Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Walibi Fright Night overvol

+8
Verona
_Femme
Lady4
Lenthe
Burn
Rovine
Poubelle
Inge
12 plaatsers

Ga naar beneden

Walibi Fright Night overvol Empty Walibi Fright Night overvol

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 0:18

Wat een achterlijk gedoe gister! Ik had met een groep afgesproken naar Walibi te gaan, vorige maand al de tickets gekocht, incl kaartjes voor de HauntedHouses enz en toen we daar kwamen aangereden, kregen we een pamflet in de handen gedrukt, dat er niet geparkeerd kon worden en we maar naar huis moesten gaan.

Uiteindelijk hebben we de auto in de berm gezet, naast een heuleboel andere auto's en zijn we naar binnen gegaan. Wat een eeuwigheid duurde... Kaartjes werden niet eens meer gecontroleerd, rijen waren idioot lang en op een gegeven moment, stonden we gewoon midden in een meute mensen vast!

De scarezones waren creapy, de huizen heel eng, maar we gingen met rijen naar binnen, wat een beetje jammer was... Atracties zijn we niet eens aan toe gekomen en daar stonden ook rijen van 2 uur.

Ben ik nu asociaal als ik iets van een vergoeding zou eisen? Ik heb wel een coole avond gehad, maar ik heb er wel bijna 50 euro voor betaald en in de 3 uur dat ik er was, heb ik bijna 2.5 uur in rijen gestaan, daarna hielden we 't voor gezien vanwege de drukte.

Ik heb begrepen dat er later ook mensen gewoon écht niet meer binnen kwamen, zo raar geregeld :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Walibi Fright Night overvol Empty Re: Walibi Fright Night overvol

Bericht  Inge zo 28 okt 2012 - 0:20

Vriendin van mij kwam niet meer binnen, hadden ook kaart parkeerkaart rip passen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:20

Ik zou zeker een klacht indienen. Dit zou niet mogen en lijkt me ook absoluut niet veilig.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 28 okt 2012 - 0:21

Ik zou er sowiezo een email of een brief aan wagen, je kan het altijd proberen toch!
Wel bizar zeg, gewoon te veel tickets verkocht ofzo?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Rovine zo 28 okt 2012 - 0:21

Wat raar dat ze niet gewoon het aantal kaartjes hebben verkocht als ze kunnen faciliteren. Zou zeker een klacht indienen, vergoeding weet ik niet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 0:22

Oh da's helemaal zuur, als je ook RIP passen hebt! Die krengen kostten volgens mij 35 euro of zo? Dan ben je helemaal duur uit...

@Pixie; ik heb geen flauw idee wat er gebeurt is. Je kon dagpassen kopen en toen ik gisterochtend op de site keek, was 't wel uitverkocht. Misschien hebben ze in de loop v/d dag teveel kaarten 'aan de deur' verkocht en konden er 's avonds (voor de Fright Night begon, rond 17:00) de internetkaart-kopers niet meer naar binnen of zo.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 1:27

Youandi mocht ook niet naar binnen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Lenthe zo 28 okt 2012 - 1:33

Niet normaal dat ze zoveel kaarten verkopen! Ik zou inderdaad een klacht indienen.
Ik ben twee jaar geleden geweest. Het was toen ook zo onwijs druk! Daarbij regende het ook nog eens de hele tijd en we zijn in totaal in twee attracties geweest, waarvoor we toen 1,5 uur per attractie hebben moeten wachten. Het was een gezellige dag met vriendinnen, maar de volgende keer zoeken we toch wel een andere dag uit om naar een attractiepark te gaan!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 2:30

Burn schreef:Youandi mocht ook niet naar binnen!

Klopt! Ik had haar van te voren gecontact en nummers uitgewisseld, voor 't geval we elkaar zouden zien Wink Maar zij was al naar huis gegaan.. Wij waren gewoon zo brutaal de auto in de berm te zetten. Ook niet netjes, maar zag dat meerdere dat deden...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 zo 28 okt 2012 - 7:25

Collega van mij mocht ook niet niet naar binnen. Ze krijgen hun geld terug en konden weer anderhalf uur naar huis rijden. :S
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  _Femme zo 28 okt 2012 - 7:34

Ik ben vorige week zondag geweest. Was inderdaad wel druk, maar niet bizar. Was nog ruimte zat op de parkeerplaats en konden bij de ingang zo doorlopen en hebben nog aan de kassa kaartjes gekocht voor de hauntes houses.

We moesten wel voor de goliath een uur wachten, we vonden het wel druk maar het was niet verschrikkelijk. Misschien omdat wij al om 2 uur in de middag waren gegaan en dus al een stuk van het park hebben gedaan voordat de mensen voor de avond kwamen?

Wel ontzettend jammer dat het bij jullie zo druk was, ik zou er inderdaad wel een brief of mail aan wagen. Naar mijn mening moeten ze gewoon geen kaartjes meer verkopen voor onbepaalde datum, maar op alle kaartjes een datum zetten zodat ze de aantallen bij kunnen houden! Misschien kun je het nog als suggestie in je brief/mail zetten..

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Verona zo 28 okt 2012 - 7:57

Mijn vriend is vorige week geweest, die zei wel dat het bomvol was vooral in de avond. Hij heeft ook echt 2,5 uur in de rij gestaan voor de Goliath. Eer dat hij de parkeerplaats weer af was, was hij ook weer 3 kwartier kwijt. :shock: Ik zou in jou geval zeker iets van een vergoeding vragen. Ik vind het ook abnormaal dat je die kaarten maar kan blijven bestellen, als er iets uitbreekt qua brand ofzo dan kunnen ze toch nooit meer jou veiligheid garanderen?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Jeanette zo 28 okt 2012 - 11:58

Tsjee, abnormaal zeg! Ik zou er zeker wel iets mee doen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey zo 28 okt 2012 - 19:40

Jeanette schreef:Tsjee, abnormaal zeg! Ik zou er zeker wel iets mee doen!

Ik vind het ook niet normaal en zou sowieso proberen om geld terug te krijgen (of kaartjes voor een andere keer walibi al heb je dan niet halloween).

Van parkeren heb ik nooit wat van gemerkt, ik ging altijd op de fiets. Maar in al die jaren heb ik het nog nooit zo druk gezien.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 20:04

Haha toen ik de fietsen zag staan, daar op de parkeerplaats, dacht ik echt "Woow op de fiets naar Walibi, hoe awesome is dat...." en jij kan dat gewoon!!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Japie ma 29 okt 2012 - 5:01

Ik ging er elk jaar heen. Vorig jaar was het ook al zo vreselijk druk. 2,5 uur wachten bij de golith. We zijn toen ook bijna nergens in geweest. Dit in mijn achterhoofd had ik nu besloten om niet weer te gaan. Hoe leuk ik het al die jaren heb gevonden. Nu ik dit lees ben ik ook blij dat ik niet gegaan ben. Ik zou ook een mail sturen en dan kijken of ze het oppakken en er wat mee doen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Bazinga do 22 nov 2012 - 6:31

Een update!

Ik heb vanmiddag mail terug gehad; als compensatie krijg ik de tickets vergoed! Moest m'n rekeninggegevens doorsturen en ordernummer + barcodes v/d tickets, zodat ze het geld konden overmaken. Toch wel netjes Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Lenthe do 22 nov 2012 - 9:01

Netjes opgelost van Walibi!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Japie do 22 nov 2012 - 9:03

Dat is inderdaad erg netjes. Hebben ze goed opgelost. Hopelijk was het voor hun een leer voor de volgende keer.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud