Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekenkast Bretagne (Leen Bakker)

Ga naar beneden

Boekenkast Bretagne (Leen Bakker) Empty Boekenkast Bretagne (Leen Bakker)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:21

Is iemand bekend met deze kast? Het artikel is nu tegen een lagere prijs aan te schaffen via de website, maar omdat het om een kast uit de oude collectie gaat staat deze hier niet meer in de winkel. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met deze kast of soortgelijke kasten van Leen Bakker.

Boekenkast Bretagne (Leen Bakker) 13zvdah

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boekenkast Bretagne (Leen Bakker) Empty Re: Boekenkast Bretagne (Leen Bakker)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:28

Ik had overwogen om deze te nemen, maar vond de kwaliteit niet super. Niet heel stevig, materiaal was niet heel mooi en er waren allemaal stukjes eraf geknald (moet niet zo snel kunnen vind ik). Het was toen in ieder geval geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb uiteindelijk een boekenkast bij de Ikea gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boekenkast Bretagne (Leen Bakker) Empty Re: Boekenkast Bretagne (Leen Bakker)

Bericht  Tiana do 25 okt 2012 - 8:22

Ik heb 'm, met de andere meubels uit de serie! Ik heb ze voor dezelfde prijs in de winkel gekocht een tijdje terug, omdat het uit de collectie gaat. Ik vind het fijne meubels en stevig. De boekenkast was aan de linkerkant een beetje beschadigd, maar de Leenbakker heeft gewoon een nieuwe plank besteld en die is inmiddels bezorgd! smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boekenkast Bretagne (Leen Bakker) Empty Re: Boekenkast Bretagne (Leen Bakker)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum