Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+106
koNijntje
Jasmine
troela
pippeloentje
Flip Fluitketel
Bluestar
peach
Dimphna
Shopaholic
Charles
Blue flower
Jasmina
strawberry
_Mashimaro_
Monnie
Nana
Mida4you
Toedels
meisje
Star007
Sanne
Vancity_girl
CCC
Lilypie
slaatje
hellowkitty
mickey
love
Fiwen
Laced
Bruintje Beer
Floor
smooch
Lith
studiebol
Happydobby
Parel
Jade
-Belle-
Aimee
kwak
piertje
Linnie1985
Zenna
tweeling
Pien
Twellie
duckie
Annie24
PiP
Steep
*Lookie*
Limburg85
Ella
Jazzlyn
_Lana_
Ibbeltje
Linda
-Ieniemienie-
Paper Crown
Susan
Schism
Papillio
_Jet
Filoria
Diese
chipa
Caroow
Aagje!
M@niek
Muppetje
moepie
Liadan
teletascha
Coccinelle
Flower_L
Mysterious
Funk
Coco
Océane
Tiara
Viva
Mama_1987
Jezzie
Clapperdie
Printje
vlinder-19
Tania
Parisienne
liesje
SarahKey
Marin
Lejow
Puggle
Highway
PapillonRose
Mom-Of-3
maiadebij
mezzoforte
LDJ
MissD
Travelgurly
TukTuk
Shisha
Novalee
schuddebuikje
110 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Parel do 29 nov 2012 - 22:00

_Lana_ schreef:
Parel schreef:
_Lana_ schreef:Oh ik vind die jurkjes zo leuk Studiebol!! En zo leuk dat ze allebei een ander kleurtje krijgen.
Ik vind ze alleen wel vrij prijzig.

Ze zijn nu op heel veel sites flink in de aanbieding hoor!

Voorbeeld?? Very Happy Ik kan wel weer wat nieuwe sites gebruiken, haha.

Wehkamp
Lief! site
Kixx online ook geloof ik
Kinderkleding te koop

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  *Lookie* do 29 nov 2012 - 22:51

Laced schreef:
Annie24 schreef:
Laced schreef:Erg leuk lookie!

+1

Hangt hier ook in de kast, inc. de grijze versie Wink

Annie, was te verwachten! Laughing

Ik had de grijze versie ook nog in handen maar wilde het bij 1 broekje laten... en vond de blauwe net ietsje leuker Very Happy
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Viva vr 30 nov 2012 - 0:24

Parel schreef:Leuk Stuud! Hebben wij in het roze!
Wat voor legging heb jij eronder?
Ik wilde die ook gaan bestellen, maar denk dat ik simpel wit het mooiste vindt eigenlijk.

Wilde gisteren overigens via de lief stie bestellen, maar toch uitgesteld omdat ik niet kon beslissen, nu is 1 shirtje natuurlijk weer helemal uitverkocht op maat 50 na, en in andere webshops niet te vinden of niet afgeprijsd, grmbl.
Dus als iemand nog een site weet waar je deze met korting kan bestellen Wink ;
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 L222504-304_kleur166_1
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Parel vr 30 nov 2012 - 0:45

Viva schreef:
Parel schreef:Leuk Stuud! Hebben wij in het roze!
Wat voor legging heb jij eronder?
Ik wilde die ook gaan bestellen, maar denk dat ik simpel wit het mooiste vindt eigenlijk.

Wilde gisteren overigens via de lief stie bestellen, maar toch uitgesteld omdat ik niet kon beslissen, nu is 1 shirtje natuurlijk weer helemal uitverkocht op maat 50 na, en in andere webshops niet te vinden of niet afgeprijsd, grmbl.
Dus als iemand nog een site weet waar je deze met korting kan bestellen Wink ;
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 L222504-304_kleur166_1

Onder dat roze jurkje met stippen heb ik een egale roze (ook van lief!). Zelf hou ik niet zo van wit in de winter. Het strikje wat op dat jurkje zit is rood, blauw, roze, dus kan alledrie. De roze van de Hema is trouwens dezelfde kleur als die van lief! dus Hema leggings en rompers passen er prima onder. Heb het jurkje trouwens in 86, dus die kan ze nog niet aan.

We hebben ook dit setje, ook met strikje, en daar heb ik ook een roze legging met stippen onder gedaan, de stippen komen weer terug in het rokje.
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 406895_435595226490302_445814257_n
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Viva vr 30 nov 2012 - 0:53

Ok, super dank je!
Zelf hou ik ook minder van wit in de winter, maar ik wist nou echt niet welke legging ik eronder zou doen. En aangezien ik het setje niet in het echt heb gezien, en jij geloof ik wel vanuit de winkel van je zus?, vroeg ik het even haha smile

Ja die leggings/shirtjes met stippen vind ik ook erg leuk. Wil zelf denk ik alleen geen rokje (zit toch vaker over de buik dan over de billen :P ), maar of er voor die maatjes al een leuk kort donkerblauw broekje te vinden is weet ik nog niet, anders zou ik dat eronder doen.
Ik word hebberig van zulke kortingacties Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jezzie vr 30 nov 2012 - 1:03

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 2012-11-30%25252013.01.59
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parel vr 30 nov 2012 - 1:04

Viva schreef:Ok, super dank je!
Zelf hou ik ook minder van wit in de winter, maar ik wist nou echt niet welke legging ik eronder zou doen. En aangezien ik het setje niet in het echt heb gezien, en jij geloof ik wel vanuit de winkel van je zus?, vroeg ik het even haha Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 561177

Ja die leggings/shirtjes met stippen vind ik ook erg leuk. Wil zelf denk ik alleen geen rokje (zit toch vaker over de buik dan over de billen Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 253468018 ), maar of er voor die maatjes al een leuk kort donkerblauw broekje te vinden is weet ik nog niet, anders zou ik dat eronder doen.
Ik word hebberig van zulke kortingacties Laughing

Het mooie aan babys is dat ze alleen een legging ook prima kunnen hebben he!
Doe anders dit onder dat shirtje ;
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Lief--lifestyle-broeken-meisjes-lief-meisjes-broek-lenja

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Images?q=tbn:ANd9GcTFB7W9bRZxX3v7f5XzgwAAJ_rsEHOtdFkgS13rr72QNrVE0-0U41UBRmqt

Ook erg leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parel vr 30 nov 2012 - 1:07

Ik heb trouwens als laatste dit gekocht :

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Roze-boom-hema-goed-150x150

Ik weet helemaal hoe ik het ga doen deze kerst!
Niks een grote kerstboom en ruzie met de lampjes en de ballen!
Ik heb bij de Blokker 2 kleine groene kunstboompjes gekocht met lichtjes er al in voor in de vensterbank aan de voorkant, daar hang ik wat leuke houte/rieten hartjes enzo in en L. krijgt op het dressoir beneden haar eigen boom! Als ze dan wat ouder is kan die naar haar kamer.

Heb een kerstdorp wat ik op het dienblad op de eettafel zet en voor de rest hang ik wat kerstfrutsels aan de muren. Helemaal leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Viva vr 30 nov 2012 - 1:14

Parel, vooral die laatste vind ik erg leuk, alleen begint die pas bij 74! Tenminste op de sites waar ik hem tegenkwam.
die 1e is ook leuk, ik ga 's kijken smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel vr 30 nov 2012 - 1:16

Viva schreef:Parel, vooral die laatste vind ik erg leuk, alleen begint die pas bij 74! Tenminste op de sites waar ik hem tegenkwam.
die 1e is ook leuk, ik ga 's kijken Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 561177

Oh, dat kan best inderdaad!
Dit komt van kinderkleding.nl
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne vr 30 nov 2012 - 2:11

Met deze Hello Kitty pyjama maak ik N. helemaal blij. Ook bij de Zeeman een leuk tule rokje gevonden en twee leuke maillots.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 5A9056D0-4C17-48DC-94B2-F3B9428C60FD-380-0000007D71F4FDD5
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Nana vr 30 nov 2012 - 2:52

Voor mijn dochtertje geshopt:

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Scale.rb?img=8835784212510

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Scale.rb?img=8828350038046

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Didi-jurk-roze
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 6:27

Voor mijn verwende baby!
http://nl.tommy.com/Hilfiger/EZ57107240,nl_NL,pd.html&cgid=306000#!color%3D118%26i%3D27

Kan helaas geen plaatje plakken!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan vr 30 nov 2012 - 6:31

Classy!

Ik twijfel zo over een sjaal, muts/oorwarmers en handschoenen van Accessorize voor Yrsa, ik vind ze zó schattig, maar ze zijn ook heel duur. Vorig jaar is ze in een week tijd minstens vier mutsen verloren omdat ze ze steeds af deed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 6:33

Susan schreef:Classy!

Ik twijfel zo over een sjaal, muts/oorwarmers en handschoenen van Accessorize voor Yrsa, ik vind ze zó schattig, maar ze zijn ook heel duur. Vorig jaar is ze in een week tijd minstens vier mutsen verloren omdat ze ze steeds af deed.

Zien eens!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch vr 30 nov 2012 - 6:35

https://www.geboortewinkel.nl/sites/default/files/product_images/57869_1_tripptrapproze.jpg

Deze tripp trapp stoel.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 6:39

smooch schreef:https://www.geboortewinkel.nl/sites/default/files/product_images/57869_1_tripptrapproze.jpg

Deze tripp trapp stoel.
Mooi hoor! Wij hebben hem ook, in het wit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan vr 30 nov 2012 - 6:46

Paper Crown schreef:
Susan schreef:Classy!

Zien eens!

http://www.vd.nl/fh_page.jsf?fhquery=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2F%24s%3DAccessorize%2Fcategories%3C{catalog01_kinderen}%26fh_eds%3D%25C3%259F%26fh_refview%3Dsearch%26fh_refpath%3Dfacet_4%26fh_reffacet%3Dcategories%26sitetype%3Dweb maar wat ik op het oog heb, staat er niet bij. Ik had bijvoorbeeld handschoenen gezien met op iedere vinger een prinsesje of ander poppetje, ik denk dat ze die wel mooi vindt, maar ik denk dat ze ze ook snel verliest. Ze zijn ook vrij groot, de kleinste maat is 3-5 en zij is niet zo groot voor haar leeftijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan vr 30 nov 2012 - 6:47

Op zich valt de prijs nog mee als ze er de hele winter mee doet, maar ik vind het wel duur als ze die dingen heel snel verliest of toch niet aan wil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  smooch vr 30 nov 2012 - 7:29

Paper Crown schreef:
smooch schreef:https://www.geboortewinkel.nl/sites/default/files/product_images/57869_1_tripptrapproze.jpg

Deze tripp trapp stoel.
Mooi hoor! Wij hebben hem ook, in het wit.

Dank je ben er ook erg blij mee! Ik wilde eerst ook wit omdat ik dacht dat mijn vriend roze echt niet oké zou vinden. Maar hij wilde juist ook roze omdat bijna alle spullen voor E. toch al roze is.
Leuk setje Susan!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Paper Crown vr 30 nov 2012 - 9:00

Susan schreef:Op zich valt de prijs nog mee als ze er de hele winter mee doet, maar ik vind het wel duur als ze die dingen heel snel verliest of toch niet aan wil.

Leuk Susan! Ik zou het ook zonde vinden als ze ze verliest inderdaad. Maar ik zou het toch nemen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje vr 30 nov 2012 - 10:19

Smooch; oooooooooh nu wil ik ook de roze trip trap I love you
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Vancity_girl vr 30 nov 2012 - 11:02

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 768882

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 771320

Twee jurkjes van next, eentje voor kerst eentje voor haar verjaardag. Weet nog niet welke wanneer, neig naar de rode voor kerst.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  chipa vr 30 nov 2012 - 23:58

Parel schreef:Ik heb trouwens als laatste dit gekocht :

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 23 Roze-boom-hema-goed-150x150

Ik weet helemaal hoe ik het ga doen deze kerst!
Niks een grote kerstboom en ruzie met de lampjes en de ballen!
Ik heb bij de Blokker 2 kleine groene kunstboompjes gekocht met lichtjes er al in voor in de vensterbank aan de voorkant, daar hang ik wat leuke houte/rieten hartjes enzo in en L. krijgt op het dressoir beneden haar eigen boom! Als ze dan wat ouder is kan die naar haar kamer.

Heb een kerstdorp wat ik op het dienblad op de eettafel zet en voor de rest hang ik wat kerstfrutsels aan de muren. Helemaal leuk!

Leuk parel! Zoiets wil ik ook. Geen zin om dit jaar de grote boom neer te zetten. Ieder jaar weer zit de kat er mee te klooien en dit jaar met f lijkt me ook geen succes. Ook niet echt handig omdat ons huis te koop staat. Ga dus ook even kijken bij de blokker Very Happy
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  maiadebij za 1 dec 2012 - 20:07

ik heb net deze besteld, al een paar keer in mijn mandje gehad maar nu toch besteld. Twijfelde wel tussen 92 en 104 (wil hem ook gebruiken als zomer/voorjaarsjasje) maar heb 92 gedaan. Heeft iemand dit jasje en hoe valt hij?

Is trouwens reversible!

http://www.z8-baby.nl/product/4080/nl/jas_roos-pink.html

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: