Ook een pantyvraag!
+4
Melis_je
Paper Crown
Elliot
Lavendel
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ook een pantyvraag!
Vanavond ga ik stappen en misschien doe ik dit broekje aan. Misschien ook wel niet. Als ik hem aan doe is dat met een zwarte top en zwarte bikerlaarsjes. Maar wat voor kleur panty zouden jullie daarbij dragen?
Een outfit staat of valt natuurlijk met de juiste panty, dus mijn vraag is uiterst belangrijk.
</FONT>
Een outfit staat of valt natuurlijk met de juiste panty, dus mijn vraag is uiterst belangrijk.
</FONT>
Gast- Gast
Re: Ook een pantyvraag!
Mooie zwarte.. 40 denier ofzo.. dat je net nog een heel klein stukje huid erdoor ziet als je bijv gaat zitten (bij je knieen.. Of net wat meer huid bij je bovenbenen omdat hij daar strakker zit dan bij je enkels.
In iedergeval niet katoen of helemaal zwart.. dat vind ik sowieso minder maar met stappen echt een no go
(Mijn tip: de controlpanty van HEMA.. die is heel mooi qua zwarttint, niet te licht niet te donker.. en daarnaast controlt hij ook nog whaha.. mooi meegenomen toch )
In iedergeval niet katoen of helemaal zwart.. dat vind ik sowieso minder maar met stappen echt een no go
(Mijn tip: de controlpanty van HEMA.. die is heel mooi qua zwarttint, niet te licht niet te donker.. en daarnaast controlt hij ook nog whaha.. mooi meegenomen toch )
Gast- Gast
Ook een mooie dunne zwarte panty. Of je moet een panty kunnen vinden in de kleur van het broekje (impossible I guess).
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Ook een mooie dunne zwarte panty. Of je moet een panty kunnen vinden in de kleur van het broekje (impossible I guess).
Dat lijkt mij juist helemaal niet mooi eigenlijk! Ik zou ook voor zwart gaan, niet te dun maar ook niet te dik.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik zou voor iets anders gaan, jij hebt zulke leuke kleding die denk ik leuker staan in dit seizoen dan dit broekje. Ik vind hem leuk maar onwijs zomers...
Mocht je toch kiezen voor dit broekje dan zou ik gaan voor een zwarte panty en die van de Hema zijn heel fijn. (ik vind de panties van de kruidvast en bijenkorf ook heel mooi)
Waar ga je stappen?
Mocht je toch kiezen voor dit broekje dan zou ik gaan voor een zwarte panty en die van de Hema zijn heel fijn. (ik vind de panties van de kruidvast en bijenkorf ook heel mooi)
Waar ga je stappen?
Gast- Gast
Ja, te zomers? Ik zal het in gedachten houden, zal iig een zwarte panty kopen, dank voor het meedenken! Ik ga naar Stairway, daar wordt een RnB feest gegeven
Gast- Gast
Ik vind hem niet te zomers maar een zwarte shortje zou denk ik even beter zijn.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Carrie schreef:Ja, te zomers? Ik zal het in gedachten houden, zal iig een zwarte panty kopen, dank voor het meedenken! Ik ga naar Stairway, daar wordt een RnB feest gegeven
Inderdaad wat PC zegt, hij is niet te zomers maar tja uhm ik weet het niet. Misschien komt het wel gewoon omdat je nu een foto met het broekje laat zien waar je lekker op vakantie bent en kan ik dit niet matchen met het weertype van nu ... Je outfit van de foto staat erg mooi trouwens...
Leuk leuk leuk, en dat in Stairway?!?
Gast- Gast
Ik vind het broekje te zomers voor een panty.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Voor de zomer met blote benen vind ik hem heel leuk, met een panty vind ik het net niet geloof ik..
Veel plezier vanavond!
Veel plezier vanavond!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dan wordt het niet het broekje maar mijn zwarte leren broek, of mijn rode skinny
@SDL ja in Stairway, gek he?
Gast- Gast
Mooie kont heb je! Ik zou toch gaan voor een huidskleurige panty, ik vind zwarte panty's vaak te veel weghebben van een legging en ik heb daarom iets tegen zwarte panty's.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Dan wordt het niet het broekje maar mijn zwarte leren broek, of mijn rode skinny
LEREN BROEK
Gast- Gast
Rapunzel schreef:Mooie kont heb je! Ik zou toch gaan voor een huidskleurige panty, ik vind zwarte panty's vaak te veel weghebben van een legging en ik heb daarom iets tegen zwarte panty's.
Whaha dank je!
Gast- Gast
Ja trek jij vooral je leren broek aan Carrie, dan kan ik net zo goed thuis blijven.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik vind het broekje ook niet echt voor een iets. Je hebt zoveel leukers in huis. Broekje is leuk in de zomer, maar voor het feestjes neeh..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Al zie jij er in een vuilniszak nog goed uit!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik vind het broekje ook niet echt voor een iets. Je hebt zoveel leukers in huis. Broekje is leuk in de zomer, maar voor het feestjes neeh..
Wat bedoel je met 'niet echt voor een iets'? Heb het broekje dus niet aangedaan hoor, maar mijn zwarte leren broek en een koraalrode top
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Ja trek jij vooral je leren broek aan Carrie, dan kan ik net zo goed thuis blijven.
Gast- Gast
Carrie schreef:Urban Naked schreef:Ja trek jij vooral je leren broek aan Carrie, dan kan ik net zo goed thuis blijven.
Wrong: als jullie samen op stap gaan kunnen alle vrouwen net zo goed thuis blijven
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Brr liever niet, dan krijgen we het wel heel druk!Lavendel schreef:Carrie schreef:Urban Naked schreef:Ja trek jij vooral je leren broek aan Carrie, dan kan ik net zo goed thuis blijven.
Wrong: als jullie samen op stap gaan kunnen alle vrouwen net zo goed thuis blijven
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: