Najaar 2012 mama's!
+28
LDJ
M-G
tweeling
Papillio
lente
Flower_L
Fearie
Jasmine
Ugly Betty
Amber-
Muus
Jezzie
Snoes
Limburg85
Jade
bolus26
Lejow
Muis
Caroow
Muppetje
Sun88
kwak
Bimbam
Viva
MAS
Puzzle
Flip Fluitketel
L!ND@
32 plaatsers
Pagina 2 van 34
Pagina 2 van 34 • 1, 2, 3 ... 18 ... 34
Re: Najaar 2012 mama's!
11-11 is ook wel mooi Viva, dan ben ik jarig
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nee viva ik ga nog steeds NIKS zeggen wanneer hoe of wat, misschien word het nu nog wel eerder!
Gast- Gast
Snoes, dat is ook zo ja
Hoop ik niet dat een eventuele 3e 01-01 geboren wordt, haha.
Anniej, dit keer vroeg ik het daarom ook maar niet
Hoop ik niet dat een eventuele 3e 01-01 geboren wordt, haha.
Anniej, dit keer vroeg ik het daarom ook maar niet
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dat klonk kattig... Meeleven?
Viva- Kletskop
Niemand schiet er iets mee op als wij jouw datum weten, maar dat is gewoon menselijke nieuwsgierigheid en inderdaad meeleven met iemand.
Snoes- Lady Post-a-lot
Dacht (hoopte? ) wel dat het niet zo bedoeld was, daarom typte ik het maar.
Maar goed uit meeleven dus inderdaad!
Nou, wij gaan even eten, en dan naar de VK.
Maar goed uit meeleven dus inderdaad!
Nou, wij gaan even eten, en dan naar de VK.
Viva- Kletskop
Succes en veel plezier met de echo. Misschien dat ik het na donderdag zeker weet hoe of wat dat ik misschien een hint zal geven ;-)
Gast- Gast
Veel plezier bij de VK, Viva!
Snoes- Lady Post-a-lot
Moest vandaag naar een ander dorp voor de VK, dan konden ze daar ook gelijk de liggingsecho doen.
Dus ik met de bus erheen, controle gehad, maar de liggingsecho kon niet, want dan moest ik echt een aparte afspraak hebben.
Dus nu volgende week dinsdag weer controle, in mijn woonplaats, en volgende week woensdagavond de liggingsecho alsnog, in een ander dorp.
Maar goed, met de baby was het goed, lag al ingedaald etc. Maar helaas nog geen liggingsecho gehad
Viva- Kletskop
Wat raar dat je weer een andere afspraak moet maken ervoor Viva. Maar fijn dat alles in orde was iig!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja beetje stom dat het niet gewoon kon, ze kon nu wel een echo maken maar dan niet naar de hoeveelheid vruchtwater + de grootte van het kindje kijken. En mijn man was juist degene die een liggingsecho wilde, die kan er nu wel de volgende keer bij zijn, vandaag niet. Dat scheelt dan wel weer...
Viva- Kletskop
Snoes schreef:11-11 is ook wel mooi Viva, dan ben ik jarig
Ik ook :-)
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Of 10-11-'12....dat is ook een leuke!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Dat wist ik niet, wat leuk!Limburg85 schreef:Snoes schreef:11-11 is ook wel mooi Viva, dan ben ik jarig
Ik ook :-)
Snoes- Lady Post-a-lot
Nou, genoeg leuke datums dus om op te bevallen!
Als ik maar niet de 9e beval, dan is mijn neefje jarig, dat vind ik wat minder leuk dan...
(als in kindje van mijn zus, dus dat is dan altijd lastig met visite enzo)
Als ik maar niet de 9e beval, dan is mijn neefje jarig, dat vind ik wat minder leuk dan...
(als in kindje van mijn zus, dus dat is dan altijd lastig met visite enzo)
Viva- Kletskop
Dat zou ik inderdaad ook liever niet hebben, Viva.
Snoes- Lady Post-a-lot
Viva; ik moest ook een apparte afspraak voor de echo. Dat kon mooi savonds zodat mijn man mee kon.
Er zijn genoeg mooie datums om te bevallen. In november is er gewoon nog helemaal niemand jarig van onze vrienden of familie.
Hoe gaat het verder met jullie meiden?
Er zijn genoeg mooie datums om te bevallen. In november is er gewoon nog helemaal niemand jarig van onze vrienden of familie.
Hoe gaat het verder met jullie meiden?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
@ Datum; ik heb een hele rits aan dagen waarop ik eigenlijk liever niet beval. Heel veel verjaardagen eind oktober/begin november! Ik ga me er maar niet druk om maken want de kans is groot dat onze zoon toch geboren wordt als er al iemand jarig is...
Hier alles nog goed; heb af en toe wat pijnlijke buiken maar verder nog rustig! Ben nu 37 weken en 1 dagen dus het wordt wel spannend langzamerhand!
Hier alles nog goed; heb af en toe wat pijnlijke buiken maar verder nog rustig! Ben nu 37 weken en 1 dagen dus het wordt wel spannend langzamerhand!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof, oeh, je mag dus al thuis bevallen!
(Of wilde/kon je dat niet?)
LDJ, dat is lekker dat er bij jullie dan niemand jarig is. Mijn broer en een nicht zijn op dezelfde dag geboren (mijn broer 1 jaar eerder), en we zijn geloof ik 1x op haar verjaardag geweest, voor de rest nooit, dus daarom hoop ik dat die datum bij ons wel overgeslagen gaat worden, liefst beval ik ervoor
Snoes, nee inderdaad, dat is dan niet leuk.
Hier gaat het voor de rest goed, verkouden en moe, 1na laatste werkdag, morgen 36 weken, woehoe.
Hoe gaat het met jullie? Wat doen jullie nu allemaal in je verlof?
(Of wilde/kon je dat niet?)
LDJ, dat is lekker dat er bij jullie dan niemand jarig is. Mijn broer en een nicht zijn op dezelfde dag geboren (mijn broer 1 jaar eerder), en we zijn geloof ik 1x op haar verjaardag geweest, voor de rest nooit, dus daarom hoop ik dat die datum bij ons wel overgeslagen gaat worden, liefst beval ik ervoor
Snoes, nee inderdaad, dat is dan niet leuk.
Hier gaat het voor de rest goed, verkouden en moe, 1na laatste werkdag, morgen 36 weken, woehoe.
Hoe gaat het met jullie? Wat doen jullie nu allemaal in je verlof?
Viva- Kletskop
LDJ; het zou leuk zijn als jullie uk dan juist nu geboren word, hebben jullie nu wel een verjaardag!
Knof; 37weken alweer! gek idee hoor! ga je thuis bevallen of naar het zh ?
Viva; wat doe ik in mijn verlof? Nou de bedoeling was dat ik het hele huis zou soppen haha, maar dat word nu ook vandaag gedaan door mijn mams. yenthe haar kamer + babykamer zijn helemaal gesopt.
All; verder hier gaat alles ok voor zover het ok kan gaan. Ben gesloopt en zie het echt niet meer zitten hoe ik de komende dagen in godsnaam door moet komen. Als het morgen beetje mee zit halen mijn ouders mij op om daar een dagje te zijn, maar het enige wat ik doe is zitten en opstaan naar de wc en verder kom ik al niet meer.
Knof; 37weken alweer! gek idee hoor! ga je thuis bevallen of naar het zh ?
Viva; wat doe ik in mijn verlof? Nou de bedoeling was dat ik het hele huis zou soppen haha, maar dat word nu ook vandaag gedaan door mijn mams. yenthe haar kamer + babykamer zijn helemaal gesopt.
All; verder hier gaat alles ok voor zover het ok kan gaan. Ben gesloopt en zie het echt niet meer zitten hoe ik de komende dagen in godsnaam door moet komen. Als het morgen beetje mee zit halen mijn ouders mij op om daar een dagje te zijn, maar het enige wat ik doe is zitten en opstaan naar de wc en verder kom ik al niet meer.
Gast- Gast
Anniej, opzich ook héérlijk dat het voor je schoongemaakt wordt!
Fijn dat alles opzich ok gaat. Waardoor komt het dat je alleen nog maar zit en opstaat om naar de wc te gaan?
In de zin, doet je lichaam zeer of ben je heel moe of?
In ieder geval;
Fijn dat alles opzich ok gaat. Waardoor komt het dat je alleen nog maar zit en opstaat om naar de wc te gaan?
In de zin, doet je lichaam zeer of ben je heel moe of?
In ieder geval;
Viva- Kletskop
Alles doet zeer, ben moe en gesloopt, komt ook vooral door de medicatie vd blaasontsteking. Als je me zou zien schrik je echt hoe ik er uit zie.
Mijn man belde ook net dat als we donderdag naar de gyn moeten, om het er over te hebben om in te grijpen, dies doodsbang dat er wat met 1 van ons gebeurd als we zo nog door hobbelen.
Mijn man belde ook net dat als we donderdag naar de gyn moeten, om het er over te hebben om in te grijpen, dies doodsbang dat er wat met 1 van ons gebeurd als we zo nog door hobbelen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 34 • 1, 2, 3 ... 18 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Najaar 2012 mama's!
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
» Trend (accessoires):najaar/winter 2012!
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» najaar 2013mama's!!
» Trends najaar
Pagina 2 van 34
Permissies van dit forum: