Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleurspoeling

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kleurspoeling Empty Kleurspoeling

Bericht  Elliot zo 28 okt 2012 - 23:16

Ik wil mijn haar eens een andere kleur, maar vind het zonde om het met echte haarverf te doen. Ik ken mezelf namelijk, ik wil na een paar weken weer mijn eigen haarkleur terug. Is een kleurspoeling een optie? Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat de kleur er echt uit na een paar keer wassen of blijf je het wel zien? En kan het een paar keer achter elkaar of is het zo'n aanslag op je haar dat het maar één keer in de zoveel tijd mag?

En natuurlijk nog de vraag; welke kleur? Ik ben van mijzelf blond en wil het graag wat donkerder. Wat denken jullie?

Dit is mijn haar nu (het lijkt hier wat donkerder dan het in het echt is):

Kleurspoeling Snapshot_20121026_3
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleurspoeling Empty Re: Kleurspoeling

Bericht  Curious ma 29 okt 2012 - 0:11

Ik heb zelf vooral ervaring met verven, maar de keren dat ik een kleurspoeling deed (zo'n 24 wasbeurten iets) werd het wel lichter op dn duur maar ging het er niet echt uit.

En niet om het af te raden, maar ik vind jou haarkleur nu al super mooi!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Elliot ma 29 okt 2012 - 4:10

Haha ik vind mijn eigen haarkleur ook wel mooi, maar ik wil gewoon eens iets anders! Daarom dacht ik, een spoeling. Dat is niet definitief, maar als het er niet écht uitgaat na zoveel keer wassen, is het misschien toch niet zo'n goed idee.. Kleurspoeling 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Coco ma 29 okt 2012 - 4:45

Curious schreef:
En niet om het af te raden, maar ik vind jou haarkleur nu al super mooi!

+1!

Ik heb wel ervaring met kleurshampoo. Ik ben van mijzelf blond maar kleur het ook vaak bruin (doe ik dan overigens wel 2 x met 1 dag ertussen omdat het blonde er anders nog door schijnt) om mijn haar zo min mogelijk te beschadigen, maar dat moest ik wel echt elke 4 weken doen omdat het dus wel steeds lichter werd. Maar na een kleuring was het ook weer mooi glanzend. Mijn ervaring is dus wel positief. Ook wel met lichter trouwens, heb ook een tijdlang een blonde spoeling gebruikt voor 2 tinten lichter.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Char1 ma 29 okt 2012 - 9:41

Ik heb ongeveer jouw haarkleur en doe er weleens een kastanje spoeling door. Bij mij valt het heel mooi uit. Juist doordat het spoeling is is het was subtieler. Bij mij wast het er helaas wel vrij snel uit. Na een week of drie is er niet veel meer van over.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven