Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sad :(

3 plaatsers

Ga naar beneden

sad :( Empty sad :(

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 4:35

Dan maar even hier zielig doen hoor...

Hadden een heleboel leuke plannen voor dit weekend. Vooral vandaag. Zou naar de kapper gaan, wat echt nodig is (kleuren) en waar ik zin in had, en belangrijker nog, op dit moment zou ik onderweg moeten zijn naar mijn ouders om met het hele gezin + aanhang te gourmetten. Mijn broertje die voor een paar jaar in Zwitserland woont en studeert met zijn vriendin is een weekendje over en mijn andere broertje heeft sinds kort een nieuwe vriendin, dus helemaal leuk.

Maar uitgerekend vandaag ben ik ziek sad :( 1371890812. Dat an sich is natuurlijk al kut, maar dat ik vanavond mis word ik gewoon verdrietig van. Mijn man is nu wel onderweg daar naartoe. En nu lig ik dus in m'n uppie thuis op bed terwijl zij het daar allemaal gezellig hebben (dat hoop ik tenminste wel). Cry

Niet eerlijk!
Zo. Dat wilde ik even kwijt....

Hopelijk voel ik me morgen wel goed genoeg om mijn broer en vriendin in ieder geval nog even te zien voor ze weer terugvliegen. Voor nu ga ik maar wat jankfilmpjes kijken en proberen er nog een beschuitje in te houden.

Thanx for reading!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

sad :( Empty Re: sad :(

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 4:51

Balen Kenya! Hopelijk knap je snel op.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck za 20 okt 2012 - 4:56

Oh dat is echt balen. Ziek zijn komt ook altijd op moment dat je het niet kan gebruiken, weet er alles van. Beterschap.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 4:58

Thanx. Er is vooruitgang (voedsel blijft binnen), maar ik ben echt nog niet fit genoeg om erheen te gaan sad :( 1371890812.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ za 20 okt 2012 - 6:15

He bah, waardeloos dat je juist nu ziek moet zijn. Heel veel beterschap! hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura za 20 okt 2012 - 6:57

Dat is idd balen Sad helemaal als je je er zo op hebt verheugd! Ik hoop dat je snel weer opknapt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud