Bronchitis
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bronchitis
Zijn er hier mama's met kinderen die bronchitis hebben?
Mijn zoon heeft het en hij hoest echt veel. Ook is hij veel verkouden.
Mijn zoon heeft het en hij hoest echt veel. Ook is hij veel verkouden.
Gast- Gast
Re: Bronchitis
Ja mijn zoontje heeft het. We hebben 2 puffers, ventolin en flixotide en zelfs dat helpt maar een beetje. Hij hoest vooral 's nachts verschrikkelijk en is bijna altijd verkouden. Ik weet ook niet zo goed wat ik tegen moet doen, maar vind het zo zielig voor hem.
Gast- Gast
Hier ook het vermoeden, of van kinderastma. Ook wij hebben hiervoor ventolin en flixotide. Het werkt redelijk goed maar ik moet het dan wel consequent geven. Daarom heb ik nu al een hekel aan de winter...hij heeft er nu alweer flink last van.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook een knulletje met bronchitis.heb een puffer in huis hij heeft al weer een koudje gehad dus hopelijk krijgt hij er nu geen meer.ik smeerde ook met luuf en stoomde met hem hielp ook goed
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Hier al voor de tweede keer vanaf september....een ui helpt hier trouwens ook wel goed en idd Luuf. De huisarts denkt dat hij er overheen zal groeien dus dat hopen we dan maar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb het zelf gehad als baby/dreumes en ben er ook compleet overheen gegroeid. Het is dus echt mogelijk.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja een ui werkt ook goed. Onze huisarts heeft dat niet gezegd maar mn schoonmoeder zei ook dat het kan.maar me man heeft het ook nog steeds.hier word er in de toekomst geen huisdier meer in huis genomen want onze ha zei dat dit het beste is voor T
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: