Goede Fohn?!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede Fohn?!
Hoi!
Mijn fohn staat op het punt een dezer dagen eens te ontploffen ben ik bang.... Ruikt regelmatig alsof er een verbrande lucht uit komt. Heb dat 2,5 jaar geleden ook gehad. Toen dus een nieuwe voor 25 euro ofzo bij de mediamarkt gekocht van Babyliss. Maar helaas, deze gaat het niet meer lang volhouden.
Nu wil ik dus wat meer uitgeven, 50 euro ongeveer. Ben al bij de kappersgroothandel hier geweest en zag daar de ETI turbodryer. Kan ook een difuser op. Dat is wel een must! Dat die erbij zit of er los bij kan kopen.
Maar wat is voor die prijs nou een goede (proffesionele) fohn voor zover dat "kan" in die prijsklasse en die langer dan2,5 jaar meegaat?
Iemand tips?
Mijn fohn staat op het punt een dezer dagen eens te ontploffen ben ik bang.... Ruikt regelmatig alsof er een verbrande lucht uit komt. Heb dat 2,5 jaar geleden ook gehad. Toen dus een nieuwe voor 25 euro ofzo bij de mediamarkt gekocht van Babyliss. Maar helaas, deze gaat het niet meer lang volhouden.
Nu wil ik dus wat meer uitgeven, 50 euro ongeveer. Ben al bij de kappersgroothandel hier geweest en zag daar de ETI turbodryer. Kan ook een difuser op. Dat is wel een must! Dat die erbij zit of er los bij kan kopen.
Maar wat is voor die prijs nou een goede (proffesionele) fohn voor zover dat "kan" in die prijsklasse en die langer dan2,5 jaar meegaat?
Iemand tips?
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Goede Fohn?!
Ikzelf heb een fohn van 10 euro bij de Kijkshop van het merk Bestbeauty geloof ik. Gaat al 3 jaar mee met 2 opzetstukken. Verder vind ik Carmen ook een heel fijn merk, daar zou je eens bij kunnen kijken?
Gast- Gast
Ik heb een föhn van Remmington. Super ding en een duurzaam merk.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb er ook 1 van Remmington, zat een diffuser enz bij.
Geen idee meer wat ie precies heeft gekost, maar niet zo erg veel geloof ik.
Geen idee meer wat ie precies heeft gekost, maar niet zo erg veel geloof ik.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb een föhn van Princess gehad. Kostte toen iets van 15 euro. Is 8 jaar meegegaan.
Erza Scarlet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Levensduur fohn
» Fohn ontploft
» Welke fohn hebben jullie?
» Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)
» Goede gel
» Fohn ontploft
» Welke fohn hebben jullie?
» Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)
» Goede gel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: