Kruidvat houten thomas treintjes
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kruidvat houten thomas treintjes
Deze week stonden in de folder houten thomas treintjes in de folder, waaronder ook thomas.
Echter ik ben alle kruidvatten in de buurt langs geweest en mijn schoonmoeder en zusje bij hen in de buurt.
Maar helaas... geen thomas thomas treintjes. Heeft iemand ze hier misschien zien liggen in de schappen. De rest van treintjes heb ik allemaal al, behalve thomas.
Echter ik ben alle kruidvatten in de buurt langs geweest en mijn schoonmoeder en zusje bij hen in de buurt.
Maar helaas... geen thomas thomas treintjes. Heeft iemand ze hier misschien zien liggen in de schappen. De rest van treintjes heb ik allemaal al, behalve thomas.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Re: Kruidvat houten thomas treintjes
Ja, hier heb ik er een aantal zien liggen, behalve Thomas
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wil morgen wel voor je kijken, laat maar weten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
heb vandaag ook gehaald bij de kv,maar ook hier geen thomas,wel rosie terwijl die niet in de folder stond.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mauwmauw, Dat klopt inderdaad :-(. Printje zou je willen kijken voor mij en eentje voor me apart willen laten leggen als ze ze hebben (ik kom hem dan donderdag in de stad ophalen) :-)
munk- Fluisteraar
munk schreef:Mauwmauw, Dat klopt inderdaad :-(. Printje zou je willen kijken voor mij en eentje voor me apart willen laten leggen als ze ze hebben (ik kom hem dan donderdag in de stad ophalen) :-)
Ik ga niet naar de stad dan maar naar de Kruidvat in mijn wijk... ik wil hem best voor je kopen of vragen of ze hem naar de stad sturen ofzo? Maar als jij in dezelfde stad woont kunnen we het misschien ook wel anders oplossen.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben zomersproetjes printje ;-). (ja en ik ben weer terug, kon jullie niet missen) Ze dachten hier al dat ik ene EVY was, hahaha. Dus bij deze maak ik mijn id maar bekend, haha.
Wil hem best bij je op komen halen, mocht jij hem wel kunnen kopen. Of mijn schoonouders. Die komen komende week ook praktisch langs jou volgens mij.
Wil hem best bij je op komen halen, mocht jij hem wel kunnen kopen. Of mijn schoonouders. Die komen komende week ook praktisch langs jou volgens mij.
Laatst aangepast door munk op di 30 okt 2012 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
munk- Fluisteraar
munk schreef:Ik ben zomersproetjes printje ;-). (ja en ik ben weer terug, kon jullie niet missen) Ze dachten hier al dat ik ene EVY was, hahaha. Dus bij deze maak ik mijn id maar bekend, haha.
whahahahahha tssssss je bent er weer
Nou das dan meteen DE reden om weer eens af te spreken, is al veel te lang geleden. Ik kijk morgen eventjes voor je.
Printje- Lady Post-a-lot
Thanks! Zal je even mijn tel PM-en (of heb je die nog?) altijd handig om te whatsappen.
munk- Fluisteraar
Haha..leuk dat je weer terug bent! Dat heeft niet lang geduurd!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
munk schreef:Thanks! Zal je even mijn tel PM-en (of heb je die nog?) altijd handig om te whatsappen.
Euh nee volgens mij heb ik die niet meer...
Printje- Lady Post-a-lot
Bij deze zie je PM
munk- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Thomas & Friends