bah bah bah
+13
Twellie
Jezzie
Fearie
SuperGrover
Jasmine
loesje
Snoes
Annemoontje
Papillio
SarahKey
Minx
Viva
maiadebij
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: bah bah bah
maiadebij schreef:Ik kan werkelijk niet 1 reden bedenken wat roken tijdens de zwangerschap voor mij acceptabel zou maken.
Een vriendin van mij heeft, op AANRADEN van verloskundige en gynaecoloog, minimaal doorgerookt tijdens de zwangerschap. Inderdaad in verband met stress. Zij had zulke heftige dingen meegemaakt omtrent haar zwangerschap met zo idioot veel stress (heel andere zaken dan alleen ongepland) dat dit de beste oplossing was.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien was dit wel de enige sigaret die ze rookt tijdens de gehele zwangerschap, weet jij veel. Vriendin van mij rookte ook minimaal door tijdens de zwangerschap, volgens artsen was dit minder schadelijk voor de baby dan de stress die ze anders zou hebben. En geloof me, zij wil echt wel het beste voor haar baby hoor. Niet gelijk zo oordelen.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Als dat de enige of 1 van de weinige sigaretten zou zijn die ze rookte, dan neem ik aan dat je die niet rookt in je loopje van de voordeur naar de auto. Ik zou me punt 1 kapotschamen om met m'n dikke zwangere buik op straat te roken en punt 2: als het 1 van de weinige sigaretten zou zijn die ik rookte dan zou ik ervoor gaan zitten en er even echt van genieten.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:Als dat de enige of 1 van de weinige sigaretten zou zijn die ze rookte, dan neem ik aan dat je die niet rookt in je loopje van de voordeur naar de auto. Ik zou me punt 1 kapotschamen om met m'n dikke zwangere buik op straat te roken en punt 2: als het 1 van de weinige sigaretten zou zijn die ik rookte dan zou ik ervoor gaan zitten en er even echt van genieten.
Jij, ja. Maar omdat jij dat anders zou doen kan jij dus beoordelen dat het voor die vrouw dus niet één van de weinige is?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben meteen gestopt toen ik wist dat ik zwanger was, heeft me geen enkele moeite gekost.
Maar ik heb dat ook al gehoord dat als een vrouw echt veel rookt, ze ook niet meteen mag stoppen ivm het afkicken.
Maar ik heb dat ook al gehoord dat als een vrouw echt veel rookt, ze ook niet meteen mag stoppen ivm het afkicken.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mijn zwangerschap was niet gepland, maar ondanks dat ben ik wel bijna per direct gestopt met roken.
Ik moet eerlijk bekennen dat het me soms wel eens moeite gekost heeft en dat ik soms echt wel eens enorme trek had in die peuk, ook al was ik zwanger.
Ik vind dat je niet meteen kunt oordelen, want je weet niet wat er achter zit of wat haar reden is.
Ik moet eerlijk bekennen dat het me soms wel eens moeite gekost heeft en dat ik soms echt wel eens enorme trek had in die peuk, ook al was ik zwanger.
Ik vind dat je niet meteen kunt oordelen, want je weet niet wat er achter zit of wat haar reden is.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik vind het hoe dan ook niet kunnen, veel of weinig sigaretten. Wat ik alleen duidelijk probeerde te maken is dat ik vermoed dat dit niet die ene sigaret in de week of in haar zwangerschap is. En al zou dat was zo zijn, dan snap ik er nog geen snars van.
Mijn broertjes vriendin rookt ook flink. Ik vroeg hem eens hoe hij het zou vinden als ze zou roken terwijl ze zwanger is van hun kindje. Hij gaf als antwoord dat ze eerst maar eens een jaar gestopt moet zijn met roken voor ze überhaupt beginnen aan kinderen. Bezint eer gij begint.
En tuurlijk zullen er moeders zijn die èn ongepland zwanger raken èn op advies van een deskundige blijven roken. Maar dat zullen er niet veel zijn. Voor die andere 98% kan ik gewoon echt begrip opbrengen.
Mijn broertjes vriendin rookt ook flink. Ik vroeg hem eens hoe hij het zou vinden als ze zou roken terwijl ze zwanger is van hun kindje. Hij gaf als antwoord dat ze eerst maar eens een jaar gestopt moet zijn met roken voor ze überhaupt beginnen aan kinderen. Bezint eer gij begint.
En tuurlijk zullen er moeders zijn die èn ongepland zwanger raken èn op advies van een deskundige blijven roken. Maar dat zullen er niet veel zijn. Voor die andere 98% kan ik gewoon echt begrip opbrengen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: