Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+106
koNijntje
Jasmine
troela
pippeloentje
Flip Fluitketel
Bluestar
peach
Dimphna
Shopaholic
Charles
Blue flower
Jasmina
strawberry
_Mashimaro_
Monnie
Nana
Mida4you
Toedels
meisje
Star007
Sanne
Vancity_girl
CCC
Lilypie
slaatje
hellowkitty
mickey
love
Fiwen
Laced
Bruintje Beer
Floor
smooch
Lith
studiebol
Happydobby
Parel
Jade
-Belle-
Aimee
kwak
piertje
Linnie1985
Zenna
tweeling
Pien
Twellie
duckie
Annie24
PiP
Steep
*Lookie*
Limburg85
Ella
Jazzlyn
_Lana_
Ibbeltje
Linda
-Ieniemienie-
Paper Crown
Susan
Schism
Papillio
_Jet
Filoria
Diese
chipa
Caroow
Aagje!
M@niek
Muppetje
moepie
Liadan
teletascha
Coccinelle
Flower_L
Mysterious
Funk
Coco
Océane
Tiara
Viva
Mama_1987
Jezzie
Clapperdie
Printje
vlinder-19
Tania
Parisienne
liesje
SarahKey
Marin
Lejow
Puggle
Highway
PapillonRose
Mom-Of-3
maiadebij
mezzoforte
LDJ
MissD
Travelgurly
TukTuk
Shisha
Novalee
schuddebuikje
110 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
_Lana_ schreef:Parel schreef:_Lana_ schreef:Oh ik vind die jurkjes zo leuk Studiebol!! En zo leuk dat ze allebei een ander kleurtje krijgen.
Ik vind ze alleen wel vrij prijzig.
Ze zijn nu op heel veel sites flink in de aanbieding hoor!
Voorbeeld?? Ik kan wel weer wat nieuwe sites gebruiken, haha.
Wehkamp
Lief! site
Kixx online ook geloof ik
Kinderkleding te koop
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Laced schreef:Annie24 schreef:Laced schreef:Erg leuk lookie!
+1
Hangt hier ook in de kast, inc. de grijze versie
Annie, was te verwachten!
Ik had de grijze versie ook nog in handen maar wilde het bij 1 broekje laten... en vond de blauwe net ietsje leuker
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Wat voor legging heb jij eronder?Parel schreef:Leuk Stuud! Hebben wij in het roze!
Ik wilde die ook gaan bestellen, maar denk dat ik simpel wit het mooiste vindt eigenlijk.
Wilde gisteren overigens via de lief stie bestellen, maar toch uitgesteld omdat ik niet kon beslissen, nu is 1 shirtje natuurlijk weer helemal uitverkocht op maat 50 na, en in andere webshops niet te vinden of niet afgeprijsd, grmbl.
Dus als iemand nog een site weet waar je deze met korting kan bestellen ;
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Wat voor legging heb jij eronder?Parel schreef:Leuk Stuud! Hebben wij in het roze!
Ik wilde die ook gaan bestellen, maar denk dat ik simpel wit het mooiste vindt eigenlijk.
Wilde gisteren overigens via de lief stie bestellen, maar toch uitgesteld omdat ik niet kon beslissen, nu is 1 shirtje natuurlijk weer helemal uitverkocht op maat 50 na, en in andere webshops niet te vinden of niet afgeprijsd, grmbl.
Dus als iemand nog een site weet waar je deze met korting kan bestellen ;
Onder dat roze jurkje met stippen heb ik een egale roze (ook van lief!). Zelf hou ik niet zo van wit in de winter. Het strikje wat op dat jurkje zit is rood, blauw, roze, dus kan alledrie. De roze van de Hema is trouwens dezelfde kleur als die van lief! dus Hema leggings en rompers passen er prima onder. Heb het jurkje trouwens in 86, dus die kan ze nog niet aan.
We hebben ook dit setje, ook met strikje, en daar heb ik ook een roze legging met stippen onder gedaan, de stippen komen weer terug in het rokje.
Parel- Ratel
Ok, super dank je!
Zelf hou ik ook minder van wit in de winter, maar ik wist nou echt niet welke legging ik eronder zou doen. En aangezien ik het setje niet in het echt heb gezien, en jij geloof ik wel vanuit de winkel van je zus?, vroeg ik het even haha
Ja die leggings/shirtjes met stippen vind ik ook erg leuk. Wil zelf denk ik alleen geen rokje (zit toch vaker over de buik dan over de billen ), maar of er voor die maatjes al een leuk kort donkerblauw broekje te vinden is weet ik nog niet, anders zou ik dat eronder doen.
Ik word hebberig van zulke kortingacties
Zelf hou ik ook minder van wit in de winter, maar ik wist nou echt niet welke legging ik eronder zou doen. En aangezien ik het setje niet in het echt heb gezien, en jij geloof ik wel vanuit de winkel van je zus?, vroeg ik het even haha
Ja die leggings/shirtjes met stippen vind ik ook erg leuk. Wil zelf denk ik alleen geen rokje (zit toch vaker over de buik dan over de billen ), maar of er voor die maatjes al een leuk kort donkerblauw broekje te vinden is weet ik nog niet, anders zou ik dat eronder doen.
Viva- Kletskop
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Viva schreef:Ok, super dank je!
Het mooie aan babys is dat ze alleen een legging ook prima kunnen hebben he!
Doe anders dit onder dat shirtje ;
Ook erg leuk!
Parel- Ratel
Ik heb trouwens als laatste dit gekocht :
Ik weet helemaal hoe ik het ga doen deze kerst!
Niks een grote kerstboom en ruzie met de lampjes en de ballen!
Ik heb bij de Blokker 2 kleine groene kunstboompjes gekocht met lichtjes er al in voor in de vensterbank aan de voorkant, daar hang ik wat leuke houte/rieten hartjes enzo in en L. krijgt op het dressoir beneden haar eigen boom! Als ze dan wat ouder is kan die naar haar kamer.
Heb een kerstdorp wat ik op het dienblad op de eettafel zet en voor de rest hang ik wat kerstfrutsels aan de muren. Helemaal leuk!
Ik heb bij de Blokker 2 kleine groene kunstboompjes gekocht met lichtjes er al in voor in de vensterbank aan de voorkant, daar hang ik wat leuke houte/rieten hartjes enzo in en L. krijgt op het dressoir beneden haar eigen boom! Als ze dan wat ouder is kan die naar haar kamer.
Heb een kerstdorp wat ik op het dienblad op de eettafel zet en voor de rest hang ik wat kerstfrutsels aan de muren. Helemaal leuk!
Parel- Ratel
Parel, vooral die laatste vind ik erg leuk, alleen begint die pas bij 74! Tenminste op de sites waar ik hem tegenkwam.
die 1e is ook leuk, ik ga 's kijken
Viva- Kletskop
Viva schreef:Parel, vooral die laatste vind ik erg leuk, alleen begint die pas bij 74! Tenminste op de sites waar ik hem tegenkwam.
Oh, dat kan best inderdaad!
Dit komt van kinderkleding.nl
Parel- Ratel
Met deze Hello Kitty pyjama maak ik N. helemaal blij. Ook bij de Zeeman een leuk tule rokje gevonden en twee leuke maillots.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Voor mijn dochtertje geshopt:
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Voor mijn verwende baby!
http://nl.tommy.com/Hilfiger/EZ57107240,nl_NL,pd.html&cgid=306000#!color%3D118%26i%3D27
Kan helaas geen plaatje plakken!
http://nl.tommy.com/Hilfiger/EZ57107240,nl_NL,pd.html&cgid=306000#!color%3D118%26i%3D27
Kan helaas geen plaatje plakken!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Classy!
Ik twijfel zo over een sjaal, muts/oorwarmers en handschoenen van Accessorize voor Yrsa, ik vind ze zó schattig, maar ze zijn ook heel duur. Vorig jaar is ze in een week tijd minstens vier mutsen verloren omdat ze ze steeds af deed.
Ik twijfel zo over een sjaal, muts/oorwarmers en handschoenen van Accessorize voor Yrsa, ik vind ze zó schattig, maar ze zijn ook heel duur. Vorig jaar is ze in een week tijd minstens vier mutsen verloren omdat ze ze steeds af deed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Classy!
Zien eens!
https://www.geboortewinkel.nl/sites/default/files/product_images/57869_1_tripptrapproze.jpg
Deze tripp trapp stoel.
Deze tripp trapp stoel.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Mooi hoor! Wij hebben hem ook, in het wit.smooch schreef:https://www.geboortewinkel.nl/sites/default/files/product_images/57869_1_tripptrapproze.jpg
Deze tripp trapp stoel.
Paper Crown schreef:Susan schreef:Classy!
Zien eens!
http://www.vd.nl/fh_page.jsf?fhquery=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2F%24s%3DAccessorize%2Fcategories%3C{catalog01_kinderen}%26fh_eds%3D%25C3%259F%26fh_refview%3Dsearch%26fh_refpath%3Dfacet_4%26fh_reffacet%3Dcategories%26sitetype%3Dweb maar wat ik op het oog heb, staat er niet bij. Ik had bijvoorbeeld handschoenen gezien met op iedere vinger een prinsesje of ander poppetje, ik denk dat ze die wel mooi vindt, maar ik denk dat ze ze ook snel verliest. Ze zijn ook vrij groot, de kleinste maat is 3-5 en zij is niet zo groot voor haar leeftijd.
Susan- Lady Post-a-lot
Op zich valt de prijs nog mee als ze er de hele winter mee doet, maar ik vind het wel duur als ze die dingen heel snel verliest of toch niet aan wil.
Susan- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:Mooi hoor! Wij hebben hem ook, in het wit.smooch schreef:https://www.geboortewinkel.nl/sites/default/files/product_images/57869_1_tripptrapproze.jpg
Deze tripp trapp stoel.
Dank je ben er ook erg blij mee! Ik wilde eerst ook wit omdat ik dacht dat mijn vriend roze echt niet oké zou vinden. Maar hij wilde juist ook roze omdat bijna alle spullen voor E. toch al roze is.
Leuk setje Susan!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Susan schreef:Op zich valt de prijs nog mee als ze er de hele winter mee doet, maar ik vind het wel duur als ze die dingen heel snel verliest of toch niet aan wil.
Leuk Susan! Ik zou het ook zonde vinden als ze ze verliest inderdaad. Maar ik zou het toch nemen.
Smooch; oooooooooh nu wil ik ook de roze trip trap
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Twee jurkjes van next, eentje voor kerst eentje voor haar verjaardag. Weet nog niet welke wanneer, neig naar de rode voor kerst.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Parel schreef:Ik heb trouwens als laatste dit gekocht :
Leuk parel! Zoiets wil ik ook. Geen zin om dit jaar de grote boom neer te zetten. Ieder jaar weer zit de kat er mee te klooien en dit jaar met f lijkt me ook geen succes. Ook niet echt handig omdat ons huis te koop staat. Ga dus ook even kijken bij de blokker
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
ik heb net deze besteld, al een paar keer in mijn mandje gehad maar nu toch besteld. Twijfelde wel tussen 92 en 104 (wil hem ook gebruiken als zomer/voorjaarsjasje) maar heb 92 gedaan. Heeft iemand dit jasje en hoe valt hij?
Is trouwens reversible!
http://www.z8-baby.nl/product/4080/nl/jas_roos-pink.html
Is trouwens reversible!
http://www.z8-baby.nl/product/4080/nl/jas_roos-pink.html
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Laatst gekocht voor je huis-topic
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: