Het gaat flink vriezen: JIPPIE!
+10
loura
Suus
Lien
minoessepoes
_DoI
Serena
Lotus
VeryCherry
Roze Roos
SparklingEyes
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het gaat flink vriezen: JIPPIE!
Voor mij hoeft het niet zo. De winter heeft zeker zijn charme, maar ik heb echt een hekel aan gladde wegen etc. Op de kou kun je je wel kleden, maar ik heb toch liever een zonnetje...
Gast- Gast
Donderwolkje schreef:CherrieLola schreef:Ik ben al jaren niet meer geweest, vroeger gingen we met de hele familie, maar aangezien de familie helemaal uit elkaar gevallen is, is dat ook weggevallen
Waar ga je heen?
Ik ga naar Oostenrijk. Met mijn moeder en een oudtante van me. Wat jammer dat je al zo lang niet meer bent geweest. Kun je niet zelf een keer gaan, zonder familie? Dat is wel heel anders natuurlijk, maar dan kun je wel lekker genieten.
Oeh leuk!! Daar gingen wij ook altijd heen. Mijn vriend houdt niet van wintersport en ik ga niet alleen met mijn zoontje. Dat lijkt me zooo saai... Dat hele àpres-ski gebeuren trekt me helemaal niet, ik wil zoveel en zo lang mogelijk skiën
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind vriezen niet erg als de zon maar schijnt en het gewoon gezond weer is! Die sneeuw vind ik echt niets in Nederland inderdaad ook alleen op wintersport;)
Bovendien ben ik bang om te vallen, heb een slechte knie en kan mezelf dus niet "opvangen" als ik dreig te vallen!
Bovendien ben ik bang om te vallen, heb een slechte knie en kan mezelf dus niet "opvangen" als ik dreig te vallen!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind het wel fijn als het flink gaat vriezen, ik hou wel van schaatsen Sneeuw vind ik ook erg mooi, maar is wel weer slecht voor het ijs helaas. En op de kou kan ik me prima kleden en ik huis is het ook heerlijk warm
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
jeeeeeeeeeeeeeeeej! hahaha.. 't was echt heerlijk buiten, niet eens zo super koud hoor!!
N. vond het ook leuk! De muts van zijn pak zakte steeds over zijn ogen: grote lol natuurlijk!!!
We hebben heerlijk gewandeld. Nu lekker binnen met een kop warme chocomelk Voor N. wat sappie, maar ok die chocomelk komt volgend jaar voor hem
N. vond het ook leuk! De muts van zijn pak zakte steeds over zijn ogen: grote lol natuurlijk!!!
We hebben heerlijk gewandeld. Nu lekker binnen met een kop warme chocomelk Voor N. wat sappie, maar ok die chocomelk komt volgend jaar voor hem
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn kachel in de slaapkamer is stuk ( dus ik vind het echt koud daar vreselijk!! Maar sneeuw vind ik top! hier is nog niks maar volgens mij rond zessen wel.. Ik ga fietsend naar me werk zo dus ik hoop dat ik makkelijk terug kan fietsen vanavond :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de kou ook niet zo erg alleen die sneeuw vind ik verschrikkelijk. Voor de kids vind ik het wel weer leuk maar die van mij hebben er na een paar dagen ook weer genoeg van. Maar goed we hebben er helaas zelf toch niks over te zeggen dus we wachten het wel af!
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hou van de kou!
Tenminste, sneeuw en zon vind ik een heerlijke combinatie en die koude lucht voelt zo heerlijk tegen m'n huid aan.
Maar ik mag wel even wat betere schoenen aan gaan doen.. Deze vans zitten vol gaten en das toch wel frisjes.
CherrieLola wat leuk dat je weer gaat wintersporten. Ik ga dit jaar niet. Ik heb wel t idee dat t vroeger beter weer was dan tegenwoordig op de wintersport. Ik heb ook herinneringen van in m'n truitje de berg afskieen, maar laatste jaren was t meer met -20 de sneeuwstorm trotseren.
Tenminste, sneeuw en zon vind ik een heerlijke combinatie en die koude lucht voelt zo heerlijk tegen m'n huid aan.
Maar ik mag wel even wat betere schoenen aan gaan doen.. Deze vans zitten vol gaten en das toch wel frisjes.
CherrieLola wat leuk dat je weer gaat wintersporten. Ik ga dit jaar niet. Ik heb wel t idee dat t vroeger beter weer was dan tegenwoordig op de wintersport. Ik heb ook herinneringen van in m'n truitje de berg afskieen, maar laatste jaren was t meer met -20 de sneeuwstorm trotseren.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik vind dit weer geen probleem. Zolang het maar 'schoon' winterweer is. Zoals gisteren, met het zonnetje er bij, dan is de wereld wel prachtig hoor. Tegen de kou kan ik me wel kleden. Zolang het maar niet regent, want ik haat regen!
+1
En dikke lagen sneeuw vind ik alleen leuk met kerst, want het anders is het zo'n gezeik om op weg te gaan haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zoo wat een verschil. Heb net thuis even me omgekleed met een warme trui, uggs en oorwarmers en ik voel echt bijna geen kou meer!
Gast- Gast
zo is lekker koud buiten, heerlijk, hier zijnze ook al aan het schaatsen in de buurt.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Dat wil ook bijna wel als je al een aantal nachten -5 hebt, en dat het overdag ook niet veel warmer word.
Gast- Gast
het is hier nun ook gaan sneeuwen, super
Wat vroeger dan gedacht, vind ik persoonlijk helemaal niet erg! Snel zoontje in bed gestopt, als zijn papa straks thuis komt gaan we even met z'n drietjes naar buiten als het (HOPELIJK) nog sneeuwt. Net even samen naar buiten staan kijken naar de sneeuwvlokken, hij zit er vol verbazing naar te kijken! Met z'n vingertje naar het raam, net als naar de stralen van de douche: hij wil 't pakken... En maar naar buiten kijken, naar de lucht, weer naar mij.. weer naar buiten. Geweldig!
Rare gedachte! Vorig jaar rond deze tijd zat N. nog in mijn buik... en nu is het weer koud en sneeuwt het weer en zat hij net bij me op de arm.. *zwijmel*
SE
Wat vroeger dan gedacht, vind ik persoonlijk helemaal niet erg! Snel zoontje in bed gestopt, als zijn papa straks thuis komt gaan we even met z'n drietjes naar buiten als het (HOPELIJK) nog sneeuwt. Net even samen naar buiten staan kijken naar de sneeuwvlokken, hij zit er vol verbazing naar te kijken! Met z'n vingertje naar het raam, net als naar de stralen van de douche: hij wil 't pakken... En maar naar buiten kijken, naar de lucht, weer naar mij.. weer naar buiten. Geweldig!
Rare gedachte! Vorig jaar rond deze tijd zat N. nog in mijn buik... en nu is het weer koud en sneeuwt het weer en zat hij net bij me op de arm.. *zwijmel*
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Ik haat kou. Ik wil eigenlijk de hele dag mijn bed niet uit met dit weer. Bah.
Oh, en om nog even de spirit te breken: de kans op verkoudheden wordt juist alleen maar groter met dit weer. Je zit veel binnen, met andere mensen, waardoor het gauw verspreid wordt (vaak zonder goede ventilatie, want het is te koud om een raam open te zetten). Bovendien wordt een verkoudheid in de regel niet veroorzaakt door een bacterie, maar door een virus. En die vriezen niet zomaar dood hoor (bacteriën overigens ook niet, er zijn enorm veel soorten bacteriën, waarvan sommige soorten extreme omgevingen met gemak kunnen doorstaan).
Oh, en om nog even de spirit te breken: de kans op verkoudheden wordt juist alleen maar groter met dit weer. Je zit veel binnen, met andere mensen, waardoor het gauw verspreid wordt (vaak zonder goede ventilatie, want het is te koud om een raam open te zetten). Bovendien wordt een verkoudheid in de regel niet veroorzaakt door een bacterie, maar door een virus. En die vriezen niet zomaar dood hoor (bacteriën overigens ook niet, er zijn enorm veel soorten bacteriën, waarvan sommige soorten extreme omgevingen met gemak kunnen doorstaan).
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
_Donnaa schreef:Heerlijk! Zo lang het droog is of sneeuwt.. Regen heb ik zo`n hekel aan..
Hier net zo Ik vind de sneeuw wel leuk! Lekker slippen met de auto Lekker vallen
Gast- Gast
Slippen met de auto is cool inderdaad, vallen iets minder.. Ik ben echt bang om iets te breken, dus kom ook echt niet op schaatsen..
Gast- Gast
Ik vind het helemaal niet erg als het hard vriest, dan doe ik gewoon dikke wanten en een extra paar sokken aan...Maar als het dan ook glad is buiten vind ik het wel minder, vooral als ik moet lopen of fietsen. Ben echt een schijtert wat dat betreft haha.
Gast- Gast
Marin schreef:
Zij gaat juist niet op wintersport. Ik ga. -20 met zon is wel lekker, maar met koude sneeuw is er niets aan. Twee jaar geleden hebben we het allebei meegemaakt. Hoop echt dat het dit jaar lekker weer is.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
CherrieLola schreef:Donderwolkje schreef:CherrieLola schreef:Ik ben al jaren niet meer geweest, vroeger gingen we met de hele familie, maar aangezien de familie helemaal uit elkaar gevallen is, is dat ook weggevallen
Waar ga je heen?
Ik ga naar Oostenrijk. Met mijn moeder en een oudtante van me. Wat jammer dat je al zo lang niet meer bent geweest. Kun je niet zelf een keer gaan, zonder familie? Dat is wel heel anders natuurlijk, maar dan kun je wel lekker genieten.
Oeh leuk!! Daar gingen wij ook altijd heen. Mijn vriend houdt niet van wintersport en ik ga niet alleen met mijn zoontje. Dat lijkt me zooo saai... Dat hele àpres-ski gebeuren trekt me helemaal niet, ik wil zoveel en zo lang mogelijk skiën
Jammer dat je vriend er niet van houdt. Dat àpres-ski gedoe dat trekt mij ook niet. Ben ik trouwens ook veel te moe voor altijd.
Lotus- Ratel
Wintersport lijkt me ook echt geweldig. Nog nooit gedaan en ik vrees dat ik ook dit jaar niet genoeg geld heb. Maar ooit gaat het er van komen! En dan zit ik als 30-jarige met allemaal kleine kinderen in de beginnersgroep
Suus- Lady Post-a-lot
Er zijn ook meer dan genoeg beginnersgroepen voor volwassenen.
Lotus- Ratel
Ik heb een poephekel aan kou en vond het ook niet al te tof toen het ging sneeuwen. Ik ben namelijk niet zo goed met de combi fietsen en sneeuw
Gast- Gast
Oh, dat wist ik niet eens, dat scheelt dan al weerDonderwolkje schreef:Er zijn ook meer dan genoeg beginnersgroepen voor volwassenen.
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» lasagna in te vriezen?
» Jippie! Een kitten!
» Jippie 5 januari....
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Jippie! Een kitten!
» Jippie 5 januari....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: