Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoop uit eten in Utrecht?

+4
Ibbeltje
Bay
Bliss
Antibes
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Antibes do 4 okt 2012 - 6:39

Haihai, wist niet of hij bij vrije tijd, reizen of eten moest.. Dus verplaats hem maar.. =)


Dinsdag wil ik met een paar vriendinnen met een etentje mijn verjaardag vieren... Arme studenten, ééntje geen fancy eter (dus geen sushi of bijzonder ofzo - niet dat dat in budget past) en ik zelf wil wel graag beetje lekker eten..

Tips iemand?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Bliss do 4 okt 2012 - 6:54

Ik ben niet zo bekend in Utrecht, ik weet alleen dat je bij Le Connaisseur vrij goedkoop en érg lekker kunt eten (niks fancy, maar wel een leuk keuzemenu). Ik hoor soms dat mensen het een ongezellige vreetschuur vinden, maar daar ben ik het mee eens!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Antibes do 4 okt 2012 - 6:55

Niet mee eens hoop ik?


Gezellig is wel een beetje een eis.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Bay do 4 okt 2012 - 6:56

Van Buuren daar kan je samsam gerechtjes eten dus zeg maar een halve portie. Ik kan daar voor 20 euro p.p incl drinken klaar zijn. Zou wel reserveren van te voren.

Gras van de Buuren is geloof ik ook niet duur, de Florin en dan de studentenhap of Popocatepetl (ofzoiets).
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Bliss do 4 okt 2012 - 6:59

Antibes schreef:Niet mee eens hoop ik?


Gezellig is wel een beetje een eis.. Goedkoop uit eten in Utrecht? 827601

Ehh ja, NIET mee eens dus! Hij zit ook in DH en heb daar al best vaak prima gegeten. Popocatepetl is idd ook lekker!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Ibbeltje do 4 okt 2012 - 7:10

Bliss schreef:
Antibes schreef:Niet mee eens hoop ik?


Gezellig is wel een beetje een eis.. Goedkoop uit eten in Utrecht? 827601

Ehh ja, NIET mee eens dus! Hij zit ook in DH en heb daar al best vaak prima gegeten. Popocatepetl is idd ook lekker!

Die heb je ook in Eindhoven en daar heb ik ook goed gegeten altijd. (niet dat ik er zo vaak kwam ofzo haha)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  SuperGrover do 4 okt 2012 - 8:46

Op dinsdag heb je studentenmenu bij Florin (6 euro), Mick O'Connells (6,50), Havana (ook 6,50 geloof ik) en de Stairway to Heaven (8 euro denk ik). Bij de Oude Muntkelder kun je voor 10 euro in 2 uur tijd onbeperkt pannenkoeken eten. Verder, uiteraard Mr. Jacks is heel goedkoop, maar daar zijn wel enge verhalen over. La Fontana is ook niet duur en wel lekker. Het Gras van de Buren, daar heb je een driegangenmenu voor 15 euro.

La Fontana is hiervan wel een van mijn favorieten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 9:28

SuperGrover schreef:Op dinsdag heb je studentenmenu bij Florin (6 euro), Mick O'Connells (6,50), Havana (ook 6,50 geloof ik) en de Stairway to Heaven (8 euro denk ik). Bij de Oude Muntkelder kun je voor 10 euro in 2 uur tijd onbeperkt pannenkoeken eten. Verder, uiteraard Mr. Jacks is heel goedkoop, maar daar zijn wel enge verhalen over. La Fontana is ook niet duur en wel lekker. Het Gras van de Buren, daar heb je een driegangenmenu voor 15 euro.
La Fontana is hiervan wel een van mijn favorieten.

Je bedoelt de "kakkerlak-verhalen"? Ik vraag me af of dit echt waar is. Ben er ook wel eens geweest maar het is wel wat smoezelig Neutral.

Le Connaisseur (of hoe je het ook schrijft) ben ik ook een aantal keer geweest maar dat vind ik ook niet je van het en ook niet supergoedkoop...

Er zit in de Zadelstraat een Indiaas restaurant en dat is niet duur en hartstikke lekker, is ook heel gezellig.

Antibes, ik let nooit zoveel op de prijs dus low-budget weet ik het verder eigenlijk niet maar ik wil je een fijne verjaardag en een leuke avond wensen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Sterre do 4 okt 2012 - 20:36

Ik ben voor wat betaalbaardere etentjes ook fan van La Fontana of Van Buuren! Ik heb ook weleens lekker tapa's gegeten bij La Cubanita. Dat is ook niet zo duur. Maarr, ik zie wat minder goede recensies op Ients van de laatste tijd. Ik was wel een beetje boozed toen ik daar wat ging eten, dan smaakt natuurlijk alles lekker Goedkoop uit eten in Utrecht? 281626781

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  SuperGrover do 4 okt 2012 - 21:01

Shoesdontlie schreef:
SuperGrover schreef:Op dinsdag heb je studentenmenu bij Florin (6 euro), Mick O'Connells (6,50), Havana (ook 6,50 geloof ik) en de Stairway to Heaven (8 euro denk ik). Bij de Oude Muntkelder kun je voor 10 euro in 2 uur tijd onbeperkt pannenkoeken eten. Verder, uiteraard Mr. Jacks is heel goedkoop, maar daar zijn wel enge verhalen over. La Fontana is ook niet duur en wel lekker. Het Gras van de Buren, daar heb je een driegangenmenu voor 15 euro.
La Fontana is hiervan wel een van mijn favorieten.

Je bedoelt de "kakkerlak-verhalen"? Ik vraag me af of dit echt waar is. Ben er ook wel eens geweest maar het is wel wat smoezelig Neutral.
Ja dat bedoel ik. Ratten, kakkerlakken, mensen met voedselvergiftigingen. Maar het is er altijd wel druk, dus het zal inderdaad vast wel wat meevallen. Het personeel daar is wel echt raar en dingen die je besteld hebt komen bij een andere tafel, of er komen dingen bij jouw tafel die je dus niet besteld hebt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Kerel do 4 okt 2012 - 21:30

In Utrecht eet ik eht liefst in de Zakkendragerssteeg. Dat buurtje vind ik gezellig smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Caribbeanlover do 4 okt 2012 - 22:05

De Zakkendrager en El Olivio tegen over elkaar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop uit eten in Utrecht? Empty Re: Goedkoop uit eten in Utrecht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum