Brinta pap
+5
Bloem86
Limburg85
Tania
PapillonRose
Star007
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brinta pap
D. heeft eigenlijk nooit echt pap gegeten ( op fles met rijstebloem na ), want at met 6/7 maanden in de ochtend en middag brood. Nu was ik vandaag op zoek naar pap, omdat D. het misschien wel lekker vindt om soms wat anders te eten. Maar al die granenpap / pyamapap etc. vanaf 12 maanden, daar staat op dat het bereid moet worden met flesvoeding/borstvoeding. D. krijgt sinds deze week alleen nog halfvolle melk. Ik heb daarom gewone Brinta mee genomen. Dat mag ze toch gewoon he?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Brinta pap
Volgens mij wel, dacht dat ik ook zoiets in huis heb (al eet A. het trouwens niet) en daar staat op dat het geschikt is voor kinderen vanaf 12 maanden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Die pap van Bambix kun je ook gewoon maken met melk. J. krijgt altijd die 8 granenpap me melk.
Maar volgens mij is Brinta ook prima hoor.
Maar volgens mij is Brinta ook prima hoor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij wel hoor maar Bambix kun je ook gewoon mengen met gewoon melk. R heeft het trouwens nooit gegegeten, moest niks hebben van hebben van dat soort pap uit een bakje, wou het alleen uit de fles.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Toen I. een jaar was geweest en alleen nog maar gewone melk kreeg, maakte ik hier ook gewoon de bambix pap mee klaar hoor. Hoeft niet perse met borst/ flesvoeding!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Goed om te weten!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Volgens mij is brinta ook goedkoper dan bambix. En brinta is hetzelfde
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Op de verpakking staat dat Brinta mag vanaf 1 jaar. Er is alleen wel zout aan toegevoegd, weet niet of je dat een probleem vindt en hoe dat met Bambix zit. Anders zou je ook kunnen overwegen om zelf pap te koken met volkorenmeel.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Happydobby schreef:Volgens mij is brinta ook goedkoper dan bambix. En brinta is hetzelfde
Brinta en Bambix smaakt wel anders. Brinta wordt ook veel sneller dikker. Wij hadden ze op mijn werk allebei en sommige mensen hadden wel echt voorkeur voor een van de twee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Happydobby schreef:Volgens mij is brinta ook goedkoper dan bambix. En brinta is hetzelfde
Brinta en Bambix smaakt wel anders. Brinta wordt ook veel sneller dikker. Wij hadden ze op mijn werk allebei en sommige mensen hadden wel echt voorkeur voor een van de twee.
klopt. J krijgt 7 granenpap met opvolgmelk als ontbijt, omdat hij anders helemaal geen opvolgmelk meer krijgt... Maar kan ook met gewone melk hoor. Geen probleem
Gast- Gast
Poison, krijgt hij helemaal geen melk meer? Dat is snel!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Brinta en Bambix is toch niet hetzelfde? Structuur en smaak is in ieder geval anders. Beiden (en de rijstebloem en granenpap) kun je klaarmaken met fv, water of melk.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: