koffiezetapparaat met koffiebonen
+9
Mom-Of-3
Kqip
dr_oupy
Niene
ChocoChip
Tiara
Linnie1985
GreenGrass
duckie
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
koffiezetapparaat met koffiebonen
wij willen binnenkort een nieuw koffiezetapparaat maar dan zon grotere zeg maar waar je koffiebonen in doet en dan ook cappucino mee kan maken...
wie heeft er ook zoeits en welke? en waar halen jullie je koffiebonen enzo?
bevalt het apparaat goed?
wie heeft er ook zoeits en welke? en waar halen jullie je koffiebonen enzo?
bevalt het apparaat goed?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: koffiezetapparaat met koffiebonen
Er is een nieuw apparaat van senseo, sarista. Werkt ook met koffiebonen!
Gast- Gast
ja die heb ik gezien maar daar kunnen alleen de bonen van senseo in dus dat willen we niet ehct
duckie- Ratel
De Senseo kwam ook heel slecht uit te test. Meer dan 'een leuk idee' was het niet...
Gast- Gast
Ik heb een kopje geproefd (promotie) maar vond het niet erg bijzonder. Verder is het relatief dure koffie.Yasmin schreef:Er is een nieuw apparaat van senseo, sarista. Werkt ook met koffiebonen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Bij de Kruidvat hebben ze ook zakken met koffiebonen. Redelijk goedkoop en smaken goed!
Gast- Gast
duckie schreef:ja die heb ik gezien maar daar kunnen alleen de bonen van senseo in dus dat willen we niet ehct
Dat is niet waar hoor, je kunt er ook gewoon eigen bonen in doen met een capsule heb ik gelezen.
Gast- Gast
Wij hebben deze:
Daar kan je met bonen koffie zetten EN gewone al gemalen koffie. Alleen gebruiken wij de bonen bijna nooit .
Daar kan je met bonen koffie zetten EN gewone al gemalen koffie. Alleen gebruiken wij de bonen bijna nooit .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:duckie schreef:ja die heb ik gezien maar daar kunnen alleen de bonen van senseo in dus dat willen we niet ehct
Dat is niet waar hoor, je kunt er ook gewoon eigen bonen in doen met een capsule heb ik gelezen.
Volgens promoters kan dat officieel niet, ivm beveiliging op de bonenboxjes. Waarschijnlijkbvalt dit wel te omzeilen door iets kapot te maken...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Wij hebben een Princess bonenmaler, die vrijwel identiek is aan de Philips, maar dan stukken goedkoper. Je kan er geen cappuccino mee maken, maar dat maak ik altijd zelf erbij met opgeklopte melk. Hij maakt verder heerlijke koffie.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben van siemens de tk56001, nu een klein jaartje. En het bevalt super. Je kan de maalgraad instellen, de koffie sterkte instellen. Cappucino en espresso maken, ik vind het een heel goed apparaat. Met heerlijke koffie.
Overigens hebben wij de dark roast bonen van het AH merk perla. Tot nu toe de lekkerste, van de douwe egberts bonen kan je apparaat kapot gaan. Het maalgraad wil niet altijd de bonen pakken omdat die te glad zijn.
Overigens hebben wij de dark roast bonen van het AH merk perla. Tot nu toe de lekkerste, van de douwe egberts bonen kan je apparaat kapot gaan. Het maalgraad wil niet altijd de bonen pakken omdat die te glad zijn.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb de Philips saeco black go.
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=639&tbm=isch&tbnid=-oFfHXg7zk0S6M:&imgrefurl=http://www.ebay.com.au/itm/Saeco-Odea-Go-V2-BLACK-Super-Automatic-Coffee-Espresso-Machine-Philips-/320912194586&docid=s-tDDNz5V8x60M&imgurl=http://www.freestyle.be/site/components/com_virtuemart/shop_image/product/Philips_Saeco_RI_4d9c5a3daa8a8.jpg&w=400&h=400&ei=Xt2DULCPEJOY1AXS0oHABA&zoom=1&iact=rc&dur=628&sig=111335482671782783156&page=1&tbnh=184&tbnw=185&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:69&tx=106&ty=31
Je kan er gewone koffie mee zetten,espresso en cappucino.
Gebruik hier de lavazza rosso bonen. Heb al verschillende merken geprobeerd,maar dit is en blijft voo mij de lekkerste koffie
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1366&bih=639&tbm=isch&tbnid=-oFfHXg7zk0S6M:&imgrefurl=http://www.ebay.com.au/itm/Saeco-Odea-Go-V2-BLACK-Super-Automatic-Coffee-Espresso-Machine-Philips-/320912194586&docid=s-tDDNz5V8x60M&imgurl=http://www.freestyle.be/site/components/com_virtuemart/shop_image/product/Philips_Saeco_RI_4d9c5a3daa8a8.jpg&w=400&h=400&ei=Xt2DULCPEJOY1AXS0oHABA&zoom=1&iact=rc&dur=628&sig=111335482671782783156&page=1&tbnh=184&tbnw=185&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:69&tx=106&ty=31
Je kan er gewone koffie mee zetten,espresso en cappucino.
Gebruik hier de lavazza rosso bonen. Heb al verschillende merken geprobeerd,maar dit is en blijft voo mij de lekkerste koffie
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hebben een apparaat van Boretti, super apparaat, alleen daar moet je wel het geld voor over hebben, verder geeft boretti wel hele goede service aan huis.
De bonen kopen wij bij de albert heijn, grijze met zwarte zak, en dan hebben wij geloof ik de bruine variant.
De bonen kopen wij bij de albert heijn, grijze met zwarte zak, en dan hebben wij geloof ik de bruine variant.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Je hebt de volautomaten met een stoompijpje = geklieder, of met melkkannetje of slangetje waarmee je met 1 druk op de knop cappuccino oid maakt. Kwalitatief is Siemens, Saeco, Bosch, Miele, Melitta goed. Let op dat je 100% Arabica bonen gebruikt, anderen laten een vetlaag achter wat slecht is voor de machine.
Afgelopen vrijdag Sarista geproefd, wat een smerige bak koffie was dat en de machine wordt binnenin echt onwijs smerig.
Afgelopen vrijdag Sarista geproefd, wat een smerige bak koffie was dat en de machine wordt binnenin echt onwijs smerig.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
bedankt voor de tips... we gaan binnenkort maar eens naar de MM om eens wat machines in het echt te bekijken ed...
zie nog al behoorlijke prijsverschillen enzo dus nog maar iets verder in verdiepoen
zie nog al behoorlijke prijsverschillen enzo dus nog maar iets verder in verdiepoen
duckie- Ratel
Wij hebben de ingebouwde koffiecenter van bosch, kan je allerlei soorten koffie mee maken, en er kunnen bonen en gemalen koffie in, maar wij gebruiken altijd bonen. we kunnen er ook gekookt water uithalen maar die gebruiken we eigenlijk ook nooit. Hoe het smaakt weet ik niet want ik drink geen koffie, het is het speeltje van manlief
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben een Siemens tk52 nog wat. Bevalt heel goed.
Qua bonen Alfredo of Reoba..van groothandel of internet. Segafredo is vies!
Qua bonen Alfredo of Reoba..van groothandel of internet. Segafredo is vies!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Op mijn werk hebben wij een apparaat van Piazza D'Oro, en de bonen van Fortune, 100% arabica. Kan je ook cappuccino mee maken.
Maar volgens mij zijn dat behoorlijk dure machines.
Maar volgens mij zijn dat behoorlijk dure machines.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Een inbouwapparaat van siemens, type weet ik niet. Heb altijd bonen van Kruidvat.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb een cafetière, maar ik vind de bonen van V&D erg lekker.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
GreenGrass schreef:Pippa schreef:duckie schreef:ja die heb ik gezien maar daar kunnen alleen de bonen van senseo in dus dat willen we niet ehct
Volgens promoters kan dat officieel niet, ivm beveiliging op de bonenboxjes. Waarschijnlijkbvalt dit wel te omzeilen door iets kapot te maken...
O dat las ik op een bekende website, dat je het gewoon zelf kon doen.
Gast- Gast
Wij hebben er 1 van siemens, deze:
Is er 1tje die wat minder prijzig is maar hij werkt super, zijn er nog steeds blij mee.
Verse bonen zijn het lekkerst, maar die moet je maar net in de buurt kunnen kopen. Verder vind ik die van de Hema ook prima.
Is er 1tje die wat minder prijzig is maar hij werkt super, zijn er nog steeds blij mee.
Verse bonen zijn het lekkerst, maar die moet je maar net in de buurt kunnen kopen. Verder vind ik die van de Hema ook prima.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: