Slofjes met veters
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Slofjes met veters
Mijn zoon loopt nog niet (alleen binnen loopt hij kleine stukjes los, maar alleen als wij het vragen anders kruipt hij).
Hij heeft voor buiten slofjes van Baby Paws met klitteband. Hij trekt alleen zijn slofjes meteen uit als we ze aandoen bij hem. Dat vind ik binnen geen probleem, maar buiten is dat meestal gewoon te koud, want zijn sokken trekt hij dan ook meteen uit. Slofjes met elastiek zitten meestal te strak bij hem of trekt hij ook zo uit (hij heeft brede voeten).
Heeft iemand een tip voor slofjes/schoentjes die heel flexibel zijn (extreme flex van shoesme vind ik nog niet goed voor hem), die niet te duur zijn en die hij niet zomaar uit krijgt?
(als ik niks anders kan vinden ga ik shoesme babyproof schoentjes met veters kopen, maar ik vind 50 euro eigenlijk vrij veel voor die paar weken dat hij ze misschien aan heeft).
Hij heeft voor buiten slofjes van Baby Paws met klitteband. Hij trekt alleen zijn slofjes meteen uit als we ze aandoen bij hem. Dat vind ik binnen geen probleem, maar buiten is dat meestal gewoon te koud, want zijn sokken trekt hij dan ook meteen uit. Slofjes met elastiek zitten meestal te strak bij hem of trekt hij ook zo uit (hij heeft brede voeten).
Heeft iemand een tip voor slofjes/schoentjes die heel flexibel zijn (extreme flex van shoesme vind ik nog niet goed voor hem), die niet te duur zijn en die hij niet zomaar uit krijgt?
(als ik niks anders kan vinden ga ik shoesme babyproof schoentjes met veters kopen, maar ik vind 50 euro eigenlijk vrij veel voor die paar weken dat hij ze misschien aan heeft).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Slofjes met veters
Ik zag hele leuke bij de scapino liggen, van leer met goede zool en voering.
Gast- Gast
Zijn die net zo flexibel als een slofje? Want ik vind de zool van de extreme flex schoenen van shoesme bijvoorbeeld nog te dik voor hem omdat hij nog niet loopt. Eigenlijk moet het dus voor hem voelen alsof hij gewoon op zijn sokken loopt.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Zijn die net zo flexibel als een slofje? Want ik vind de zool van de extreme flex schoenen van shoesme bijvoorbeeld nog te dik voor hem omdat hij nog niet loopt. Eigenlijk moet het dus voor hem voelen alsof hij gewoon op zijn sokken loopt.
Ja, het leek een schoentje maar dan met een leren zooltje. Ze waren rond de 15 euro als ik het me goed herinner.
Gast- Gast
Ik heb bij de zeeman voor 3 euro een paar prulschoentjes gekocht voor P, voor op de fiets en in de buggy. Met veters. Drama om ze aan te doen, maar hij krijgt ze niet uit.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ok, bedankt voor de tip , ga ik daar even kijken!
Liadan- Ratel
Kijk, dat klinkt ook leuk, ga ik daar ook even kijken!Darius schreef:Ik heb bij de zeeman voor 3 euro een paar prulschoentjes gekocht voor P, voor op de fiets en in de buggy. Met veters. Drama om ze aan te doen, maar hij krijgt ze niet uit.
Liadan- Ratel
Ik ben net bij Zeeman geweest en de schoentjes met veters lagen hier ook, maat 12-18 maanden was het grootst, ze waren alleen al te klein voor K. (hij heeft grote voeten denk ik). Scapino moet ik voor naar de stad en dat gaat voorlopig niet, dus ik ga zo even de site doorzoeken.
Liadan- Ratel
Vandaag even bij scapino geweest voor P, maar hij heeft net als K denk ik, grote voeten. Die hele soepele schoentjes zijn er niet in maat 23.... Nu heb ik toch maar stevigere schoentjes gehaald, voor op de fiets en bij hema van de soksloffen met zooltje voor het kruipen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb nergens slofjes kunnen vinden met veters die groot genoeg zijn dus ik heb vandaag toch maar veel te dure shoesme babyproof schoentjes gekocht met veters (maat 22).
Ik vind ze wel heel leuk:
Ik vind ze wel heel leuk:
Liadan- Ratel
Ok, dat is wel een gigantisch plaatje, ik krijg het niet kleiner...
Liadan- Ratel
Die zijn leuk!
Ik had voor J. ook die babyproof schoentjes omdat hij nog niet kon lopen. Totdat ze die niet meer in zijn maat hadden toen ben ik toch maar met flexibele zool gaan kopen ondanks dat hij nog niet kon lopen.
Ik had voor J. ook die babyproof schoentjes omdat hij nog niet kon lopen. Totdat ze die niet meer in zijn maat hadden toen ben ik toch maar met flexibele zool gaan kopen ondanks dat hij nog niet kon lopen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hema creche slofjes/ bambino slofjes
» Smalle slofjes
» Leren veters strikken
» Slofjes
» Slofjes/schoentjes
» Smalle slofjes
» Leren veters strikken