maillots
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
maillots
het is weer lekker weer om maillots aan te trekken
waar kopen jullie leuke maillots? en hoe vallen die qua maat?
heb vorig jaar ergens maillots gekocht die ik wel 2 maten kleiner kon nemen want ze verzoop dr in
waar kopen jullie leuke maillots? en hoe vallen die qua maat?
heb vorig jaar ergens maillots gekocht die ik wel 2 maten kleiner kon nemen want ze verzoop dr in
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: maillots
Ik vind toch die van de Hema het fijnste. Die vallen precies hetzelfde als haar normale maat.
Bij veel andere winkels vind ik ze inderdaad altijd heel groot vallen en ze gaan ook snel lubberen.
Bij veel andere winkels vind ik ze inderdaad altijd heel groot vallen en ze gaan ook snel lubberen.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ik vind de maillots van bakkaboe mooi dik, van de hema (vorig jaar, dus kleine maatjes) waren best dun. En de wat duurdere merken, weet zo de naam niet.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hier heb ik meerdere kleuren van.
Altijd op de markt, hebben ze net wat anders dan bij de hema die iedereen draagt.
Zijn van Baby moon/Yellow moon. Vind ze erg fijn. De maat klopt ook wel, deze lubberen nooit bij mij, vallen dan nog eerder te klein uit dan te groot.
Gast- Gast
Ik heb ze overal vandaan geloof ik, en tot nu toe geen klachten. Heb thermopanty's (vind het eigenlijk een soort maillots) van de action, en die zijn heel fijn. Ook heb ik maillots van de Dirx, en die zijn ook heel goed. Die zijn wel allemaal effen. Heb er nog eentje met patroon van Noppies, en die is goed maar valt wel erg klein. Ook heb ik er een met print van Zeeman, en ook die bevalt tot nu toe goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik heb ze overal vandaan geloof ik, en tot nu toe geen klachten. Heb thermopanty's (vind het eigenlijk een soort maillots) van de action, en die zijn heel fijn. Ook heb ik maillots van de Dirx, en die zijn ook heel goed. Die zijn wel allemaal effen. Heb er nog eentje met patroon van Noppies, en die is goed maar valt wel erg klein. Ook heb ik er een met print van Zeeman, en ook die bevalt tot nu toe goed.
Hebben ze die thermopanty's ook in kleinere maten (74)? En zijn ze echt lekker warm? M. is nogal een koukleumpje
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het niet zeker. Hier heb ik ze gezien vanaf maat 92, niet kleiner. Maar of ze er wel of niet zouden moeten zijn zou ik eerlijk gezegd ook niet weten. Ze zijn wel lekker warm vind ik, het is een soort hele dikke panty met een zacht, warm laagje aan de binnenkant.Tania schreef:PapillonRose schreef:Ik heb ze overal vandaan geloof ik, en tot nu toe geen klachten. Heb thermopanty's (vind het eigenlijk een soort maillots) van de action, en die zijn heel fijn. Ook heb ik maillots van de Dirx, en die zijn ook heel goed. Die zijn wel allemaal effen. Heb er nog eentje met patroon van Noppies, en die is goed maar valt wel erg klein. Ook heb ik er een met print van Zeeman, en ook die bevalt tot nu toe goed.
Hebben ze die thermopanty's ook in kleinere maten (74)? En zijn ze echt lekker warm? M. is nogal een koukleumpje
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: