Show je speelhoekje!
+18
M@niek
Aimee
Twellie
Coccinelle
-Ieniemienie-
Printje
Coco
Star007
Diese
Parel
Roodkapje
Puggle
Funk
kwak
_Lana_
Linda
Mida4you
Schism
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show je speelhoekje!
Parel schreef:Ja hoor, hebben ze ook!
Wij hebben daar alleen niet voor gekozen, ons huis is vrij klein en ze kan met haar kleine stoeltje aan de salontafel zitten. Plus, mijn ervaring leert dat kinderen dat fantastisch materiaal vinden om achter te leren lopen en mee te schuiven.
haha dat zal best ja, dat ze dat gaat doen. Maar voorlopig komt er alleen die kast met manden en dan kijken we met kerst wel weer voor en tafel en stoel. Anders weten we straks niets meer te bedenken haha.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
mida4you schreef:Is het niet bij de meeste kindjes zo dat ze alle bakken eruit gaan trekken?
Desondanks gaan wij ook die expeditkast kopen met 8 vakken. Ideaal om haar speelgoed in op te bergen!
Ik ben er alleen nog niet uit welke kleuren bakken ik wil. Van de plastic variant hebben ze alleen blauw, rood en doorschijnend mat. Van de manden lelijk groen, roze en zwart.
We nemen overigens een witte kast. Ik had graag roze en blauw (voor onze boy straks), maar daar hebben ze dus niet dezelfde van. Jammer...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
In ons vorige huis hadden we een flinke speelhoek, maar nu lijkt het helemaal nergens op. Onze woonkamer is te klein voor alle rommel. Heb hun tafel en stoeltjes ook buiten gezet want dat was vooral leuk om mee door de kamers te schuiven/rennen.
We hebben nu nog de praxis kast met verschillende kleuren mandjes staan, maar ga denk ik twee expedit aanschaffen zodat beiden een eigen kast hebben.
Waar laten jullie al het speelgoed? Past alles in de kasten? Wij hebben nog een trappenkast vol staan, maar wil die eigenlijk voor andere dingen gaan gebruiken.
Edit: Ze trekken hier overigens wel gewoon alle mandjes eruit en niet 1 voor 1. Ik veeg alle zooi 1-2 keer per dag in de hoek en vanaf daar gaat alles weer gesorteerd de manden in.
We hebben nu nog de praxis kast met verschillende kleuren mandjes staan, maar ga denk ik twee expedit aanschaffen zodat beiden een eigen kast hebben.
Waar laten jullie al het speelgoed? Past alles in de kasten? Wij hebben nog een trappenkast vol staan, maar wil die eigenlijk voor andere dingen gaan gebruiken.
Edit: Ze trekken hier overigens wel gewoon alle mandjes eruit en niet 1 voor 1. Ik veeg alle zooi 1-2 keer per dag in de hoek en vanaf daar gaat alles weer gesorteerd de manden in.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ons speelhoek(je)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij krijgen straks een dressoir met 3 kastjes (totaal 6 vakken, door de plank erin). Daar komt wat in en de rest gaat naar zolder. We hebben zó veel, dan wissel ik gewoon regelmatig om.
Gast- Gast
Linda schreef:mida4you schreef:Is het niet bij de meeste kindjes zo dat ze alle bakken eruit gaan trekken?Zo zal dat hier waarschijnlijk wel gaan.
Desondanks gaan wij ook die expeditkast kopen met 8 vakken. Ideaal om haar speelgoed in op te bergen!
Ik ben er alleen nog niet uit welke kleuren bakken ik wil. Van de plastic variant hebben ze alleen blauw, rood en doorschijnend mat. Van de manden lelijk groen, roze en zwart.
We nemen overigens een witte kast. Ik had graag roze en blauw (voor onze boy straks), maar daar hebben ze dus niet dezelfde van. Jammer...
Je hebt een hele mooie 8 vaks variant in hoogglans wit!
En ik vind die bakken die wij nu hebben met de bloemetjes best gaan!
Mooi is anders, maar ja dat is al het speelgoed hier haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ook wij hebben de expedit kast:
In de zwarte vakken in de kast zit ook speelgoed. Vind het fijn en netjes staan dat het als de kids in bed liggen, ook een beetje uit het zicht is.
Ze hebben allebij een klein stoeltje (sundvik) aan de salontafel staan.
Op M haar kamer zijn we bezig met ook een speelplekje te maken.
Ze krijgt daar een bureautje (Stuva serie ikea) en een stoeltje. En dan een expedit kast van 8, met roze bakken.
Gister ervoor bij Ikea geweest. Helaas waen de roze bakken niet leverbaar ivm leveringsproblemen .
Dus nu even tijdelijk zonder bakken. Vond de bloemetjes net iets te voor op haar kamer haha.
Edit:
Eerst hadden wij een trofastkast staan. Maar vond dat zo rommelig, dat die naar zolder is verkast.
In de zwarte vakken in de kast zit ook speelgoed. Vind het fijn en netjes staan dat het als de kids in bed liggen, ook een beetje uit het zicht is.
Ze hebben allebij een klein stoeltje (sundvik) aan de salontafel staan.
Op M haar kamer zijn we bezig met ook een speelplekje te maken.
Ze krijgt daar een bureautje (Stuva serie ikea) en een stoeltje. En dan een expedit kast van 8, met roze bakken.
Gister ervoor bij Ikea geweest. Helaas waen de roze bakken niet leverbaar ivm leveringsproblemen .
Dus nu even tijdelijk zonder bakken. Vond de bloemetjes net iets te voor op haar kamer haha.
Edit:
Eerst hadden wij een trofastkast staan. Maar vond dat zo rommelig, dat die naar zolder is verkast.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 23 okt 2012 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Linda schreef:mida4you schreef:Is het niet bij de meeste kindjes zo dat ze alle bakken eruit gaan trekken?Zo zal dat hier waarschijnlijk wel gaan.
Je hebt ook verschillende rieten manden voor in de expedit kast, daar hebben wij voor gekozen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Het is hier ooit begonnen met een hoekje toen de box weg ging. Die staat er nu weer in voor de jongste en het speelgoed van de oudste is meer en meer geworden, dus het 'hoekje' heeft zich uitgebreid naar links en rechts. Als ik zo even achter me kijk, is speelslagveld een betere beschrijving dan speelhoek.
Laatst aangepast door Twellie op di 23 okt 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Parel, ik zag het inderdaad. Alleen is de hoogglansvariant 2 keer zo duur. Wij hebben wit gelakte meubels, dus ik denk dat die andere beter staat.
Jouw mandjes zijn ook leuk, maar ik wil ook iets jongensachtig erbij.
Coccinelle, ja ik zag het. Maar ik vind riet niet zo mooi bij onze inrichting passen.
Jouw mandjes zijn ook leuk, maar ik wil ook iets jongensachtig erbij.
Coccinelle, ja ik zag het. Maar ik vind riet niet zo mooi bij onze inrichting passen.
Linda- Ratel
Wij geven Luuk voor zijn eerste verjaardag meubeltjes voor een speelhoekje beneden.
Deze kast(maar dan met blauwe of witte bakken):
tafeltje en stoeltje
en kleed erbij:
Wij kunnen het een beetje uit zicht zetten, dus hoeft niet het allermooist te zijn
Deze kast(maar dan met blauwe of witte bakken):
tafeltje en stoeltje
en kleed erbij:
Wij kunnen het een beetje uit zicht zetten, dus hoeft niet het allermooist te zijn
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind die speelhoekjes juist zo gezellig in huis!
Linda- Ratel
Ik vond die kast met plastic bakken een beetje duur (en heel lelijk haha), en die bakken knallen hard als ze op de grond of op het hoofd vallen. Plus, als ze kapot gaan, dan zijn ze zo scherp gelijk (hebben ze op het kdv).
Ik vind het speelgoedhoekje idd heel gezellig, zij woont hier ook dus hoeft niet uit het zicht. En Ieniemienie, wat heb je een mooi huis met die keuken zo!
Ik vind het speelgoedhoekje idd heel gezellig, zij woont hier ook dus hoeft niet uit het zicht. En Ieniemienie, wat heb je een mooi huis met die keuken zo!
Parel- Ratel
Ja die trofast kast is ook achteraf echt een grote miskoop haha. Nja op zolder doet ie t prima.Parel schreef:Ik vond die kast met plastic bakken een beetje duur (en heel lelijk haha), en die bakken knallen hard als ze op de grond of op het hoofd vallen. Plus, als ze kapot gaan, dan zijn ze zo scherp gelijk (hebben ze op het kdv).
Dank je wel . Wonden hier nu 1,5jr. Hebben het helemala gestript en alles opnieuw zelf opgebouwd (nja manlief dan)
Zijn er erg blij mee nog steeds!
-Ieniemienie-- Kletskop
Ja hebben wij ook gedaan, het is een rotwerk maar man man wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben! Goed gelukt bij jullie ook!
En probeer jij T. zijn verjaardag uit te melken, hij is nog steeds jarig vandaag, hieperdepiep!
En probeer jij T. zijn verjaardag uit te melken, hij is nog steeds jarig vandaag, hieperdepiep!
Parel- Ratel
Parel schreef:Ja hebben wij ook gedaan, het is een rotwerk maar man man wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben! Goed gelukt bij jullie ook!
Whahahahaha
Goed dat je het zegt :p! Ja nu rkijgen we elke dag weer visite mt cadeau's
Nee ik zal hem eens aan gaan passen.
*Maar ik wil helemaal niet dat hij groter word *
-Ieniemienie-- Kletskop
Parel schreef:Ik vond die kast met plastic bakken een beetje duur (en heel lelijk haha), en die bakken knallen hard als ze op de grond of op het hoofd vallen. Plus, als ze kapot gaan, dan zijn ze zo scherp gelijk (hebben ze op het kdv).
Ik ga ook niet mijn kind uit het zicht zetten hoor, alleen de kast! Wij hebben boven de expedit staan met van die canvas bakken, en ik vind ze zo gammel. Dus wij kiezen bewust voor de trofast, ook al is die wel wat minder mooi.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Haha ik snap dat je je kind niet uit het zicht gaat zetten hoor dat kan ook helemaal niet vrees ik, want hij kruipt zo weer jouw kant op!
De expedit is idd een kwestie van goed aandraaien zo af en toe, die trofast zelf vind ik nog niet eens zo lelijk qua ombouw, maar de bakken vind ik niet zo mooi! En, niet handig, maar dat is natuurlijk een ieder voor zich!
De expedit is idd een kwestie van goed aandraaien zo af en toe, die trofast zelf vind ik nog niet eens zo lelijk qua ombouw, maar de bakken vind ik niet zo mooi! En, niet handig, maar dat is natuurlijk een ieder voor zich!
Parel- Ratel
Mijn zoontje heeft op zijn slaapkamer twee van die trofast kasten staan. bovenop de kast heeft hij nu een groot tafeltjes idee om op te spelen. Ik vind het daar wel ideaal!
Beneden hebben wij een expedit kast met 16 vakken. Op de onderste rij hebben we dezelfde bakken als Ieniemienie.
Beneden hebben wij een expedit kast met 16 vakken. Op de onderste rij hebben we dezelfde bakken als Ieniemienie.
Gast- Gast
de speelgoedbakken en toet toet autogarage staan in de dressoir.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Wij hadden ook die trofastkast beneden staan. 1tje staat op f.elice dr slaapkmer en de andere hebben we op zolder gezet. Ik vind ze ook erg rommelig staan beneden.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Hier is T haar nieuwe speelhoekje
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Even een up
We hebben gister de box weer neergezet.
Helemaal rechts staat een grijs tafeltje en stoeltje. Maar nu wil ik eigenlijk een kleed en muursticker die straks voor beide leuk is. (Dus geen autokleed).
Dit had ik al gezien en is eventueel een optie:
Wie heeft er nog andere, niet te dure tips?
We hebben gister de box weer neergezet.
Helemaal rechts staat een grijs tafeltje en stoeltje. Maar nu wil ik eigenlijk een kleed en muursticker die straks voor beide leuk is. (Dus geen autokleed).
Dit had ik al gezien en is eventueel een optie:
Wie heeft er nog andere, niet te dure tips?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pippi, ik heb geen tip, maar wil even kwijt dat ik de canvas foto echt heel mooi vind!!
Mooie baby en mooie achtergrond (dekbed?)
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Dankje! Wat lief ja is inderdaad gewoon ons dekbed haha.Caresses schreef:Pippi, ik heb geen tip, maar wil even kwijt dat ik de canvas foto echt heel mooi vind!!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Speelhoekje!
» Een box en een speelhoekje, hoe?
» speelhoekje
» Speelhoekje slaapkamer
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Een box en een speelhoekje, hoe?