Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeugdbendes.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Jeugdbendes. Empty Jeugdbendes.

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 5:31

Ken jij ze? Heb je er hinder van? En zijn deze actief in een dorp of stad?

Ik ben bezig met een paper over jeugdbendes, ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ze kennen en wat ze dan zoal uitspoken. nerd
Er zijn er namelijk rond de 1800 in Nederland (waarvan er overigens "maar" zo'n 100 echt crimineel zijn).
Gebruik dat overigens niet voor mijn paper.

Edit: zie net dat het er in december '10 nog maar in de 1500 waren, in tegenstelling tot 1800 in januari '10

Laatst aangepast door Coco op do 3 feb 2011 - 5:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeugdbendes. Empty Re: Jeugdbendes.

Bericht  Chocolate Cookie do 3 feb 2011 - 5:34

Hier is het nog wel rustig. Maar ik denk dat als het straks lekkerder weer word ze hier weer achter in het speeltuintje zitten te dealen enzo.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet do 3 feb 2011 - 5:43

Mag ik vragen wat je precies met jeugdbendes bedoeld?
Groepen die dealen, hangjeugd die overlast bezorgt etc.?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 5:48

Tsja, wat is een bende?

In de zomer kan je mij wel een hangjongere noemen, maar wij gebruiken geen drugs en drinken geen alcohol op straat.. We zitten alleen met 20 man in een parkje omdat dat bij iemand thuis niet gaat. Overigens komen ouderen ook bij ons zitten en maken we praatjes met iedereen. Er is dus niemand 'bang' voor ons en we hebben ook nooit gezeur met de politie.. Behalve als enkele jongens stoer doen met de auto :P

Daarentegen zit hier in het dorp ook een groep waar de politie wel een paar keer per week controleert op drugs, die buiten zitten met alcohol en vervelend zijn, waar oudere mensen graag voor om lopen etc. Het is alleen jammer dat sommige mensen moeite hebben om een 'nette' en aso groep los van elkaar te kunnen zien..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 5:49

Ik vind de hangjongeren voor mijn huis in de zomer wel irritant. Ze praten zo hard. Maar goed, daar blijft het verder bij dus misschien mag ik niet klagen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:31

Nee geen jeugdbendes hier hoor. Wel een paar hangjongeren die wellicht dénken dat ze zo 'stoer' dat ze bij een jeugdbende zitten, maar het is allemaal vrij onschuldig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:31

Chocolate Cookie schreef:Hier is het nog wel rustig. Maar ik denk dat als het straks lekkerder weer word ze hier weer achter in het speeltuintje zitten te dealen enzo.

Ja maar dat zijn geen jeugdbendes toch.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:35

Jen_ schreef:Nee geen jeugdbendes hier hoor. Wel een paar hangjongeren die wellicht dénken dat ze zo 'stoer' dat ze bij een jeugdbende zitten, maar het is allemaal vrij onschuldig.

Hier hetzelfde. Jongens van een jaar of 14 die denken dat ze stoer zijn. Heb er gelukkig geen last van.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:36

Auxo schreef:
Jen_ schreef:Nee geen jeugdbendes hier hoor. Wel een paar hangjongeren die wellicht dénken dat ze zo 'stoer' dat ze bij een jeugdbende zitten, maar het is allemaal vrij onschuldig.

Hier hetzelfde. Jongens van een jaar of 14 die denken dat ze stoer zijn. Heb er gelukkig geen last van.

Hier zijn ze ook ouder, maar dat zijn bij lange ná geen jeugdbendes.

Gast
Gast

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 7:42

Jen_ schreef:
Auxo schreef:

dat kun je misschien eerder hangjongeren noemen?!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 7:45

aniet schreef:
Jen_ schreef:
Auxo schreef:

dat kun je misschien eerder hangjongeren noemen?!

Precies, dat zeg ik nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:19

Wanneer noem je een groep een jeugdbende?

Er lopen hier in de stad wel groepen rond, maar ik heb verder geen inzicht in hun doen en laten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: