Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+91
Caroow
Arwyn
loura
Kowalski
Suus
PrimaBella
Tiana
Katrien
Nathalie
SDL
Linnie1985
Coco
Sorrento
Bruintje Beer
Blue flower
Raindrop
Lith
smooch
Rizzo
strawberry
Limburg85
Cow
Jeanette
Esperanza
Poubelle
Sam
Marin
Ibbeltje
Toet
Livine
Parel
Aziraphale
Thunder
Sugarfall
Slakje
Zora
Paper Crown
Sterre
snowflakes
Melis_je
Atelier Madame
GeKKiE
Burn
rapa nui
SoGood
Penny Blossom
Aimee
holaagirl
Bay
Gympie
Caresses
Kaboutertje
Flippin' Bitch
Leine
claudiaveronique
Blond
_Cyn_
VeryCherry
Elliot
Feline
June
Bliss
kippiee
Minx
Muurvlindertje
Penélope
nijntje4
silly-one
Kikou
Stuiterbal
Sayuri
Lavendel
Lien
Lady4
Puggle
Alex
Gigi_
vlinder-19
Annemoontje
Monte
ExpressoB
Ringling
Filoria
Zwerver
Davinia
Twellie
*Noosa
Shisha
Phileine
RioolSpook
Novalee
95 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Pixie
Ecrits, ik vind het ook echt niet saai hoor! Simpel kan juist heel mooi zijn vind ik
En dankjewel, helaas (?) is het niet het figuur wat bij mij past, maar nu doe ik het er voor!
Ik vind Shabbies ook zo leuk, maar als ik dan eindelijk heb besloten dat ik er mijn geld aan uit wil geven en ik ze ga passen, vind ik ze bij mezelf echt niet mooi Of ik ben te kritisch, of ze staan me gewoon niet!
Ecrits, ik vind het ook echt niet saai hoor! Simpel kan juist heel mooi zijn vind ik
En dankjewel, helaas (?) is het niet het figuur wat bij mij past, maar nu doe ik het er voor!
Ik vind Shabbies ook zo leuk, maar als ik dan eindelijk heb besloten dat ik er mijn geld aan uit wil geven en ik ze ga passen, vind ik ze bij mezelf echt niet mooi Of ik ben te kritisch, of ze staan me gewoon niet!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Pixie
Hoezo is het niet het figuur dat bij je past? Wat grappig dat jij ook vindt dat Shabbies je niet staan. Ik vind dat bij mezelf dus ook, terwijl ik ze bij iedereen heel mooi vind staan.
Gast- Gast
Marin: erg leuk vest!
Parel: ik heb dezelfde Shabbies zo te zien!
Parel: ik heb dezelfde Shabbies zo te zien!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ecrits schreef:Kowalski schreef:Pixie
Hoezo is het niet het figuur dat bij je past? Wat grappig dat jij ook vindt dat Shabbies je niet staan. Ik vind dat bij mezelf dus ook, terwijl ik ze bij iedereen heel mooi vind staan.
Eetstoornis gehad en nu nog wat aan de 'magere' kant, ik voel me beter op een wat hoger BMI dus ben daar naartoe aan het werken
Kowalski- Ratel
Ow, nu vergeet ik jouw oudit Koko! Je shirtje is echt prachtig!
Gast- Gast
Chipp schreef:Ow, nu vergeet ik jouw oudit Koko! Je shirtje is echt prachtig!
Wat leuk dat je op iedereen reageert, Chipp. Heb jij zelf geen leuke outfit om te showen?
Wat knap Kowalski dat je werkt aan je bmi. Je ziet er nu al goed uit, maar je wordt vast nog mooier met een bmi dat bij je past.
Gast- Gast
Chipp schreef:Ow, nu vergeet ik jouw oudit Koko! Je shirtje is echt prachtig!
Thanks meid! Ik vind 'm zo lekker zitten! Er zitten nog kei leuke details op de schouders, beetje suede-achtig, maar die zie je niet
Kowalski- Ratel
Ik vind Shabbies ook onwijs duur!
Heb ze ooit eens bij Van den Assem in de sale gekocht voor 72.50!
Bizar eigenlijk haha
Heb ze ooit eens bij Van den Assem in de sale gekocht voor 72.50!
Bizar eigenlijk haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ecrits schreef:Chipp schreef:Ow, nu vergeet ik jouw oudit Koko! Je shirtje is echt prachtig!
Wat leuk dat je op iedereen reageert, Chipp. Heb jij zelf geen leuke outfit om te showen?
Wat knap Kowalski dat je werkt aan je bmi. Je ziet er nu al goed uit, maar je wordt vast nog mooier met een bmi dat bij je past.
Dankjewel
Tsja, 'ze' zeggen het en rationeel weet ik dat 'ze' gelijk hebben! Ach, mooier of niet, ik zal me sowieso beter voelen
Kowalski- Ratel
Vandaag zit ik in de trainingsbroek van mijn man, dus niet fotowaardig
Het is tegenwoordig lastig foto's maken, het licht bij de spiegel is te weinig en buiten is het donker als ik wegga. 's Avonds vergeet ik het vaak...
Het is tegenwoordig lastig foto's maken, het licht bij de spiegel is te weinig en buiten is het donker als ik wegga. 's Avonds vergeet ik het vaak...
Gast- Gast
Pixie; mooie jurk!!
Ecrits; tsjee, wat een lijntje! Ik wil ruilen!!
Ecrits; tsjee, wat een lijntje! Ik wil ruilen!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ecrits en Kowalski, beide zeer mooi! En Ecrits, zo saai is je outfit niet.
Marin, staat je prima! Je broek staat ook mooi zeg. Ik zou zelf alleen geen bruin met grijs dragen, maar dat is mijn persoonlijke opinie
Marin, staat je prima! Je broek staat ook mooi zeg. Ik zou zelf alleen geen bruin met grijs dragen, maar dat is mijn persoonlijke opinie
Gast- Gast
Ben vandaag voor netjes gegaan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mooie vrouwen hier!
Ik heb de hele dag op hoge hakken in een strak jurkje gelopen. Ook ik zit nu dus lekker in de trainingsbroek van mijn vriend en heb mijn lenzen ingeruild voor mijn bril.
Kowalski, ik vind het knap van je dat je zo goed bezig bent met jezelf. Hopelijk voelt het voor jou ook zo.
Ik heb de hele dag op hoge hakken in een strak jurkje gelopen. Ook ik zit nu dus lekker in de trainingsbroek van mijn vriend en heb mijn lenzen ingeruild voor mijn bril.
Kowalski, ik vind het knap van je dat je zo goed bezig bent met jezelf. Hopelijk voelt het voor jou ook zo.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Youandi schreef:
Waar zie je bruin en grijs? Of doel je op m'n bruine schoenen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Youandi schreef:
Jep
Gast- Gast
Youandi schreef:Marin schreef:Youandi schreef:
Jep
Oh hahaha Ik vind het wel kunnen, vond het wel een leuke kleurencombi. Alleen beetje jammer dat de vriendin met wie ik was precies dezelfde kleur broek droeg en in het cafeetje nog twee mensen met die kleur Het is duidelijk mode
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Youandi schreef:Marin schreef:Youandi schreef:
Jep
Oh hahaha Ik vind het wel kunnen, vond het wel een leuke kleurencombi. Alleen beetje jammer dat de vriendin met wie ik was precies dezelfde kleur broek droeg en in het cafeetje nog twee mensen met die kleur Het is duidelijk mode
Geeft ook niet. Ik ben gewoon een zeikerd wat dat betreft Maar alle kledingstukken afzonderlijk vind ik heel leuk hoor! Je kunt alles goed hebben
Gast- Gast
Ik vind de kleuren ook niet zo bij elkaar passen, maar ik ben dan ook wel héél erg van het matchen (iets té, denk ik). Ik zou nooit een shirt, broek en schoenen in drie verschillende kleuren aantrekken, ik wil zelf altijd dat het weer ergens in terug komt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Maar grijs en bruin zijn toch zelfde soort natuurachtige tinten? Ik vind dat echt prima passen. Ik doe bijna nooit ton-sur-ton.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Maar grijs en bruin zijn toch zelfde soort natuurachtige tinten? Ik vind dat echt prima passen. Ik doe bijna nooit ton-sur-ton.
Het is ook de combi in zijn geheel, met de wijnrode broek erbij. Maar goed, ik ben dus echt een zeikerd daarin
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind grijs en bruin júist heel goed bij elkaar kunnen. Vind het vestje echt superleuk Marin! 't Is dat ik net al twee vesten gekocht heb...
Bliss ik ben ook wel van het matchen, vind het anders zo rommelig ogen. Maar vandaag heb ik blauw (schoenen en truitje), groen (broek) en geel (jasje) aan, haha. Colourblocking vond ik wel bij het weer van vandaag passen!
@ All: mooie meiden en leuke outfits!
Bliss ik ben ook wel van het matchen, vind het anders zo rommelig ogen. Maar vandaag heb ik blauw (schoenen en truitje), groen (broek) en geel (jasje) aan, haha. Colourblocking vond ik wel bij het weer van vandaag passen!
@ All: mooie meiden en leuke outfits!
Gast- Gast
Bliss schreef:Marin schreef:Maar grijs en bruin zijn toch zelfde soort natuurachtige tinten? Ik vind dat echt prima passen. Ik doe bijna nooit ton-sur-ton.
Het is ook de combi in zijn geheel, met de wijnrode broek erbij. Maar goed, ik ben dus echt een zeikerd daarin
Haha ja, ik vind het juist allemaal tinten die juist super goed bij elkaar passen door de kleursoort Maar verder ben ik ook niet zo goed in matchen hoor, dat weet ik van mezelf.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind je outfit helemaal niet saai Ecrits (mijn telefoon maakt daar Evita van haha). Gewoon lekker voor een boswandeling! En staat je prachtig.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic