Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ja hoor, weer een namen topic....

+10
Rupsie
L!ND@
Mamsie
Jade
Clapperdie
Rush
Limburg85
Paper Crown
Roodkapje
Blue flower
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 5:16

Thije
Max
Levi
Finn
Tim
Yens
Senn
Nick

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Blue flower vr 26 okt 2012 - 7:25

Bedankt meiden voor zover. Ik ga vanavond nog eens met mijn man kijken, gelukkig hebben we nog even haha.

Mocht er nog meer namen bij komen zou ik dat zeer op prijs stellen smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Rupsie vr 26 okt 2012 - 7:57

Onze jongste heet ook R.oan Very Happy. Ons andere zoontje heet F.inn.
Onze dochter heet S.enne, hier is dat een meisjesnaam, maar blijkbaar is het ook een echte jongensnaam als je verder boven in het land komt.

Dex vind ik trouwens ook leuk staan bij R.oan
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Blue flower vr 26 okt 2012 - 8:03

Misschien om het nog moeilijker te maken, de oudste hier heet B.art.

Dus B.art, R.oan en .... Dex vind ik dan teveel verschillen en zoals PC zei vind ik de gedachte Dex, sex ook niet zo goed idee.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Aimee vr 26 okt 2012 - 8:12

Ik vind Boaz leuk, Sten en Mats smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Aggi vr 26 okt 2012 - 8:24

Wat leuk, onze zoon heet ook Roan Very Happy zal eens nadenken... maar stiekem kijk ik ook mee voor inspiratie voor een naam van een eventueel 2de zoon in de toekomst...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:45

Mijn zoon heet ook Ro.an, en ik wil je best een pm sturen met de naam van onze andere zoon, al moet ik eerlijk zeggen dat ik die niet zo leuk bij Bart vind. Lijkt het nu zo of is het zo dat alle Ro.ans hier uit 2011 zijn Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 8:49

Wat een Roan's hier Laughing! Ik vind Sil leuk (maar dan krijg je sil sil kikker in je bil) en Jamie vind ik ook leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Flower_L vr 26 okt 2012 - 8:50

Dat zijn er al vier op het forum terwijl ik er geeneen in het echt ken...nog nooit gehoord. Toch grappig.

Joas
boaz
flynn
sepp
seth

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Jezzie vr 26 okt 2012 - 17:10

Timo
Stijn
Jesse
Hidde
Fedde
Sep
Tim
Cas
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Limburg85 vr 26 okt 2012 - 17:22

lelie schreef:Mijn zoon heet ook Ro.an, en ik wil je best een pm sturen met de naam van onze andere zoon, al moet ik eerlijk zeggen dat ik die niet zo leuk bij Bart vind. Lijkt het nu zo of is het zo dat alle Ro.ans hier uit 2011 zijn Very Happy
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig haha
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Limburg85 vr 26 okt 2012 - 17:24

Ik heb trouwens geen rekening gehouden met de naam van de oudste (niet mijn zoon) puur omdat dat die naam mijn smaak echt niet is maar het misstaat gelukkig niet bij elkaar.

Hier komt de naam R. ook niet vaak voor, de meeste kennen deze schrijfwijze hier niet eens en schrijven het met een w er tussen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 19:05

Limburg85 schreef:
lelie schreef:Mijn zoon heet ook Ro.an, en ik wil je best een pm sturen met de naam van onze andere zoon, al moet ik eerlijk zeggen dat ik die niet zo leuk bij Bart vind. Lijkt het nu zo of is het zo dat alle Ro.ans hier uit 2011 zijn Very Happy
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig haha

Ik heb je een pm gestuurd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 19:48

Josh is de eerste naam die in mij opkomt, Roan & Josh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor, weer een namen topic.... - Pagina 2 Empty Re: Ja hoor, weer een namen topic....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum