Warhoofdig.
+5
Muus
Minx
Blair
Jules
Discordia
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Warhoofdig.
Ik voel me zo dom, ik moest vanmorgen met mijn zoon naar het ziekenhuis voor controle. Vannacht lagen ze de hele nacht te klieren dus ik was doodmoe en had me al verslapen. Gelukkig had mijn man onze dochter verzorgd en al naar mijn moeder gebracht, zodat ik snel zoon kon aankleden, ponskaartje kon pakken etc. Ik ben in de auto gestapt helemaal gestresst en weggereden. Halverwege (uurtje rijden) zag ik opeens dat mijn tank echt SUPERleeg was...totaal vergeten te tanken, ik reed al 2 dagen op de reservetank, zo leeg was ie nog nooit geweest. Gelukkig redde ik het nog net tot een zelfbedieningstankstation. Daar aangekomen merk ik dat ik mijn tas was vergeten. Geen rijbewijs bij, geen geld, geen pinpas, NIKS.
Heb vreselijk zitten huilen in de auto langs de weg. Ik voel me zo in de war soms de laatste tijd en niet mezelf.
Moest het ff kwijt.
Oh, ik heb het trouwens wonderbaarlijk genoeg nog terug naar huis gered met de auto, met kloppend hard, airco uit, radio uit (ik dacht misschien spaart dat benzine). Maar de ziekenhuisafspraak heb ik moeten afbellen want dat had ik nooit gered. Zo erg!
Heb vreselijk zitten huilen in de auto langs de weg. Ik voel me zo in de war soms de laatste tijd en niet mezelf.
Moest het ff kwijt.
Oh, ik heb het trouwens wonderbaarlijk genoeg nog terug naar huis gered met de auto, met kloppend hard, airco uit, radio uit (ik dacht misschien spaart dat benzine). Maar de ziekenhuisafspraak heb ik moeten afbellen want dat had ik nooit gered. Zo erg!
Gast- Gast
Re: Warhoofdig.
Pechvogel! Hoe is het uiteindelijk opgelost? Kon je wel iemand bellen om geld te brengen?
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Pechvogel! Hoe is het uiteindelijk opgelost? Kon je wel iemand bellen om geld te brengen?
Ik had niet eens mijn telefoon bij me. Ik ben op goed geluk teruggereden en gelukkig redde de tank dat nog...
Gast- Gast
Pff wat zul jij zenuwachtig geweest zijn in de auto! Rottig zeg. Gelukkig heb je het nog terug naar huis gered.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Oef. Zo'n dag heb ik ook wel eens gehad, en het ergste is dan meestal dat mijn hele dag dan zó verloopt (ik wil je niet bang maken hoor). Probeer het voor vandaag even lekker rustig aan te doen (makkelijk gezegd, ik weet het).
Knuffel.
Knuffel.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik dezelfde reactie had gehad die is ook volledig logisch, maar het is wel heel vervelend,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh wat zul jij je rot hebben gevoeld onderweg!! Maar dit gebeurt echt de beste hoor..
Gelukkig ben je nog tot thuis gekomen zonder telefoon!
Gelukkig ben je nog tot thuis gekomen zonder telefoon!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik moest gisteren solliciteren en de routebeschrijving stuurde me verkeerd waardoor ik lopend strandde aan de verkeerde kant van de snelweg.
Uiteindelijk werd ik opgepikt door de man van het bedrijf met wie ik een gesprek had. Mooie eerste indruk, toch?
Uiteindelijk werd ik opgepikt door de man van het bedrijf met wie ik een gesprek had. Mooie eerste indruk, toch?
Discordia- Prater
Discordia schreef:Ik moest gisteren solliciteren en de routebeschrijving stuurde me verkeerd waardoor ik lopend strandde aan de verkeerde kant van de snelweg.
Whahahaha geweldig! Hoe ging het gesprek?
Gast- Gast
Charlie schreef:Discordia schreef:Ik moest gisteren solliciteren en de routebeschrijving stuurde me verkeerd waardoor ik lopend strandde aan de verkeerde kant van de snelweg.
Het gesprek ging goed. Het was gezellig en interessant. Maar ja, zoals altijd: meer kandidaten. Ik hoor snel meer.
Discordia- Prater
Ohhh Charlie, wat zul jij je naar gevoeld hebben.
Dat gevoel komt nu al zo in me naar boven......
Gelukkig heb je het nog gered tot aan huis, zonder telefoon.
Discordia, wat balen.
Hahaha wel lief dat die man je op heeft gehaald.
Je hebt iig vast indruk op hem gemaakt, dus hij zal je niet snel vergeten .
Dat gevoel komt nu al zo in me naar boven......
Gelukkig heb je het nog gered tot aan huis, zonder telefoon.
Discordia, wat balen.
Hahaha wel lief dat die man je op heeft gehaald.
Je hebt iig vast indruk op hem gemaakt, dus hij zal je niet snel vergeten .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Discordia schreef:Charlie schreef:Discordia schreef:Ik moest gisteren solliciteren en de routebeschrijving stuurde me verkeerd waardoor ik lopend strandde aan de verkeerde kant van de snelweg.
Het gesprek ging goed. Het was gezellig en interessant. Maar ja, zoals altijd: meer kandidaten. Ik hoor snel meer.
Ik zal voor je duimen!
Gast- Gast
Wat k*t Charlie! Ik zou ook gaan janken. Zit je daar zonder geld telefoon en tank. Met baby!
Toen ik de punctie had voor IVF lag ik op de kamer met allemaal andere vrouwen te wachten tot we mochten (met gordijntjes ertussen maar je hoorde wel alles) toen kwam een stel huilend binnen. Ze waren veel te laat. Te laat van huis vertrokken, door de zenuwen verschrikkelijk verslapen, en toen ook nog eens zonder benzine aan de kant gestaan. Ik vond dat zo sneu! Want als e te laat bent voor je punctie kan dat gewoon over en uit zijn. Alle moeite voor niets!
Troost je, de volgende keer dat je weggaat check je het 3 dubbel.
Toen ik de punctie had voor IVF lag ik op de kamer met allemaal andere vrouwen te wachten tot we mochten (met gordijntjes ertussen maar je hoorde wel alles) toen kwam een stel huilend binnen. Ze waren veel te laat. Te laat van huis vertrokken, door de zenuwen verschrikkelijk verslapen, en toen ook nog eens zonder benzine aan de kant gestaan. Ik vond dat zo sneu! Want als e te laat bent voor je punctie kan dat gewoon over en uit zijn. Alle moeite voor niets!
Troost je, de volgende keer dat je weggaat check je het 3 dubbel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij het lezen van je verhaal dacht ik op gegeven moment: 'Ze zal toch niet haar zoontje zijn vergeten mee te nemen?'
Maar wel balen joh! Ik zou om zoiets ook keihard kunnen janken, dan voelt het gewoon even allemaal als teveel!
Maar wel balen joh! Ik zou om zoiets ook keihard kunnen janken, dan voelt het gewoon even allemaal als teveel!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ach meis toch
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: