet gelooft dat je zwager de dvd écht opgestuurd heeft.Sarah1985 schreef:Hoezo geloof je het niet? Het is toch echt waargirli schreef:Ik zou, als ik zelf iets leen, voor vervanging zorgen als het kwijt is. Wat er ook gebeurd is, het blijft een raar verhaal. Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik vind ook dat hij een nieuwe moet kopen. Vind ik vrij logisch ook.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou zelf een nieuwe kopen en zwager niks meer lenen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ook. Ik vind inderdaad dat hij een nieuwe dvd zo moeten kopen, maar ik vind het de moeite, de irritatie en de boosheid niet waard om me daar te lang druk om te maken.Susan schreef:Ik zou zelf een nieuwe kopen en zwager niks meer lenen.
Gast- Gast
Inderdaad. Ik zou het wel een keer aankaarten, maar blijkbaar heb je dat al gedaan en was zijn reactie dat jullie zelf een nieuwe moeten kopen.Maple schreef:Ik ook. Ik vind inderdaad dat hij een nieuwe dvd zo moeten kopen, maar ik vind het de moeite, de irritatie en de boosheid niet waard om me daar te lang druk om te maken.Susan schreef:Ik zou zelf een nieuwe kopen en zwager niks meer lenen.
Zou ik dan ook doen, maar dit voorval zou ik niet snel meer vergeten! Vervelende situatie zeg...
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Misschien ligt die dvd gewoon ergens flink te verstoffen ofzo bij hem thuis en heeft hij het nog niet eens gekeken. Vind dat hij dan een nieuwe moet kopen als het klopt wat hij zegt en anders moet hij het gewoon vergoeden.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Maple schreef:Ik ook. Ik vind inderdaad dat hij een nieuwe dvd zo moeten kopen, maar ik vind het de moeite, de irritatie en de boosheid niet waard om me daar te lang druk om te maken.Susan schreef:Ik zou zelf een nieuwe kopen en zwager niks meer lenen.
Eens!
Gast- Gast
Ella schreef:Waarom zou jij hem op moeten halen als hij hem geleend heeft. Lijkt me niet meer als normaal dat hij een nieuwe koopt voor je
+1
Inderdaad, wat een rare zwager!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zou er eigenlijk niet zo moeilijk om doen, kan gebeuren toch?
Ik raak tevaak dvd's kwijt doordat ik ze uitleen, vergeet aan wie en zo na een hele tijd een dvd mis en dan niet meer weet wie hem heeft.
Ik raak tevaak dvd's kwijt doordat ik ze uitleen, vergeet aan wie en zo na een hele tijd een dvd mis en dan niet meer weet wie hem heeft.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: