Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek.. Empty Ik zoek..

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 0:57

een leuk rokje! En het is zo moeilijk omdat ik erg lang ben, 1m85. Bij mij zijn rokjes meteen erg kort en dat is gewoon geen gezicht! Ik zoek zoiets maar dan het liefst in het zwart en als hij bij 'gemiddelde dames' tot op de knie valt is het voor mij goed haha :P

Ik zoek.. SS118020201

Iemand toevallig zoiets gezien ergens? Of tips voor jurkjes/rokjes voor lange dames? Jurkjes zijn ook een probleem namelijk, altijd te kort!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek.. Empty Re: Ik zoek..

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:39

Ik ben 1.82 en heb dat probleem ook vaak, maar (bijna) al mijn jurkjes zijn van de C&A en de H&M en die zijn de laatste tijd alleen maar langer, en daardoor past het gewoon qua lengte Very Happy En met rokjes net zo. Ik heb er veel met elastiek aan de bovenkant, dan kan die wat lager, en is die lang genoeg om normaal te kunnen dragen!

Gast
Gast

Bericht  Blond do 3 feb 2011 - 2:15

Ik ben zelf 1,75, en heb een rokje van de Lady Sting wat net boven mn knieën valt. Bij jou zou die dus "leuk" vallen, en niet te kort. Misschien daar even kijken?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Guus do 3 feb 2011 - 2:45

Isabella schreef:Ik ben 1.82 en heb dat probleem ook vaak, maar (bijna) al mijn jurkjes zijn van de C&A en de H&M en die zijn de laatste tijd alleen maar langer, en daardoor past het gewoon qua lengte Very Happy En met rokjes net zo. Ik heb er veel met elastiek aan de bovenkant, dan kan die wat lager, en is die lang genoeg om normaal te kunnen dragen!

echt? om de een of andere vage reden had ik me jou een stuk kleiner voorgesteld! haha
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  minoessepoes do 3 feb 2011 - 2:48

Ik heb het probleem alleen met jurkjes (ben 1,82) en ik kan bij de H&M dus geen jurkjes vinden die echt lang genoeg zijn, met een dikke panty kan het wel, maar in de zomer is het echt te kort. Net zoals die lange shirts die mijn vriendinnen nu allemaal als jurkje dragen, die komen bij mij nauwelijks over mijn billen!

Rokjes is bij mij dan weer veel minder een probleem. Maar mijn lengte zit hem dan ook voornamelijk in mijn romp. Ik heb een rokje van de Sting wat heel goed zit en 1 van Vila moda, al mijn vriendinnen hadden hem aangehad en vonden het maar een vreemde pasvorm en bij mij zit hij perfect Laughing Volgens mij is er niet de perfecte winkel voor de vinden, het is gewoon veel passen (zucht)
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 2:50

Daar loop ik ook tegenaan, daarom heb ik veel van die fiftiesjurkjes, die vallen bij mij wel leuk en niet hoerig kort Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 3:43

H&M en C&A zijn bij mij ook véél te kort hoor.. Heb wel een paar jurkjes van H&M maar daar moet altijd een legging onder, en wil ook wel eens iets zonder legging dragen. Heb net even gekeken bij Miss Etam long, maar die kleding is echt 3x niks. Echt irritant dat andere winkels geen lange collectie hebben, maar vaak wel korte maten qua broeken enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 3:45

Goochempie schreef:
echt? om de een of andere vage reden had ik me jou een stuk kleiner voorgesteld! haha

Haha dat heb ik vaker gehoord, maar zit ruim boven de 1.80 Wink

@ de rest, echt? Dan heb ik waarschijnlijk mazzel want ik kan alles gewoon dragen zonder dat je mijn kont ziet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: