Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+167
Jezzie
Chocolate Cookie
Kqip
RioolSpook
MissD
TukTuk
Niekske
sterrenmeisje
Julia
Kreeftje
Lien
Shopelle
LoveMusic
Lavendel
Wennebellah
juffie001
Carra
Raindrop
Ella
_Lacey_
Cheesegirl
Sweety
Eris
Lizzy
Nathalie
Cherique
Pien
Toet
Lotus
Bolleke
Guus
Sterre
Zwoesj
Niki
SnowWhite
nic_nac
loura
nijntje4
waterkers
pitbullgup
SleepingBeauty
Zonnebloem
Mysterious
Lise_E
Verona
Winegum
NerdChic
Gigi_
Cherry Darling
Dikkie Dik
patjuhhh
dolfijntje24
Blond
Highway
Lady4
Diese
Frappuccino
Ellebel
Biancos
ekiaam87
SoGood
JD
lyke
pinklady85
Mermaid
Oasis
Japje
SoezieQ
Ilona
Flinder
Caresses
Effie_O
marissie21
sanne-84
aniet
Chloe
mo-lola
_Inge_
bluppie
Rovine
Novalee
InweCulnamo
Little Miss
lente
Flippin' Bitch
Summerlovin
Caro
Caroow
ButterflyEffect
Beachgirl
Sjaantje
Sneeuwvlok
Remco
schuddebuikje
nisavi
Ploen
TNMN
_Summer
Pussycat
Hoochie
Penny Blossom
Arwyn
Dolphinne
Janelie
Leska
Thunder
Catootje
Snoes
tess05
Shisha
IndianRose
smurfie
Mizz_S
Kabouter
Dennenappel
SarahKey
Inge
Sjonno
Phileine
GeKKiE
Sarah1985
Zonnetje
Romee
Mon Amour
studiebol
*Lookie*
Fearie
Qiara
Silver
Sugarfall
Lies
Zwerver
Pannetoet
Hutselfuts
Rev3rie
Blueschick
Coccinelle
Jeanette
Gizmo
VeryCherry
Roze Roos
Susan
Puk
Lejow
silly-one
smooch
xxDila
Chantal
L!ND@
Petteflet
_DoI
Vancity_girl
Tsjip
Poisongirl
Makamba
Bosjesvrouw
Eva
Ugly Betty
poppetje
minoessepoes
Pluk
_Sneeuwwitje_
Suus
Melis1985
Nora
Happinaz
Mamsie
171 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 40 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  xxDila vr 28 jan 2011 - 5:31

Een baby potje van olvarit, met bloemkool & ham.. Mijn kies is eruit getrokken en ik ben te lui/te moe/ te pijnlijk om zelf mijn voedsel te malen. En het is goed een excuus om die heerlijke potjes te eten Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 40 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:32

Pizza

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:45

Varkensschnitzel met spinaziestamppot.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 28 jan 2011 - 5:52

Uit eten

xxDila schreef:Een baby potje van olvarit, met bloemkool & ham.. Mijn kies is eruit getrokken en ik ben te lui/te moe/ te pijnlijk om zelf mijn voedsel te malen. En het is goed een excuus om die heerlijke potjes te eten Very Happy
Ik mocht na het trekken van mijn kies / eruit snijden van mijn verstandskiezen geen praketen eten, ik moest gewoon proberen te eten omdat je je kaken moet blijven bewegen omdat het anders straks nog pijnlijker is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol vr 28 jan 2011 - 5:53

Wij gaan vanavond lekker uiteten! Heb er zin in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:58

Er staat hutspot in wording op het vuur! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  blondie29 vr 28 jan 2011 - 6:10

Pizzaaaaaaa angel
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:19

Ik heb een salade gemaakt met pasta ham mais doperwten appel mandarijn zilver-ui & augurk, aangemaakt met geitenyoghurt + beetje mayo I love you

Gast
Gast

Bericht  sonly vr 28 jan 2011 - 7:03

Broodje, cordon blue en eigenlijk krieltjes. Maar ik zat vol na het broodje&de cordon blue.. Morgen uit eten dus ik hoop dat ik zondag niet vergeet dat ik krieltjes in de koelkast heb, anders kan ik ze weggooien.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  minoessepoes vr 28 jan 2011 - 7:51

Inge schreef:Uit eten

xxDila schreef:Een baby potje van olvarit, met bloemkool & ham.. Mijn kies is eruit getrokken en ik ben te lui/te moe/ te pijnlijk om zelf mijn voedsel te malen. En het is goed een excuus om die heerlijke potjes te eten Very Happy
Ik mocht na het trekken van mijn kies / eruit snijden van mijn verstandskiezen geen praketen eten, ik moest gewoon proberen te eten omdat je je kaken moet blijven bewegen omdat het anders straks nog pijnlijker is

Na mijn gebroken kaak heb ik eerst 3 weken alleen vloeibaar en gezeefd gegeten en daarna babypotjes, maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat je dat lekker vind, wat smakeloos bah! Ik miste echt kruiden, zout en peper en een normale structuur! Zal ook nooit meer vrijwillig zo'n potje aanraken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxDila vr 28 jan 2011 - 8:06

Het gaat bij mij ook om mijn verstandskies & die is ook deels gesneden en getrokken. En die man raadde me juist aan om mijn eten de eerst week a twee weken (afhankelijk van de pijn) het eten erg fijn te prakken. Toen ik vroeg of baby-potjes ook mochten, vond hij dat een heel goed idee (hij vond het wel raar dat ik het lustte haha). Hij zei dat ik pas weer mocht gaan eten als het voor mij goed voelde en zo pijnloos mogelijk was. Om de wond te beschermen en meer pijn te voorkomen. Wel heel raar dat er zo'n verschil in zit wat de één en de ander zegt!! Suspect

edit.. Dit staat trouwens ook in het informatieboekje die ik naderhand mee heb gekregen van de receptioniste! Nouja, niet zo letterlijk baby-voer, maar dat je de eerste dagen zacht eten of eten met weinig structuur moet eten.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 0:43

Gehaktbal, aardappelpuree en verse sperzieboontjes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 0:46

xxDila schreef:

Het gaat bij mij ook om mijn verstandskies & die is ook deels gesneden en getrokken. En die man raadde me juist aan om mijn eten de eerst week a twee weken (afhankelijk van de pijn) het eten erg fijn te prakken. Toen ik vroeg of baby-potjes ook mochten, vond hij dat een heel goed idee (hij vond het wel raar dat ik het lustte haha). Hij zei dat ik pas weer mocht gaan eten als het voor mij goed voelde en zo pijnloos mogelijk was. Om de wond te beschermen en meer pijn te voorkomen. Wel heel raar dat er zo'n verschil in zit wat de één en de ander zegt!! Suspect

edit.. Dit staat trouwens ook in het informatieboekje die ik naderhand mee heb gekregen van de receptioniste! Nouja, niet zo letterlijk baby-voer, maar dat je de eerste dagen zacht eten of eten met weinig structuur moet eten.

Ik heb dat ook gehad. Het er twee keer 2 te gelijk moeten doen. De eerste 2 dagen moest ik het mest pudding en soep doen en daarna kon ik weer redelijk eten. Zat na 2 dagen alweer aan de nibbit chips ! Wel eerst zacht sabbelen en dan doorslikken haha :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 0:50

Mijn man is dit weekend weg en ik ga dus lekker dingen eten die hij toch niet lekker vindt. Vanavond eet ik hartige appelmoes, dit aten we thuis vroeger altijd. Uitgebakken spekjes, appel en een uitje, soort hete bliksem-idee. Krieltjes en een tartaartje erbij, ik smul vanavond wel Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 1:00

Snel even restje pasta of in de stad.

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 29 jan 2011 - 1:57

Waarschijnlijk spaghetti, ik ga bij mijn ouders eten. smile Heerlijk als er voor je gekookt wordt!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3472
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: