Wat zou jij doen?
+2
Lonely Goatherd
Guus
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zou jij doen?
-weg-
Bedankt voor de reacties!
Heb gebeld en morgen kan ik langskomen om te kijken wat er nog aan gedaan kan worden
Bedankt voor de reacties!
Heb gebeld en morgen kan ik langskomen om te kijken wat er nog aan gedaan kan worden
Laatst aangepast door Punk'd op wo 17 okt 2012 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat zou jij doen?
Ik zou even terug gaan naar de kapper met deze vraag...
Ik zie het namelijk niet zo goed
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
hahaha maar ik wil niet daar aankomen en dat ze zeggen..'dat is jou probleem' want misschien is dat ook wel zo.. Ik heb het namelijk goedgekeurd/t? toen ik betaalde..
Bleeghgg ik haat oranje in mijn haar.. Mijn wenkbrauwen zijn nu heel koel qua kleur en dan ineens dat oranje haar.. Bah.. ik verf het nog liever koud bruin ben ik van al het gezeik af.. maar dan zal het wel weer groen worden..
Pff hoe moeilijk is het als ik zeg.. ik wil van het oranje af.. Ik zie zelf echt nog oranje zitten..
Bleeghgg ik haat oranje in mijn haar.. Mijn wenkbrauwen zijn nu heel koel qua kleur en dan ineens dat oranje haar.. Bah.. ik verf het nog liever koud bruin ben ik van al het gezeik af.. maar dan zal het wel weer groen worden..
Pff hoe moeilijk is het als ik zeg.. ik wil van het oranje af.. Ik zie zelf echt nog oranje zitten..
Gast- Gast
Ik zou gaan voor de tondeuse.
Ik zie het wel en snap dat je je eraan ergert. Heb alleen totaal geen idee wat er 'technisch' nog mogelijk is. Zou wel teruggaan en in ieder geval even overleggen denk ik. Maar als er niets aan te doen is, is het ook weer niet heel verschrikkelijk hoor.
Ik zie het wel en snap dat je je eraan ergert. Heb alleen totaal geen idee wat er 'technisch' nog mogelijk is. Zou wel teruggaan en in ieder geval even overleggen denk ik. Maar als er niets aan te doen is, is het ook weer niet heel verschrikkelijk hoor.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Maar je kan toch altijd later bedenken dat het toch niet beviel? Dat het niet is wat je bedoelde...
Al krijg je misschien niet meteen je geld terug of een gratis behandeling,een beetje kapper moet toch zien dat er nog een warme gloed over zit en tenminste een oplossing kunnen bedenken.
Al krijg je misschien niet meteen je geld terug of een gratis behandeling,een beetje kapper moet toch zien dat er nog een warme gloed over zit en tenminste een oplossing kunnen bedenken.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm ik fiets er zo gewoon even naar toe haha..
Ik vind het ook niet erg om nog wat extra te moeten betalen om het beter te krijgen.. Maar ik wil niet weer 60 euro betalen. Ergens moeten zij toch ook zien dat dit nog redelijk 'oranje' is.
Ik vind het ook niet erg om nog wat extra te moeten betalen om het beter te krijgen.. Maar ik wil niet weer 60 euro betalen. Ergens moeten zij toch ook zien dat dit nog redelijk 'oranje' is.
Gast- Gast
De kapper zou sowieso niet zeggen dat is jou probleem... Er zijn zoveel mensen die in de stoel het goed keuren maar eenmaal thuis niet tevreden zijn. Ik zou terug gaan en je probleem uitleggen (2 verschillende kleuren) Ik moet wel zeggen dat het in 1 kleur verven best lastig is aangezien je koude en warme tinten in je haar hebt. Het is veel makkelijker in 1 keer warmer te gaan dan koud.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Maar is warmer gelijk oranje in bruintinten?
Ik wil opzich ook best wat bruiner als alles maar in 1 kleur komt.
Maar ik ben zo bang dat het dan gelijk een oranje/rode gloed krijgt.
Dit bijv?.. is dit koud of warm bruin haar
Gast- Gast
-weg-.. die is veel te donker haha.. Was meer een wanhopige zet.
Laatst aangepast door Punk'd op wo 17 okt 2012 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zie alleen een sexy Punkie!
Maar, als jij niet tevreden bent, even teruggaan.
Gast- Gast
Er zit teveel roodpigment aan de bovenkant, ik haat rode/oranje gloed.. Ik heb het zelf ook en vind mezelf echt lelijk nu dus ik snap als geen ander hoe kut het voelt. Ik verf het ook maar niet meer eventjes. Ik ben namelijk de fout in gegaan door een vriendin (is kapster) mijn haar te laten verven, zogenaamd chocoladebruin, nou ik was gewoon zwart/rood! stond zo hard, zo lelijk..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Precies PC!
En het lelijk is dat als ik als een gek mijn haar met zilvershampoo was om dat rodige/oranje/geel eruit de krijgen de onderste plukken dus grauw worden omdat die wel blond zijn..
Ik wil gewoon alles in 1 kleur..
En het lelijk is dat als ik als een gek mijn haar met zilvershampoo was om dat rodige/oranje/geel eruit de krijgen de onderste plukken dus grauw worden omdat die wel blond zijn..
Ik wil gewoon alles in 1 kleur..
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik zie alleen een sexy Punkie!
haha nou bedankt.. maar ik voel mij echt verre van sexy
Gast- Gast
Kutsooi, gewoon teruggaan en zeggen dat je niet tevreden bent! Laten ze het maar oplossen hoor.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja ik zie het en ik snap het. Ik wil zelf ook geen warme gloed in mijn haar hebben (en dan blijven die kapsters proberen: ''Ah nee er moet echt een warme tint in". NEE! Dan wordt het oranje). Ik zou gewoon teruggaan. Het ligt bij de kapper kan ook anders zijn dan thuis of buiten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Maar is warmer gelijk oranje in bruintinten?
Dit is warm
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zie het, ik snap het en ik zou terug gaan. Dit is gewoon echt te oranje.
Gast- Gast
Ik heb gebeld en mag morgen ochtend langskomen. Dan gaan ze kijken of er nog iets aan gedaan kan worden
Ze zei wel aan de telefoon dat het heel erg moeilijk is om zulke matte/witte hightlights (die ik had) in dezelfde kleur te krijgen als mijn 'gezonde' eigen haar (wat nu dus oranje is). Maar misschien kon een 'matte' spoeling ook helpen.
Nouja ik neem voor de zekerheid wel wat plaatjes mee van tinten die ik eventueel ook wel zou willen als het dan wel in 1 kleur zou kunnen..
Hopelijk komt het goed haha
Ze zei wel aan de telefoon dat het heel erg moeilijk is om zulke matte/witte hightlights (die ik had) in dezelfde kleur te krijgen als mijn 'gezonde' eigen haar (wat nu dus oranje is). Maar misschien kon een 'matte' spoeling ook helpen.
Nouja ik neem voor de zekerheid wel wat plaatjes mee van tinten die ik eventueel ook wel zou willen als het dan wel in 1 kleur zou kunnen..
Hopelijk komt het goed haha
Gast- Gast
Ik heb ook echt een as blonde tint en dat is echt een lastige kleur om te krijgen. Omdat ik mijn haar altijd moet blonderen (mijn uitgroei) en omdat dat zo slecht is voor mijn haar heb ik een paar maanden geleden een verf gebruikt voor de uitgroei.. Nou dit was een nieuwe blond serie best heel erg as tint maar ik had dus net als jij een oranje uitgroei en de punten as kleur Ik was echt verdrietig! Ik snap dus hoe je je voelt. Bij mij hebben ze toen een spoeling erover gedaan (die ik normaal ook over mijn geblondeerde haar doe) en die spoeling zorgt ervoor dat het oranje uit je haar word gehaald. Het probleem is alleen dat die spoeling niet echt goed pakte op geverfd haar. Het was wel een stuk beter maar het kleurverschil bleef.. Misschien kunnen ze dit bij jou ook doen. Als je het niet erg vind om donkerder te moeten zou je ook een natuurtint erover kunnen verven in een tintje donkerder dan kan je wel 1 toon in je haar krijgen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zou je doen als...
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zou je doen als...
» Wat zou jij doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: