Foto's babykamer deel 1
+8
Puggle
kwebbeltje
smooch
kwak
Caroow
Flower_L
M@niek
Printje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's babykamer deel 1
Het is nog lang niet klaar maar ik vind het er al wel weer schattig uitzien. Volgende week heb ik vakantie en ga ik het verder aankleden. De andere wanden zijn zachtroze maar dat zie je niet heel goed op de foto's.
Het hemeltje hangt ook nog niet en op de roze wanden ga ik nog wat uiltjes/vogeltjes plakken van het behang (op advies van iemand hier)
Het hemeltje hangt ook nog niet en op de roze wanden ga ik nog wat uiltjes/vogeltjes plakken van het behang (op advies van iemand hier)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Foto's babykamer deel 1
Wat een leuk behang!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk printje! Alleen....ziet pooh het niet meer zitten..zoals ie daar hangt?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Leuk printje! Alleen....ziet pooh het niet meer zitten..zoals ie daar hangt?
hhahhaahaa nee hij vindt het saai zonder het hemeltje.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat een leuk kamertje. Als ik een meisje had gekregen had ik sowieso dat behang gekocht!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
mooi Printje!!
wij zijn nog helemaal niet met de babykamer bezig geweest, alleen het logeer bed en de zonnebank zijn naar zolder getild en that's it!
en wij zijn net zo ver...
wij zijn nog helemaal niet met de babykamer bezig geweest, alleen het logeer bed en de zonnebank zijn naar zolder getild en that's it!
en wij zijn net zo ver...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
sterker nog.. ik ben zelfs 3! dagen verder
kwak- Ratel
hahahaha Kwak; en ik vond ons zelfs 'laat' . Bij R was alles al helemaal klaar, hoefde ik alleen nog maar alles te wassen ahhaha volgens mij stond toen zelfs de box al (nu wacht ik daar het liefste zo lang mogelijk mee, met dat ding terug zetten)
Caroow; wat leuk om te horen! Ik ben ook helemaal verliefd op het behang. het is ook erg mooi in combi met de andere muren maar dat komt nu niet zo tot zijn recht.
Caroow; wat leuk om te horen! Ik ben ook helemaal verliefd op het behang. het is ook erg mooi in combi met de andere muren maar dat komt nu niet zo tot zijn recht.
Printje- Lady Post-a-lot
ja, bij D. hadden wij ook alles al klaar!
ik vond de box toen wel een handige opslag ruimte . Nu staat hij bij vrienden en we krijgen hem eind nov terug maar dan zet ik hem denk ik wel in de schuur want om hem dan al op te zetten vind ik ook wat vroeg. 'tis z'n sta in de weg
ik vond de box toen wel een handige opslag ruimte . Nu staat hij bij vrienden en we krijgen hem eind nov terug maar dan zet ik hem denk ik wel in de schuur want om hem dan al op te zetten vind ik ook wat vroeg. 'tis z'n sta in de weg
kwak- Ratel
Kwak; ik wacht ook zo lang mogelijk met de box deze keer. Ik wilde hem eigenlijk niet eens neerzetten maar soms is het natuurlijk toch wel handig. R heeft nooit veel met de box gedaan en als dit nu weer zo is zet ik hem wel heeeeeeeeeeeel snel weer weg, stom onding
Printje- Lady Post-a-lot
Mooi behang Printje.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik kan niet wachten om de box neer te zetten, lijkt me zo gezellig staan
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik kan niet wachten om de box neer te zetten, lijkt me zo gezellig staan
Dat vond ik bij R ook hoor, maar nu is daar inmiddels een hele speelgoedhoek uit de grond gekomen dus de ruimte wordt wat beperkter. We hebben een grote woonkamer maar ook erg veel speelgoed
Printje- Lady Post-a-lot
Ziet er leuk uit! Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Leuk behang! Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Erg mooi behang inderdaad!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Printje schreef:Kwak; ik wacht ook zo lang mogelijk met de box deze keer. Ik wilde hem eigenlijk niet eens neerzetten maar soms is het natuurlijk toch wel handig. R heeft nooit veel met de box gedaan en als dit nu weer zo is zet ik hem wel heeeeeeeeeeeel snel weer weg, stom onding
J. lag als baby ook niet veel in de box maar ik moet zeggen dat ik het nu toch wel handig vind. Als ik even naar boven loop ofzo leg ik M. vaak wel in de box omdat J. het nog wel is leuk vindt om met haar te gaan stoeien als ik weg ben en dan wil hij soms bovenop haar gaan liggen (want ja dat doet hij bij papa toch ook en M. maar lachen ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania; voor dat soort momenten lijkt het me idd erg handig. Ik zie R ook wel in staat om met zijn zusje rond te gaan lopen als een soort living puppet hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Flower_L schreef:Leuk printje! Alleen....ziet pooh het niet meer zitten..zoals ie daar hangt?
Printje: leuk behang!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dat behang!! Geweldig!! Ik liet het aan mijn man zien, die was meteen verliefd. Waar heb je het gekocht?? Over deze stijl heeft mijn man gedroomd...hihi
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik schreef:Dat behang!! Geweldig!! Ik liet het aan mijn man zien, die was meteen verliefd. Waar heb je het gekocht?? Over deze stijl heeft mijn man gedroomd...hihi
hahaha serieus? Leuk om te horen!
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=200&cc=200&num2=41&pt=&pv=&p=32351&nm=boomuilen
ze hebben daar erg leuk, en vrij voordelig behang!
Printje- Lady Post-a-lot
Leuke link Printje, ik vind deze voor een jongen wel heel leuk:
Caroow- Lady Post-a-lot
Die is ook leuk zeg Caroow; misschien wel wat donker maar erg leuk. Ze hebben er sowieso veel leuke motiefjes.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Die is ook leuk zeg Caroow; misschien wel wat donker maar erg leuk. Ze hebben er sowieso veel leuke motiefjes.
De kamer is heel licht+dat we slechts 1 muur behangen, dus ik sla hem wel op. Maar er staan nog wel 100 dingen op die ik leuk vind
Caroow- Lady Post-a-lot
hahaha ja erg he Caroow; we zijn ook in de winkel geweest en hebben wel 2 uur lang lopen dubben over welke we nu het leukste vonden...
Edit: het behang van R komt ook van die winkel/website.
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=200&cc=200&num2=47&pt=&pv=&p=32352&nm=verkeer
Edit: het behang van R komt ook van die winkel/website.
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=200&cc=200&num2=47&pt=&pv=&p=32352&nm=verkeer
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» Fotos kapsel gezocht!
» Hoe is het met.... deel 74936930
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Kerstsfeer fotos
» Fotos kapsel gezocht!