Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+106
koNijntje
Jasmine
troela
pippeloentje
Flip Fluitketel
Bluestar
peach
Dimphna
Shopaholic
Charles
Blue flower
Jasmina
strawberry
_Mashimaro_
Monnie
Nana
Mida4you
Toedels
meisje
Star007
Sanne
Vancity_girl
CCC
Lilypie
slaatje
hellowkitty
mickey
love
Fiwen
Laced
Bruintje Beer
Floor
smooch
Lith
studiebol
Happydobby
Parel
Jade
-Belle-
Aimee
kwak
piertje
Linnie1985
Zenna
tweeling
Pien
Twellie
duckie
Annie24
PiP
Steep
*Lookie*
Limburg85
Ella
Jazzlyn
_Lana_
Ibbeltje
Linda
-Ieniemienie-
Paper Crown
Susan
Schism
Papillio
_Jet
Filoria
Diese
chipa
Caroow
Aagje!
M@niek
Muppetje
moepie
Liadan
teletascha
Coccinelle
Flower_L
Mysterious
Funk
Coco
Océane
Tiara
Viva
Mama_1987
Jezzie
Clapperdie
Printje
vlinder-19
Tania
Parisienne
liesje
SarahKey
Marin
Lejow
Puggle
Highway
PapillonRose
Mom-Of-3
maiadebij
mezzoforte
LDJ
MissD
Travelgurly
TukTuk
Shisha
Novalee
schuddebuikje
110 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Smupskes~ schreef:Hier heeft A. het vest nu ook aan. Die zweet zich al snel een otje en zit ook nog in de voetenzak.
Verder als het niet te hard waait en de gevoeldtemperatuur lekker is. Meestal bij zo'n 10 graden ofzo.
Hier gebruik ik ze als tussenjas, dus als een dun vest/zomerjas te dun is maar een winterjas te dik.
Ja inderdaad, vandaag had ze bijv. haar roze trenchcoat nog aan, die is prima zo. Vind hem wel erg leuk, maar idd leuker in grijs. Als hij er dan nog is met 50% is het idd leuk.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja precies.
60.- voor zo;n vest (x2) vind ik echt teveel van het goede.
Ik had me net al misgeteld. Keek op de site en pakte de genoemde bedragen - 25%.
Maar ja, die is er al vanaf gehaald. hahaha.
60.- voor zo;n vest (x2) vind ik echt teveel van het goede.
Ik had me net al misgeteld. Keek op de site en pakte de genoemde bedragen - 25%.
Maar ja, die is er al vanaf gehaald. hahaha.
Gast- Gast
Haha, dat is idd niet slim
Ik heb net toch nog een extra legging besteld, nergens meer met extra korting te krijgen, en ik ben als de dood dat ze een gat in die andere valt en het dus allemaal niet meer te combineren is Mooie van z8 is vaak wel dat de kans aanwezig is dat je er best nog wel wat voor terug krijgt via mp.
Oh, en ik heb hem een maatje kleiner gedaan dan de gestreepte legging, omdat ik van iemand hier hoorde dat het capuchonjurkje smal viel, dan kan ze dat nu al aan en hopelijk is de legging dan ook mooi aansluitend.
Ik heb net toch nog een extra legging besteld, nergens meer met extra korting te krijgen, en ik ben als de dood dat ze een gat in die andere valt en het dus allemaal niet meer te combineren is Mooie van z8 is vaak wel dat de kans aanwezig is dat je er best nog wel wat voor terug krijgt via mp.
Oh, en ik heb hem een maatje kleiner gedaan dan de gestreepte legging, omdat ik van iemand hier hoorde dat het capuchonjurkje smal viel, dan kan ze dat nu al aan en hopelijk is de legging dan ook mooi aansluitend.
Parel- Ratel
Leuke legging he? Daar had H. de eerste keer al een gat in gevallen
Z8 is inderdaad erg goed op MP te verkopen.
Ik had van de zomer collectie een jurkje, een vestje en een legging.
Alles voor 10.- per stuk en ik heb er in totaal 50.- voor terug gekregen
Z8 is inderdaad erg goed op MP te verkopen.
Ik had van de zomer collectie een jurkje, een vestje en een legging.
Alles voor 10.- per stuk en ik heb er in totaal 50.- voor terug gekregen
Gast- Gast
Echt bizar he! Daarom zie ik het ook gewoon als een 'investering' haha
Ze krijgt het echt als 'netjes' zeg maar, al is en blijft het een kind dus vies worden of vallen maakt me niet zoveel uit. Ik heb nu 2 jurkjes en 2 leggings voor (als je het snel zegt doet het niet zo'n pijn haha) 70 euro. Scheelt me toch een kleine 30 euro!
Ze krijgt het echt als 'netjes' zeg maar, al is en blijft het een kind dus vies worden of vallen maakt me niet zoveel uit. Ik heb nu 2 jurkjes en 2 leggings voor (als je het snel zegt doet het niet zo'n pijn haha) 70 euro. Scheelt me toch een kleine 30 euro!
Parel- Ratel
Zie het nu inderdaad ook! Gister was het nog 1+1 gratis. Ik heb besteld toen vrijwel alle maten er nog waren.Puggle schreef:Viva schreef:Leuk Parel!!
Die bovenste heeft R in het grijs en R.L. in die roze, staat erg leuk.
Die middelste scheen geloof ik smal oid te vallen. Daar was iets mee :p
bij humpy heb je 1+1 gratis op z8.
kixx had al ff 50% en mamzie nu ook geloof ik.
Waar staat dat dan? Ik zie wel 50% korting maar niet 1+1 gratis!?
Dat borgvest heb ik dus voor beide meiden. Grote meid draagt hem op koude dagen, en straks in het voorjaar misschien als soort jasje. En kleine meid als jasje in de kinderwagen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hahaha. Ja dat scheelt lekker!
Ik zit ook te dubben... Maar ik doe het nog niet. Ik heb de laatste weken al belachelijk veel gekocht.
Ging van de week tellen en kwam tot de conclusie dat A. 21 bovenstukken heeft...
H. had 12 rokjes (waarvan ik er inmiddels de helft van heb verkocht) en 15 leggings...
Heb echt grote schoonmaak gehouden en de kleding die ze meer dan 2 maanden niet hadden gedragen verkocht.
Vervolgens opgeschreven wat ze écht nodig hadden om na een zaterdag shoppen met wéér teveel thuis te komen.
Ik zit ook te dubben... Maar ik doe het nog niet. Ik heb de laatste weken al belachelijk veel gekocht.
Ging van de week tellen en kwam tot de conclusie dat A. 21 bovenstukken heeft...
H. had 12 rokjes (waarvan ik er inmiddels de helft van heb verkocht) en 15 leggings...
Heb echt grote schoonmaak gehouden en de kleding die ze meer dan 2 maanden niet hadden gedragen verkocht.
Vervolgens opgeschreven wat ze écht nodig hadden om na een zaterdag shoppen met wéér teveel thuis te komen.
Gast- Gast
Ja, ik ga morgen ook weer even ruimen denk ik. Heb namelijk nog wel een paar kledingstukken die ze eigenlijk helemaal niet draagt, en dat vind ik ook zonde. Rokjes draagt ze bijvoorbeeld echt nauwelijks, het is of een tuniek met legging of een spijkerbroek met shirt. Ik ben ook niet zo`n ster in combineren, hou van setjes haha
Parel- Ratel
Hahaha, hier juist wel veel rokjes, spijkerbroeken zijn bijna allemaal veel te wijd.
Heb er nu 1 van Esprit, maar dat is al een oud model, die zit goed. Maar verder. Heb echt al zowat elk merk geprobeerd. Zelfs name it wat smal valt is nog te wijd.
Heb er nu 1 van Esprit, maar dat is al een oud model, die zit goed. Maar verder. Heb echt al zowat elk merk geprobeerd. Zelfs name it wat smal valt is nog te wijd.
Gast- Gast
Ik heb vingino skinny`s, die gaan prima! En een tregging van de NEXT, die was helemaal niet duur en ook erg fijn! Volgens mij hebben H. en L. hetzelfde postuur een beetje, lang & slank. Al heeft L. een lange romp (net als ik) en `gewone` benen, maar ze is wel lang. En ontzettend smal (niet zoals dr moeder haha).
Parel- Ratel
Nou, dan zal ik Vingino toch eens moeten proberen. Vind ze zo rete duur.
H. is ook echt een spinnetje. Ze is overal gewoon lang. Ze heeft nu 104/110 voor de lengte nodig maar vaak zijn kledingstukken gewoon echt te wijd. Ook shirts en jurkjes enzo. Rokjes koop ik 1-2 maten kleiner, broeken en leggings vaak ook. Die gaan toch in haar laars, zie je niks van. Alleen met shirts en jurkjes is het moeilijk, korte mouwen is geen gezicht haha.
Valt alles van Vingino smal? Qua broeken?
H. is ook echt een spinnetje. Ze is overal gewoon lang. Ze heeft nu 104/110 voor de lengte nodig maar vaak zijn kledingstukken gewoon echt te wijd. Ook shirts en jurkjes enzo. Rokjes koop ik 1-2 maten kleiner, broeken en leggings vaak ook. Die gaan toch in haar laars, zie je niks van. Alleen met shirts en jurkjes is het moeilijk, korte mouwen is geen gezicht haha.
Valt alles van Vingino smal? Qua broeken?
Gast- Gast
TIP, ik haal het via mp.
Maar nieuw kan je ze zo weer doorverkopen via mp, gaat ook heel goed.
De skinny`s wel, in mijn opinie dan!
Ben benieuwd of dat hèt voor je is, ze zijn duur maar ik vind ze wel het geld waard.
Maar nieuw kan je ze zo weer doorverkopen via mp, gaat ook heel goed.
De skinny`s wel, in mijn opinie dan!
Ben benieuwd of dat hèt voor je is, ze zijn duur maar ik vind ze wel het geld waard.
Parel- Ratel
Hoe vallen die borgvesten Jacky van z8 eigenlijk? Omdat de vorige collectie van de borgvesten van z8 klein zouden vallen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Daar ben ik ook benieuwd naar! Het vorige vest hebben we in 92/98 en op de mouwen na vind ik hem klein vallen. Dit. Nieuwe vest durf ik dan ook niet te kopen in die maat. En ook niet in 104/110 want dat is waarschijnlijk toch wel een beetje groot!Flip Fluitketel schreef:Hoe vallen die borgvesten Jacky van z8 eigenlijk? Omdat de vorige collectie van de borgvesten van z8 klein zouden vallen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dat vest heb ik voor onze grote meid in 104-110, dat draagt ze normaal ook.
Bij de mouwen moet hij dan om, maar in lengte is hij niet zo lang;
----
weet niet hoe een grotere zou vallen bij dr.
Voor kleine meid heb ik nu 68, valt wel lang dan, maar zo kan ze er nog even mee doen.
Daar heb ik nog geen foto van.
Bij de mouwen moet hij dan om, maar in lengte is hij niet zo lang;
----
weet niet hoe een grotere zou vallen bij dr.
Voor kleine meid heb ik nu 68, valt wel lang dan, maar zo kan ze er nog even mee doen.
Daar heb ik nog geen foto van.
Laatst aangepast door Viva op di 29 jan 2013 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zo de kinderbijslag weer goed besteed voor de kleine meid dit x
Een stokke stoel & nu inmiddels ook de baby inzet. Kan ik 1 deze dagen ophalen. Beiden zgan en ben ik voor net iets boven de 100,- klaar ipv 250 bij elkaar.
Een stokke stoel & nu inmiddels ook de baby inzet. Kan ik 1 deze dagen ophalen. Beiden zgan en ben ik voor net iets boven de 100,- klaar ipv 250 bij elkaar.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Maar EDC, jullie krijgen toch nog geen kinderbijslag voor de jongste deze keer?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Klopt, pas in april. Y had verder niks nodig qua grote dure dingen en kleding past ze allemaal nog, dus gebruikt voor E.
Wel heeft ze een mooie jogging/huispak gekregen hoor haha. Voor beiden dus wel wat gekocht.
Wel heeft ze een mooie jogging/huispak gekregen hoor haha. Voor beiden dus wel wat gekocht.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Lejow schreef:Maar EDC, jullie krijgen toch nog geen kinderbijslag voor de jongste deze keer?
Ze kan het geld voor de oudste toch ook een keer uitgeven aan iets voor de jongste?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Laatst aangepast door pippeloentje op wo 2 jan 2013 - 1:44; in totaal 3 keer bewerkt
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
Bedankt Viva dan zou een 92/98 bij onze dochter wel redelijk goed moeten vallen. Zal er nog eens over nadenken vind hem wel leuk in ieder geval!
Leuk EDC!
Pippeloentje ik kan de foto niet zien.....
Leuk EDC!
Pippeloentje ik kan de foto niet zien.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
http://www.hm.com/nl/product/06574?article=06574-A en
http://www.hm.com/nl/product/06691?article=06691-D (leek me wel leuk voor op een geel of rood broekje)
en nog een grijs colbert van joggingstof, ook van de H&M (afgeprijsd!), hier kan ik geen afbeelding van vinden.. Sowieso jammer dat je van de H&M site geen foto's meer kunt plakken.
http://www.hm.com/nl/product/06691?article=06691-D (leek me wel leuk voor op een geel of rood broekje)
en nog een grijs colbert van joggingstof, ook van de H&M (afgeprijsd!), hier kan ik geen afbeelding van vinden.. Sowieso jammer dat je van de H&M site geen foto's meer kunt plakken.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Lookie: heel leuk dat vest met ie sterren! Heb er ook al naar gekeken, maar L. heeft echt meer dan genoeg.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Lookie: heel leuk dat vest met ie sterren! Heb er ook al naar gekeken, maar L. heeft echt meer dan genoeg.
Bedankt! Ja, ik heb ze ook in maat 86 gekocht terwijl H nu nog in 80 zit, beetje op de groei, want in maat 80 heeft hij ook genoeg kleren!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dat sterrenvest heb ik ook net in mijn mandje gedaan! die is leuk zeg, twijfel nog welke maat ik zal nemen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: