Kraampakket al binnen..wie ook zo vroeg..
+18
Exogenesis
L!ND@
Steep
Lejow
Flip Fluitketel
kwak
Paper Crown
Mama Titty
Jade
Ella
studiebol
SarahKey
Jezzie
Puggle
Flower_L
CCC
PiP
Printje
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kraampakket al binnen..wie ook zo vroeg..
Ik heb gewoon nu al mijn kraampakket ontvangen vd VGZ, volgens mij had ik dat bij R pas veel later.
We hebben het maar in de kast neergezet, en R heeft het kikkerdoekje ingepikt hahaha (en daarna in het babybedje gelegd)
We hebben het maar in de kast neergezet, en R heeft het kikkerdoekje ingepikt hahaha (en daarna in het babybedje gelegd)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kraampakket al binnen..wie ook zo vroeg..
Volgens mij had ik hem bij beide ook zo vroeg van het zilveren kruis.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik had het ook rond die tijd al...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heb m ook al in huis. Van zilveren kruis...alleen maar ' zakelijk ' spul. in een handige opbergbox.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower; hier ok spul dat ik nog niet hoef te zien hahahaha. Ik heb trouwens nog heel veel liggen van toen na R. Ik heb die beddingen nooit gebruikt en ook de alcohol niet, dat staat allemaal nog in de kast.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Flower; hier ok spul dat ik nog niet hoef te zien hahahaha. Ik heb trouwens nog heel veel liggen van toen na R. Ik heb die beddingen nooit gebruikt en ook de alcohol niet, dat staat allemaal nog in de kast.
Valt toch allemaal mee wat erin zit? Vond het niet zo bijzonder en ben behoorlijk panisch aangelegd...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Alcohol wel voor thermometer. Watten heb ik ook nog zat over. Er zitten bij mij wel stuk of 8 zeiltjes in....kan me niet meer herinneren hoeveel ik er bij l heb gebruikt eigenlijk.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
chococupcake schreef:Printje schreef:Flower; hier ok spul dat ik nog niet hoef te zien hahahaha. Ik heb trouwens nog heel veel liggen van toen na R. Ik heb die beddingen nooit gebruikt en ook de alcohol niet, dat staat allemaal nog in de kast.
Valt toch allemaal mee wat erin zit? Vond het niet zo bijzonder en ben behoorlijk panisch aangelegd...
Ik vond het ook wel meevallen. Heb hem bekeken daarna is tie nooit meer open geweest, hebben hem niet nodig gehad.
Had hem ook rond 27 weken binnen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik kon hem ook rond die tijd al ophalen.
Hij staat nog steeds onder ons bed er is niet veel uit gebruikt.
Hij staat nog steeds onder ons bed er is niet veel uit gebruikt.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind die mega maandverbanden niet het meest leuke maar goed helaas wel nodig. Ook die modieuze naadbroekjes...
Wij hebben hier nooit alcohol gebruikt bij R.... en ook die wondverbandjes etc etc niet.
Wij hebben hier nooit alcohol gebruikt bij R.... en ook die wondverbandjes etc etc niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Her ook al redelijk vroeg binnen maar bijna of niks gebruikt Hoe doen jullie dat? Hier is de doos bijna leeg geloof nog een paar bedzijltjes en kraamverband dat erin zit.
Gast- Gast
Lily schreef:Her ook al redelijk vroeg binnen maar bijna of niks gebruikt Hoe doen jullie dat? Hier is de doos bijna leeg geloof nog een paar bedzijltjes en kraamverband dat erin zit.
Bij R heb ik ook vrijwel niets gebruikt, ik ben in het ziekenhuis bevallen en dat maandverband dat erbij zat vond ik niet fijn dus had ander. Bij R ligt het of nog boven of heb ik in de klas gebruikt bij het thema ziekenhuis hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en dat kraamverband uit die doos is niet fijn maar omdat ik zaterdagmiddag thuis kwam konden ze pas op maandag andere halen.
Gast- Gast
Ik ben in het ziekenhuis bevallen. En L. heeft daar een week gelegen nog. Ik ben na 2 dagen thuis gekomen en had gewoon maandverband. Heb ook geen kraamzorg gehad. Hier is de doos nog steeds ongebruikt dus.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb nooit een pakket gekregen, zou hem dan zelf moeten kopen. Maar ik heb er 1, bijna compleet, gekregen van een moeder van school. Bij eem volgende zou ik alleen nieuwe alcohol, matjes en kraamverband moeten halen.
Ik had hem ook al zo vroeg, maar uiteindelijk niets gebruikt omdat ik in het ziekenhuis lag en ook ben bevallen. Ik heb het pakket ingeleverd bij een verzamelpunt die ze naar Afrika brengt.
Gast- Gast
Ik had hem ook vrij vlot al gekregen, maar ja door ziekenhuis bevalling had ik eigenlijk niks gebruikt alleen het alcohol en de tape. Dus ik heb vrijwel de hele doos aan een vriendin gegeven die hem niet kreeg van haar verzekering en dus had moeten kopen. Nu hoefde ze alleen de ontbrekende dingen aan te schaffen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb hem vd week gehad
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik krijg geen kraampakket vanuit mijn zorgverzekering, kan hem wel voor 25 euro kopen.
Ik heb alleen een medische indicatie voor een ziekenhuis bevalling ,dus de kans dat ik thuis ga bevallen is nihil.
Wat heb je dan echt nodig?
Kraamverband
Kraammatrassen
Alcohol
Watten
Navelklemmetje
Ik heb alleen een medische indicatie voor een ziekenhuis bevalling ,dus de kans dat ik thuis ga bevallen is nihil.
Wat heb je dan echt nodig?
Kraamverband
Kraammatrassen
Alcohol
Watten
Navelklemmetje
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier zijn door de kraamhulp de gaasjes ook veel gebruikt en de handschoenen
Gast- Gast
Van jou lijstje hebben we het navelklemmetje trouwens niet gebruikt. Vanuit het ziekenhuis zat er al een klemmetje op en toen was het voor ons em het naveltje voorzichtig goed schoon te houden en wachten tot ie eraf vslt.
Gast- Gast
Ik zou hem ongeveer 23 oktober opgestuurd gaan krijgen , dus ook redelijk aan de vroege kant.
Bij L en R was dat ook zo.
Bij L en R was dat ook zo.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Hoe kun je zoiets naar Afrika sturen dan? Vind dat wel een goed idee.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje ik kon het aan mijn kraamhulp meegeven voor Afrika, maar er zijn meerdere inzamelpunten overal.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Ik heb hem al heel lang. Bleek niet onder mijn verzekering te vallen dus ik heb 't zelf besteld. €22.- weet niet wat erin zit.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kraampakket
» kraampakket agis
» Bruine hond uit kraampakket
» Wat ik me af vroeg (mbt forummers)
» Pfff zo vroeg ....
» kraampakket agis