Hoe neem je cakepops mee?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe neem je cakepops mee?
Wij vieren bij vrienden Halloween. Nu zag ik hele leuke cakepops die daar mee te maken hebben en die wil ik gaan maken. Alleen moet ik met de trein van Enschede naar Rotterdam. En wil ze graag heel meenemen. Hoe doen jullie dag? Of zijn daar ook weer speciale dozen voor te krijgen?
Gast- Gast
Re: Hoe neem je cakepops mee?
Ik prik ze in piepschuim, dan staan ze heel stevig. Je zou dat kunnen doen en ze dan in een plastic zak zetten?
Dan zou ik om het piepschuim/cakepops gevaarte nog wel een laag aluminiumfolie doen, anders plakt het aan de tas vast.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Óf het in zo'n grote plastic bak meenemen. Dan is het ook minder kwetsbaar.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het inderdaad ook ergens in vaststeken en dan vervoeren in een afsluitbare plastic bak.
Laatst aangepast door Megara op ma 22 okt 2012 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ze verkopen er volgens mij bij de xenos iets voor, ik kan het nu niet in de folder vinden, maar dacht het mij te herinneren. Een goedkope oplossing is het in iets te prikken en dat in een doos/ bak te zetten.
Gast- Gast
Ik ga deze week wel eerst even bij de Xenos kijken. Anders worden het cakejes. Neemt iets makkelijker mee.
Gast- Gast
Mijn vriend had ik een plankje gaatjes geboord waar ik de stokjes in kom zetten. Vond ik net iets steviger dan in piepschuim!
Gast- Gast
Bij de intratuin in de kookshop zag ik vandaag ook houders voor cakepops. Van silicone. Je kon ze daarin bakken, bewaren en in rechtop zetten.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Dolphinne schreef:Bij de intratuin in de kookshop zag ik vandaag ook houders voor cakepops. Van silicone. Je kon ze daarin bakken, bewaren en in rechtop zetten.
Dat principe zag ik zaterdag ook bij de xenos. Leek mij erg handig!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» cakepops....
» Cakepops , dringend hulp gezocht
» Wat neem jij altijd mee?
» Ik ga op vakantie en neem mee...
» Wat neem jij mee in je handbagage?
» Cakepops , dringend hulp gezocht
» Wat neem jij altijd mee?