Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fases meer honger?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fases meer honger? Empty Fases meer honger?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:21

Ik weet echt niet wat er met mijn dochter aan de hand is. Ze huilt ineens superveel. Ben al bij de huisarts geweest maar die kon niks vinden. Ze heeft echt enorme honger. Is dit een groeispurt? Ik weet hoeveel ze mag, dat is niet veel voor haar leeftijd, maar wel volgens de regeltjes van haar gewicht. Maar ik kan mijn kind toch niet laten hongeren?

Dus de vraag is: geven jullie wel eens (tijdelijk) wat meer eten omdat jullie merken dat jullie kindje het nodig heeft?

Ze is nu 10 weken trouwens en mag officieel max. 6x 120 drinken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Fases meer honger? Empty Re: Fases meer honger?

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 0:22

Volgens mij wel en toen hebben we 5x180 ofzo gegeven. Dit scheelde al wat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:23

Printje schreef:Volgens mij wel en toen hebben we 5x180 ofzo gegeven. Dit scheelde al wat.

Ok! Ja heb net ook 150 gegeven, met flink wat JBPM erin en ze is nu véél tevredener.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 wo 17 okt 2012 - 0:24

Gewoon iets meer geven hoor! Doe je ect om het flesje ietsje meer, 30cc en 1 schepje bv.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  CCC wo 17 okt 2012 - 0:26

Gewoon meer geven. De kraamhulp vertelde hier dat je met FV ook regeldagen hebt, alleen worden die nooit erkend. Ik heb me er verder niet in verdiept omdat de bv toen goed liep... Maar ik zou gewoon meer geven, wij geven N. 1 a 2 flessen fv per dag en dit hebben we ook op gevoel verhoogd heb niet naar het gewicht en het pak gekeken.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:27

Ok, dat is fijn om te horen. Ik ben nogal voorzichtig geworden nadat het ziekenhuis me op mijn donder gaf dat ze teveel kregen (en dat was het advies van het CB).

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 0:29

Ik wist ook niet van die regeldagen met fv. Ik zou ook gewoon doen wat goed voelt voor jou, zolang je niet liters eroverheen gaat lijkt het me echt niet zo erg toch?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC wo 17 okt 2012 - 0:30

Ja kan ik me voorstellen Charlie. Je moet maar zo denken dat ze vaak niet eens weten waar ze het over hebben. Ik heb ook over het slapen ooit eens een uitbrander gehad, maar wist gewoon niet wat ik fout deed. Er kwam ook geen uitleg. Wij doen echt alles op gevoel hier zowel de fv als bv en al het andere eten waar we nu mee zijn gestart. Ik denk dat je moedergevoel echt genoeg zegt.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 0:31

Charlie; ik zeg altijd maar ja en amen bij het cb en denk er verder het mijne van. De een zegt daar zus de ander zegt zo maar het zijn jouw kids en als jij denkt dat ze honger heeft zou ik iets meer geven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC wo 17 okt 2012 - 0:32

Printje schreef:Ik wist ook niet van die regeldagen met fv. Ik zou ook gewoon doen wat goed voelt voor jou, zolang je niet liters eroverheen gaat lijkt het me echt niet zo erg toch?

Vind het achteraf wel jammer dat het niet helemaal tot me doorgedrongen is wat ze me hierover vertelde. Zou het best nog weleens willen weten hoe dat zit... Idd... zolang je gewoon goed bijvoed met wat extra's ipv hele flessen per keer, zit het echt wel goed hoor. Ze geeft zelf wel aan wanneer ze vol zit en miss. merk je het ook wel qua teruggeven. Dat merken wij hier met N. heel erg, als ze toch doordrinkt en teveel heeft gehad geeft ze makkelijker terug.

Elk mens is trouwens anders, de één eet veel meer op een dag, de ander minder. Mijn vriend zei van het weekend nog zo mooi tegen vrienden die net ouders zijn geworden het is gewoon heel goed kijken en opletten op de lichaamstaal van je kindje en vertrouwen op je gevoel. En dat uit een man zijn mond he haha

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 0:35

Precies en als het maar over een paar cc meer gaat...de een heeft idd meer nodig dan de ander. Maar op alles wat ze daar vroegen zei ik maar ja hoor bla bla bla en dacht ondertussen mmmm onzin angel

Zo 'moest' ik van het cb naar de fysio toen R 5 weken ofzo was, ivm voorkeurshouding. Nou volgens mij was er niets aan de hand dus de keer erop terug en zegt ze jeetje die fysio heeft hem goed gedaan...euh nou nee hij is niet eens geweest. OW nou euh....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol wo 17 okt 2012 - 0:37

Je mag niet over de liter heen komen dus ik zou gewoon kijken, als ze daardoor de tevredener is dat is toch het belangrijkste.

Hier is het nog steeds zo. Een week of 2/3 terug dronken ze in eens veel meer in de ochtend 210 en smiddags na een boterham weer 180 en savonds weer 210.. nou das best veel.. en nu is het gewoon weer 180-150-180 en drinken ze niet altijd alles meer op.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: