Kapperswinkel gezocht (Utrecht)
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kapperswinkel gezocht (Utrecht)
5/71 van Wella. Mooie bruine kleur zonder roodgloed.Harrison schreef:Ja.. daar zit wat in. Haha! Ik ga gewoon eens langs.
Gast- Gast
Dat klopt maar ook slaan ze snel groen uit. Dus pas daar wel mee op.Punk'd schreef:kleurnummers die eindigen op .0 of 0.1 zijn altijd koel.
Gast- Gast
haa ik hoopte al dat jij zou reageren haha! Thanks!Forumster schreef:5/71 van Wella. Mooie bruine kleur zonder roodgloed.Harrison schreef:Ja.. daar zit wat in. Haha! Ik ga gewoon eens langs.
Gast- Gast
Oke, nog een vraag! Hoeveel procent peroxide moet je dan hebben? Haha.
Gast- Gast
6%, die gebruik je als je op dezelfde kleurhoogte wilt blijven of 1 tint donkerder wilt.Harrison schreef:Oke, nog een vraag! Hoeveel procent peroxide moet je dan hebben? Haha.
Gast- Gast
Forumster schreef:6%, die gebruik je als je op dezelfde kleurhoogte wilt blijven of 1 tint donkerder wilt.Harrison schreef:Oke, nog een vraag! Hoeveel procent peroxide moet je dan hebben? Haha.
Dacht ik al, oke top, thanks! Zin om mijn haar te verven? Haha!
Gast- Gast
Beetje .Forumster schreef:Als Drenthe niet te ver weg is.
Gast- Gast
Forumster schreef:6%, die gebruik je als je op dezelfde kleurhoogte wilt blijven of 1 tint donkerder wilt.Harrison schreef:Oke, nog een vraag! Hoeveel procent peroxide moet je dan hebben? Haha.
En ik? Ik ben nu dus opgelicht blond/caramel/oranje achtig Dit zijn veel highlights, het ertussen is mijn eigen haarkleur, donkerbruin. Ik wil mijn hele haar donkerbruin. Mijn collega raadde 3% aan?
Gast- Gast
Eigenlijk zou je de highlights moeten voorpigmenteren zodat je hele haar dezelfde kleur krijgt maar dat is zelf lastig te doen dus als je echt een aantal tinten donkerder wilt moet je inderdaad 3% gebruiken. Het kan zijn dat na een aantal keer wassen de highlights er weer iets door komen omdat je ze niet voorpigmenteerd maar dat is niet storend en de keer erna niet meer zo.Carrie schreef:En ik? Ik ben nu dus opgelicht blond/caramel/oranje achtig Dit zijn veel highlights, het ertussen is mijn eigen haarkleur, donkerbruin. Ik wil mijn hele haar donkerbruin. Mijn collega raadde 3% aan?
Gast- Gast
Ok ga ik dat doen, dank je!Forumster schreef:Eigenlijk zou je de highlights moeten voorpigmenteren zodat je hele haar dezelfde kleur krijgt maar dat is zelf lastig te doen dus als je echt een aantal tinten donkerder wilt moet je inderdaad 3% gebruiken. Het kan zijn dat na een aantal keer wassen de highlights er weer iets door komen omdat je ze niet voorpigmenteerd maar dat is niet storend en de keer erna niet meer zo.Carrie schreef:En ik? Ik ben nu dus opgelicht blond/caramel/oranje achtig Dit zijn veel highlights, het ertussen is mijn eigen haarkleur, donkerbruin. Ik wil mijn hele haar donkerbruin. Mijn collega raadde 3% aan?
Gast- Gast
Forumster schreef:Dat klopt maar ook slaan ze snel groen uit. Dus pas daar wel mee op.Punk'd schreef:kleurnummers die eindigen op .0 of 0.1 zijn altijd koel.
Op mijn blonde haar zijn dat de enigste tinten die mooi pakken. Ik ben geblondeerd met 12% en daarna hebben ze er een kleur 10.1 geloof ik overheen gezet.. was echt prachtig.. Toen ging ik met mijn stomme kop zelf verven met een 9.0 op mijn donkere uitgroei.. resultaat oranje uitgroei..
Ik naar de kapper.. Die vonden het niet oranje maar warm blond.. (haha ik vond het gewoon al echt heel oranje) maar blijkbaar leek dat ook heel erg zo omdat mijn haar zelf dus zo wit/matte achtig was.. Toen hebben ze de meest grauwe blond die ze hadden op de uitgroei gezet en nu is dat oranje gelukkig weg. Wel jammer dat het geheel nu weer wat donkerder oogt omdat ze het niet aandurfde dat ook uit te blonderen. (Ik had al 1x highlights en 2x coupe soleil laten zetten dus veel verschillende matte blondtinten). De kapper maakte mij ook zowat af haha.. Ik mocht het nooit meer doen want het was zo mooi hoe het was.. haha ik doe het ook nooit meer zelf.
Als mijn haar weer 'bij is gekomen' dan wil ik het deze blondtint en daarna laten uitgroeien met mijn donkere blonde haar.
Gast- Gast
PunkD, wat je zegt klopt. Als je haar te warm is moet je er een zo mat mogelijke kleur overzetten maar een 10.1 is een totaal andere kleur als een 6.1. 10.1 is mooi blond, 6.1 is letterlijk groen.
Die kleur van dat plaatje is trouwens mooooi! Ombre hair is ook heel tof!
Die kleur van dat plaatje is trouwens mooooi! Ombre hair is ook heel tof!
Gast- Gast
Wow wat een mooie kleur Punk'd. Ik moet het ook weer verven, alleen ben ik er ook een beetje bang voor. De kapper had mijn haar met 9.0 geverfd, maar in Mallorca is het weer heel erg opgelicht, ik denk dat ik nu weer kleur 11 heb. En ik heb nog verf kleur 8.0 staan..
Misschien deze week maar een keer 10.0 kopen, voor de zekerheid.
Misschien deze week maar een keer 10.0 kopen, voor de zekerheid.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi he! haha.. Ik zit er al wel redelijk in de buurt, het moet alleen nog iets helderder/witter zijn. Ik heb geen idee hoeveel tinten dat is.. Maar ik mag net voor de kerst of begin volgend jaar weer verven van mijzelf haha.
Gast- Gast
Ben afgelopen zaterdag geweest en heb mijn haar gekleurd. Het is gelukkig goed gegaan Het is een spoeling wat erin zit, 1,9% waterstofperoxide. Fijn, want nog minder schadelijk voor mijn haar. De kleur is bruin met een heel klein beetje een roodtint erin. Wat je overigens alleen goed ziet als de zon er op schijnt. Dat moest wel, omdat er vrij veel blond door mijn haar zat.
Bedankt CherrieLola voor de tip!
Bedankt CherrieLola voor de tip!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» maatje gezocht voor de gezelligheid in utrecht en omstreken
» Kapper Utrecht
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» Utrecht
» Uit eten in Utrecht
» Kapper Utrecht
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» Utrecht
» Uit eten in Utrecht
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: