Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+106
koNijntje
Jasmine
troela
pippeloentje
Flip Fluitketel
Bluestar
peach
Dimphna
Shopaholic
Charles
Blue flower
Jasmina
strawberry
_Mashimaro_
Monnie
Nana
Mida4you
Toedels
meisje
Star007
Sanne
Vancity_girl
CCC
Lilypie
slaatje
hellowkitty
mickey
love
Fiwen
Laced
Bruintje Beer
Floor
smooch
Lith
studiebol
Happydobby
Parel
Jade
-Belle-
Aimee
kwak
piertje
Linnie1985
Zenna
tweeling
Pien
Twellie
duckie
Annie24
PiP
Steep
*Lookie*
Limburg85
Ella
Jazzlyn
_Lana_
Ibbeltje
Linda
-Ieniemienie-
Paper Crown
Susan
Schism
Papillio
_Jet
Filoria
Diese
chipa
Caroow
Aagje!
M@niek
Muppetje
moepie
Liadan
teletascha
Coccinelle
Flower_L
Mysterious
Funk
Coco
Océane
Tiara
Viva
Mama_1987
Jezzie
Clapperdie
Printje
vlinder-19
Tania
Parisienne
liesje
SarahKey
Marin
Lejow
Puggle
Highway
PapillonRose
Mom-Of-3
maiadebij
mezzoforte
LDJ
MissD
Travelgurly
TukTuk
Shisha
Novalee
schuddebuikje
110 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 25 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 5:00

Susan schreef:Als je die dure dekens mooi vindt moet je ze uiteraard lekker nemen, maar ik vind niet dat je anders 'beknibbelt' op je kind. Hooguit op spullen die je graag in je huis wil hebben omdat je ze zelf mooi vindt.
Idd, komt een beetje raar over, 'beknibbelen' op je kind. Ik hoef gewoon niet zo'n dure spullen te hebben. Geen aanval hoor, het valt me gewoon op.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 25 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 5:03

Susan schreef:Als je die dure dekens mooi vindt moet je ze uiteraard lekker nemen, maar ik vind niet dat je anders 'beknibbelt' op je kind. Hooguit op spullen die je graag in je huis wil hebben omdat je ze zelf mooi vindt.

Jup eens!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown di 4 dec 2012 - 5:05

Printje schreef:Pc; haha dat kan ik dan nooit denken.. ik denk dan 90,- we kijken nog maar eens even verder hahaha. Heb er het geld ook niet voor en daarnaast ben ik een miep met geld, vind het nogal snel zonde van het geld. Ik heb wel veel kleertjes voor de kinderen maar nooit duur.

Maar jouw kamertje en alle spulletjes zijn geweldig mooi! Wat vindt jouw man er eigenlijk van, gewoon interesse hoor, mijn man interesseert het niet wat ik uitgeef maar ik denk dat hij bij dekens van 90,- euro wel zou schrikken.

Nou dat is het misschien ook hoor, we kunnen 't missen en dat maakt 't toch een stuk makkelijker.

Mijn man.. Nou die is net zo erg smile maar nogmaals dat komt weer omdat we 't kunnen missen en dan maakt 't niet zo veel uit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown di 4 dec 2012 - 5:07

Zelda schreef:
Idd, komt een beetje raar over, 'beknibbelen' op je kind. Ik hoef gewoon niet zo'n dure spullen te hebben. Geen aanval hoor, het valt me gewoon op.

Ho wacht even, ik bedoelde beknibbelen op mijn kind terwijl ik voor mezelf wel alles koop dat ik leuk vind en dan op hem bezuinigen, dát bedoel ik. Uiteraard maakt het voor hem
geen greintje verschil waarin hij wordt gewikkeld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 5:07

Ah, I get your point :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje di 4 dec 2012 - 5:10

Pc; jullie zijn vast geen leerkrachten dan Wink

Maar als je het kunt en wilt missen moet je het zeker doen. Ik geef voor mezelf al helemaal geen fluit uit aan kleren dus dat is hier geen graadmeter hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan di 4 dec 2012 - 5:10

Nou, met dekentjes zou ik dat nog steeds niet als beknibbelen zien, hoor. Ik vind niet dat omdat je dure kleding koopt, je dan ook verplicht bent om dure dekentjes te kopen, puur om het gelijk te trekken.

Ik ken wel gezinnen waar heel goed wordt verdiend en de ouders heel veel aan zichzelf besteden, maar heel krenterig zijn als het om de kinderen gaat, dat vind ik ook wel vrij stom, maar ik vind niet dat als je een dure smaak hebt, álles van je kind ook duur moet zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan di 4 dec 2012 - 5:11

Niet dat je je trouwens hoeft te verantwoorden over die dekens, ik wil alleen zeggen dat ik het dus geen beknibbelen had gevonden als je dekentjes van de Prenatal had gekocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 4 dec 2012 - 5:13

Ik heb trouwens zo'n setje van handschoenen/wantjes (het zijn handschoenen die je ook als wantjes kan dragen), oorwarmers en een das gekocht van Accessorize, wat ik laatst liet zien. En vandaag nog een aantal kussentjes en zo'n schapenvachtkleedje voor in de speelruimte onder Yrsa's bed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 4 dec 2012 - 5:15

Susan schreef:Nou, met dekentjes zou ik dat nog steeds niet als beknibbelen zien, hoor. Ik vind niet dat omdat je dure kleding koopt, je dan ook verplicht bent om dure dekentjes te kopen, puur om het gelijk te trekken.

Ik ken wel gezinnen waar heel goed wordt verdiend en de ouders heel veel aan zichzelf besteden, maar heel krenterig zijn als het om de kinderen gaat, dat vind ik ook wel vrij stom, maar ik vind niet dat als je een dure smaak hebt, álles van je kind ook duur moet zijn.

O, nee hoor:) laatst was ik in de Wibra en zag ik een superleuk pakje en dat koop ik dan ook gewoon hoor. Wij hebben ook niet alles duur voor onszelf hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 4 dec 2012 - 5:22

Susan schreef:Ik heb trouwens zo'n setje van handschoenen/wantjes (het zijn handschoenen die je ook als wantjes kan dragen), oorwarmers en een das gekocht van Accessorize, wat ik laatst liet zien. En vandaag nog een aantal kussentjes en zo'n schapenvachtkleedje voor in de speelruimte onder Yrsa's bed.

Wat leuk! Hopelijk raakt ze ze niet kwijt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 4 dec 2012 - 5:23

Ik hoop het ook niet, ik heb het trouwens via internet besteld, als het goed is komt het morgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade di 4 dec 2012 - 6:20

Wij hebben ook spulletjes van Baby's Only, maar ik ben geen € 800,- kwijt. Het verschil zit hem denk ik in het feit dat ik er geen 10 dekentjes van heb gekocht Laughing . Ik kan me voorstellen dat je dat wel doet wanneer je dat bedrag kan missen! Het zijn namelijk prachtige dekens/spullen.

Ik heb het gecombineerd met lakentjes van de HEMA/prenatal (a star is born)

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  _Mashimaro_ di 4 dec 2012 - 6:36

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 25 141_-banners-hoofd-2NL

Gisteren giletje+overhemd en shirt+spencertje gekocht.

Laatst aangepast door _Mashimaro_ op di 4 dec 2012 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aimee di 4 dec 2012 - 8:41

Ik heb hetzelfde tshirt als Mashimaro gekocht, met die stropdas, maar dan in het grijs.
En 4 rompers bij de hema vorige week!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Tania di 4 dec 2012 - 9:01

Paper Crown schreef:
Tania schreef:
Printje schreef:800 euro voor dekentjes :O Je weet toch wel dat je die dingen maar vaak max 2 jaar gebruikt he...vaak nog niet eens..

M. d'r dekentjes liggen op een dag of 3 na ongebruikt in de kast Laughing

Ja en dus? Haha.. Haha ga echt niet beknibbelen op mijn kind en de dingen wat ik mooi vind :cheering:

Ja en dus niks. Ik heb zelf laatst nog een overtrekje gekocht omdat ik hem zo mooi vond terwijl ik dus niet eens dekentjes gebruik laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  _Mashimaro_ di 4 dec 2012 - 9:11

Ik heb hem ook in het grijs gekocht, wit vind ik zo besmettelijk.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

Bericht  Parel di 4 dec 2012 - 9:45

PC heeft natuurlijk wel een stuk meer geld te besteden dan een boel anderen hier, zij denkt in hele andere bedragen (logischerwijs) dan bijv. ik. Als je 10000 euro pm te besteden hebt (zeg niet dat dat zo is, hoor!) dan denk je makkelijker over iets van 100 euro dan als je 1000 euro te besteden hebt per maand. Dus ik kan je nu wel gaan zeggen dat ik het belachelijk duur vind, maar ik vind het wel mooi! Kan het alleen niet betalen, dus ga vaak op zoek naar een goedkoper alternatief wat ik (bijna) net zo mooi vindt. Maar je kind heeft in principe alleen liefde nodig, dus beknibbelen doe je natuurlijk niet zo gauw!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Aimee di 4 dec 2012 - 9:49

Nouja, alleen liefde zou het wel heel makkelijk maken... Eten, drinken, luiers en kleertjes vind ik toch wel vrij belangrijk!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parel di 4 dec 2012 - 9:51

Aimee schreef:Nouja, alleen liefde zou het wel heel makkelijk maken... Eten, drinken, luiers en kleertjes vind ik toch wel vrij belangrijk!

Ja, natuurlijk wel, maar ik doe L. niet tekort als ik haar in een tweedehands spijkerbroek rond laat kruipen denk ik.

Het allerbelangrijkste waar je niet op moet beknibbelen is liefde, dat is het enige waar je kind wat van krijgt, ben ik van mening.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 4 dec 2012 - 9:54

Parel schreef:
Aimee schreef:Nouja, alleen liefde zou het wel heel makkelijk maken... Eten, drinken, luiers en kleertjes vind ik toch wel vrij belangrijk!

Ja, natuurlijk wel, maar ik doe L. niet tekort als ik haar in een tweedehands spijkerbroek rond laat kruipen denk ik.

Het allerbelangrijkste waar je niet op moet beknibbelen is liefde, dat is het enige waar je kind wat van krijgt, ben ik van mening.

Ik sluit me idd bij Parel aan, al zal PC hier natuurlijk hetzelfde over denken. (dat liefde het belangrijkste is)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Parel di 4 dec 2012 - 9:59

Printje schreef:
Parel schreef:

Ik sluit me idd bij Parel aan, al zal PC hier natuurlijk hetzelfde over denken. (dat liefde het belangrijkste is)

Oh ja, maar dat weet ik wel zeker dat ze daar ook zo over denkt. Ik wilde haar gewoon geruststellen eigenlijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parel di 4 dec 2012 - 10:37

Met het koudere weer op komst heb ik een skipak voor L. geregeld!
Van de H&M, nu in de sale van 30 naar 20 euro, gratis verzendkosten met 1304 en 25% korting met 0230. Nu 15 euro incl verzenden!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown di 4 dec 2012 - 11:01

Parel schreef:
Printje schreef:
Parel schreef:

Oh ja, maar dat weet ik wel zeker dat ze daar ook zo over denkt. Ik wilde haar gewoon geruststellen eigenlijk.

Nee joh! Ik vind mooie dingen veel belangrijker dan liefde
Haha! Later zeg ik hem: doe eens niet zo achterlijk, je krijgt geen liefde maar een dure broek! Haha smile grapje!

Nee 't vloeit voornamelijk uit 't feit dat ik gewoon wil kopen wat ik leuk vind voor mijn kindje omdat ik wel eens denk: 'Genieten, nooit meer vergeten hoe schopjes
voelen, alles opschrijven!' Met ivf zwanger worden is een uitzondering dan regel en ik ben een gezegend mens dat er straks een babietje is maar ik ben bang dat 't nooit meer 'mag' en dan wil ik alles eruit halen dat erin zit. Wat natuurlijk anders zou zijn als je 't niet hebt of wel verstandig bent en denkt dat 't hartstikke zonde is.
Lukt me nooit goed, mijn hart klopt sneller van mooie dekentjes en ik heb de stomme eigenschap wel minder uitgeven wil, maar dan zie ik bijv een hema dekentje voor €19,95 en dan hoor ik mezelf denken: 'Tja dan kan ik toch beter die van Baby's Only kopen..' Haha en dan ben ik alweer overtuigt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PapillonRose di 4 dec 2012 - 11:05

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 25 Scale.rb?img=8830932975646
en
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 25 Scale.rb?img=8796264431646
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: