Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen

+5
Lenthe
Lady Starstruck
Lejow
Silver
Sp0ngeb0b
9 plaatsers

Ga naar beneden

Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen Empty Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen

Bericht  Sp0ngeb0b vr 19 okt 2012 - 23:25

Hallo ladies,

De korte avonden en de koudere dagen (al is dat op dit moment niet zo) komen er weer aan en dan vind ik het heerlijk om vrouwenseries te kijken smile maar er zijn er zoveel! Dus ik heb geen idee welke ik wil kopen en welke superleuk is. Ik vond destijds Gooische Vrouwen en Voetbalvrouwen helemaal geweldig, dus zoiets zoek ik. Desperate Housewifes heb ik thuis liggen (seizoen 1) maar dat vind ik dus echt niet leuk Embarassed Kennen jullie vrouwenseries die ik écht moet kopen en moet gaan kijken??
Sp0ngeb0b
Sp0ngeb0b
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen Empty Re: Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen

Bericht  Silver vr 19 okt 2012 - 23:38

Gossip Girl
90210 (de nieuwe)

meer weet ik zo 1 2 3 niet
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen Empty Re: Series zoals Gooische Vrouwen/Voetbalvrouwen

Bericht  Lejow za 20 okt 2012 - 0:25

In de categorie humor:
Samantha Who
Cougar Town
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sp0ngeb0b zo 21 okt 2012 - 2:18

En Sex and the city? Is dat leuk?
Sp0ngeb0b
Sp0ngeb0b
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11

Bericht  Lady Starstruck zo 21 okt 2012 - 2:33

Ik kijk nu Rozegeur en wodkalime op DVD een serie die heel wat jaartjes geleden op RTL4 was geloof ik. Ik vind het in ieder geval erg leuk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lenthe zo 21 okt 2012 - 4:54

Ik vind Friends heel erg leuk! De dvd-box is behoorlijk prijzig, maar je kunt wel even vooruit!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  M@niek zo 21 okt 2012 - 4:59

Little pretty liars
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond zo 21 okt 2012 - 6:12

Grey's Anatomy
Lipstick Jungle
Sex and the City
The Nanny
Overspel
Lijn 32
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 6:31

Rozengeur en Wodkalime vond ik erg leuk, als je dat nog nooit hebt gezien heb je wel lekker veel seizoenen om te kijken. Koppels vond ik ook heel leuk, maar helaas is daar maar één seizoen van gemaakt. Sex and the City vind ik wel leuk om naar te kijken, al erger ik me wel altijd groen en geel aan Carrie Bradshaw. The Gilmore Girls vind ik ook erg leuk en Dawson's Creek en Coupling en Cold Feet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bisq ma 22 okt 2012 - 20:54

Ik heb deze zomer alle afleveringen van Single gekeken. De eerste paar afleveringen moest ik even doorheen komen, later werd het echt leuk.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: