Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

liesbreuk

2 plaatsers

Ga naar beneden

liesbreuk Empty liesbreuk

Bericht  loesje do 3 feb 2011 - 4:22

naar lang zoeken wat er nou aan de hand is met onze zoon kwam ruflux,koemelkallergie en een lies breuk eruit. maar hij blijft last hebben met poepenscheten laten dat doet hem erg pijn kan het zijn dat hij hier last van heeft door de liesbreuk volgens de arts kan dat niet maar ik heb mijn twijfels vandaar ik het hier nog eens vraag. Hij word hier over een paar weken aan geopereerd.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

liesbreuk Empty Re: liesbreuk

Bericht  Mamsie do 3 feb 2011 - 4:29

Dan vraag je een second opinion aan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loesje do 3 feb 2011 - 4:32

@mamsie nee dat doe ik niet want hij word er toch al aan geopereerd over een paar weken maar het zou gewoon een boel verklaren als daar de pijn van het poepen en poepenscheten laten daar vandaan komt
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie do 3 feb 2011 - 4:38

Tja waarschijnlijk zijn het dan nog krampjes en de reflux en KMA werken natuurlijk ook niet mee. Hij zal waarschijnlijk ook van voeding gewisseld zijn en dat heeft ook weer effect op de darmen etc.

Verwacht je nou echt dat mensen je hier antwoord kunnen geven? Je arts zegt iets, jij trekt het in twijfel, dan vraag je second opinion aan. Maar dat doe je niet want hij word er toch aan geopereerd. Als de pijn dan ineens over is merk je het vanzelf toch? En dan is het nog maar de vraag of het daardoor komt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loesje do 3 feb 2011 - 4:41

[quote="Mamsie"]Tja waarschijnlijk zijn het dan nog krampjes en de reflux en KMA werken natuurlijk ook niet mee. Hij zal waarschijnlijk ook van voeding gewisseld zijn en dat heeft ook weer effect op de darmen etc.

Verwacht je nou echt dat mensen je hier antwoord kunnen geven? Je arts zegt iets, jij trekt het in twijfel, dan vraag je second opinion aan. Maar dat doe je niet want hij word er toch aan geopereerd. Als de pijn dan ineens over is merk je het vanzelf toch? En dan is het nog maar de vraag of het daardoor komt.[/quote]

Ik verwacht geen echt antwoord maar misschien zijn er meer mam's hier die een baby met een liesbreuk hebben gehad en de zelfde ervaring hebben gehad
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud