Laatst gekocht topic nummer 99000993
+142
Pannetoet
Saga
Mystique
Polly
*Lookie*
Manderijn
Ilske
Annie24
Roxi3
applestar
Poeke
Antibes
madam
Tiana
Charles
Cheesegirl
Shopaholic
Roos'
jena
Leine
JD
JustMeDaan
Nyx
Gympie
Ragazza
Taeda
Pruim
Océane
Lavendel
ForeverLove
VanillaRose
Sea of Trees
Punk'd
GeKKiE
KOL
Pommes
Tamagotchi
Star007
SoCali
Frappuccino
VeryCherry
Monte
smurfie
Kaboutertje
Dribbel
Lady4
Zora
Error
Laced
MamaDaan
Mida4you
Zwerver
Sam
Fortissimo
Vino
Snirp
Marie
Livine
claudiaveronique
piertje
LDJ
Eris
Lot
lyke
blauwwitrood
Phileine
Slakje
Flippin' Bitch
Bailey
Exogenesis
Sugarfall
loura
Paper Crown
Jeanette
Kowalski
Bliss
Plien84
Penny Blossom
Reeza
Poubelle
SnowWhite
Sayuri
Kikou
Schism
Linnie1985
flower
PapillonRose
PrimaBella
Green_Pepper
Mamsie
Natural
_Lacey_
Bay
Thunder
Mouse10
SoGood
Cow
Shisha
Marin
kippiee
Aziraphale
Champagne
Atelier Madame
ExpressoB
Penélope
Dennenappel
Floor
Raindrop
Carra
Burn
snowflakes
Ibbeltje
Mizz_S
Pien
Limburg85
Nathalie
Rush
Roza
SuzieQ
ThinkPink
Ilovethe90s
Sterre
Cato
bloemenmeisje
Blond
Arwyn
nijntje4
Serena
kajaka88
Bisq
Aimee
_Cyn_
chemgirl
Lien
Minx
marjoleinnn
Silver
Steep
Ringling
Tummy
Suus
tienie31
146 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Laatst gekocht topic nummer 99000993
Deze laarzen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Aziraphale schreef:
Dit vestje online bij Zara en nog wat basic shirtjes met geplooide mouwen in het donkergroen en rood.
Die vind ik erg leuk. waar kan ik die vinden op de site?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Aziraphale schreef:
Dit vestje online bij Zara en nog wat basic shirtjes met geplooide mouwen in het donkergroen en rood.
Die vind ik erg leuk. waar kan ik die vinden op de site?
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2012/269215/825968/VEST%20MET%20LAMSWOLLEN%20CAPUCHON
Ik vind 'm in het echt ook heel leuk!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt! hoe draag jij het vest? wat er onder?
Floor- Ratel
Ik heb 'm pas net binnen maar ik zou 'm zo dragen als het model doet. Met m'n baggy jeans en een wit t-shirtje met korte mouwen en orint eronder. Maar daar vind ik het nu een beetje koud voor, behalve op m'n werk
Aziraphale- Ratel
Oh ik vind ze nog best leukRaindrop schreef:Zelda schreef:Heeft er iemand een foto van de enkellaarsjes van de Action?
Enkel een foto van de enkellaarsjes met veter:
Gast- Gast
Raindrop schreef:loura schreef:Raindrop schreef:Balen, Arwyn! Maar ze zullen nog wel binnen komen toch Ik was ook bang dat ze er in mijn maat niet meer waren, zeker in het weekend.
Die andere heb ik niet gepast maar als ze er de volgende keer staan ga ik ze wel passen denk ik
Ik heb ze helemaal niet gezien zonder veter? Maar ik ga dan voor met veter . Ik weet alleen niet meer of ik het ga redden om naar de Action te gaan
Die staan niet op de site, ik zag ze ook pas in de winkel. Heb je het nog gered om naar de Action te gaan?
Ja! En ze hadden mijn maat nog maar ik heb ze niet gekocht. Je zag heel goed zn lijmrandje zitten aan de voorkant bij dat paar en dat vind ik er heel goedkoop uitzien. Op zich vond ik ze goed zitten en ze zijn best leuk maar ik geef dan toch liever iets meer uit aan een paar die ik echt vaak ga dragen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:Raindrop schreef:loura schreef:Raindrop schreef:Balen, Arwyn! Maar ze zullen nog wel binnen komen toch Ik was ook bang dat ze er in mijn maat niet meer waren, zeker in het weekend.
Die andere heb ik niet gepast maar als ze er de volgende keer staan ga ik ze wel passen denk ik
Ik heb ze helemaal niet gezien zonder veter? Maar ik ga dan voor met veter . Ik weet alleen niet meer of ik het ga redden om naar de Action te gaan
Die staan niet op de site, ik zag ze ook pas in de winkel. Heb je het nog gered om naar de Action te gaan?
Ja! En ze hadden mijn maat nog maar ik heb ze niet gekocht. Je zag heel goed zn lijmrandje zitten aan de voorkant bij dat paar en dat vind ik er heel goedkoop uitzien. Op zich vond ik ze goed zitten en ze zijn best leuk maar ik geef dan toch liever iets meer uit aan een paar die ik echt vaak ga dragen.
Klopt, bij sommige schoenen zag je dat inderdaad heel erg. In mijn maat waren er nog 3 en ik had de mooiste mee genomen haha. Ik heb ze thuis wat langer aangehad en telkens als ik loop kraken ze heel erg
Ik weet dus nog niet of ik ze ga houden, wil niet dat iedereen mij altijd maar hoort lopen haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Deze trui;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Reeza schreef:
Eindelijk een Levi's curve ID broek! En voor maar €35
Die levering bij Vipshop duurt echt lang!! Is nu 3 weken terug dat ik de mijne besteld heb maar hij is nog niet eens verzonden
loura- Ratel
Raindrop schreef:loura schreef:Raindrop schreef:loura schreef:Raindrop schreef:Balen, Arwyn! Maar ze zullen nog wel binnen komen toch Ik was ook bang dat ze er in mijn maat niet meer waren, zeker in het weekend.
Klopt, bij sommige schoenen zag je dat inderdaad heel erg. In mijn maat waren er nog 3 en ik had de mooiste mee genomen haha. Ik heb ze thuis wat langer aangehad en telkens als ik loop kraken ze heel erg
Ik weet dus nog niet of ik ze ga houden, wil niet dat iedereen mij altijd maar hoort lopen haha.
Nee krakende schoenen is niets haha
loura- Ratel
Aziraphale schreef:Ik heb 'm pas net binnen maar ik zou 'm zo dragen als het model doet. Met m'n baggy jeans en een wit t-shirtje met korte mouwen en orint eronder. Maar daar vind ik het nu een beetje koud voor, behalve op m'n werk
ah dat vind ik echt te koud, ik zit al maanden in een trui ik heb het gewoon altijd koud (behalve toen ik zwanger was)
Staan lange mouwen er ook onder denk je? Ik vind het vest echt leuk.
Floor- Ratel
Floor schreef:Aziraphale schreef:Ik heb 'm pas net binnen maar ik zou 'm zo dragen als het model doet. Met m'n baggy jeans en een wit t-shirtje met korte mouwen en orint eronder. Maar daar vind ik het nu een beetje koud voor, behalve op m'n werk
ah dat vind ik echt te koud, ik zit al maanden in een trui ik heb het gewoon altijd koud (behalve toen ik zwanger was)
Staan lange mouwen er ook onder denk je? Ik vind het vest echt leuk.
Op zich kan dat wel, maar ik vind lange mouwen eronder niet zo heel leuk.
Aziraphale- Ratel
loura schreef:Reeza schreef:
Die levering bij Vipshop duurt echt lang!! Is nu 3 weken terug dat ik de mijne besteld heb maar hij is nog niet eens verzonden
Bij mij ook niet, maar er stond ook bij dat het langer dan normaal zou duren toch?
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:loura schreef:Reeza schreef:
Bij mij ook niet, maar er stond ook bij dat het langer dan normaal zou duren toch?
13 nov stond hij gepland, hopelijk leveren ze snel!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja normaal zijn ze sneller, nu stond er 15 werkdagen. Die 15 werkdagen gaan ze niet meer redden in ieder geval. Wil hem hebben!
loura- Ratel
Eindelijk weer eens een paar laarzen erbij!
En een mooie waterkoker in de vorm van een oude fluitketel.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dat is een leuke waterkoker!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Deze jas
Vest
Legging
Ketting
En wat vinden jullie van deze rok bij mij? Kan het of het lijken m'n heupen wel erg huge?
Vest
Legging
Ketting
En wat vinden jullie van deze rok bij mij? Kan het of het lijken m'n heupen wel erg huge?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik vind de rok je leuk staan!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Denk heel eerlijk dat de rok je heupen inderdaad breed maakt. Wel een feestelijke rok!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Draag je hem ook zo pix? Want zo vind ik hem je heupen wel wat breed maken, maar hij is wel super leuk! Mss met een blouse erop?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
ExpressoB schreef:Denk heel eerlijk dat de rok je heupen inderdaad breed maakt. Wel een feestelijke rok!
Penélope schreef:Ik vind de rok je leuk staan!
Haha, ik wacht nog meer meningen af .
Poubelle- Ratel
Atelier Madame schreef:Draag je hem ook zo pix? Want zo vind ik hem je heupen wel wat breed maken, maar hij is wel super leuk! Mss met een blouse erop?
Ik wilde 'm met oud en nieuw aan met een hemdje, of een strapless top.
Maar ik door die pailletten leg ik wel erg de nadruk op m'n heupen, dus ik twijfel hier nog even verder over en zoek ondertussen verder naar een jurkje.
Poubelle- Ratel
Ik vind dat het je heupen ook erg breed. Maar nu gaat de aandacht ook echt naar de rok met dat topje, misschien dat het met een ander topje leuker is.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic nummer 99000993
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!
» Laatst gekocht topic!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht topic!
» Laatst gekocht topic!