Wat is jouw "beautygeheim"?
+19
Caro
Marin
Rush
Caresses
Silver
ExpressoB
Toet
Antibes
Lady4
Slakje
SoGood
Muus
Marsy28
Phileine
Ugly Betty
June
Arwyn
Beachgirl
Bay
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat is jouw "beautygeheim"?
Heb jij een vast product/merk die je altijd gebruikt, een goede beautytip of een middeltje dat perfect werkt?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Re: Wat is jouw "beautygeheim"?
Niet echt geheimen maar wel fijne producten:
- Mint julep masker van Queen Helene (vrij heftig masker maar erg fijn als je huid onrustig is)
- Reinigingsdoekjes van de Action (65 cent een pakje, werken super)
- Oogschaduwbasis van de Hema
- EOS lippenbalsems
- Mint julep masker van Queen Helene (vrij heftig masker maar erg fijn als je huid onrustig is)
- Reinigingsdoekjes van de Action (65 cent een pakje, werken super)
- Oogschaduwbasis van de Hema
- EOS lippenbalsems
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Rosebud lippenbalsem vind ik erg fijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Het klinkt als een SOA, maar het is echt zo fijn om je gezicht schoon te maken: gamila. Het lijkt zeep, maar er zit geen zeep in en het laat ook nog een soort laagje achter op je gezicht. Ik dacht eerst dat het niks zou zijn, maar het is echt super .
http://www.gamilasecret.com/#/
http://www.gamilasecret.com/#/
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Een oogschaduw base. Blijft je oogschaduw zoveel mooier zitten en gaat minder snel in je oogplooien zitten.
Gast- Gast
Mijn gezicht scrubben met suiker, een heerlijke gladde huid krijg ik daarvan.
En ik ben fan van de dagcrème van Aldi en de mascare van Etos.
En ik ben fan van de dagcrème van Aldi en de mascare van Etos.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Voor droge lippen: Blistex medplus lippenbalsem. Binnen een dag waren mijn lippen weer redelijk zacht en nu, na een week, zie je niks meer van alle wondjes en rode plekjes die er zaten Ik had het hier gelezen in een topic en ben erg blij met die tip.
Ik gebruik graag shampoo van Inecto, daar wordt mijn haar lekker vol (en een beetje stug, maar dat vind ik fijn, want ik heb erg fijn en glad haar) van.
En ik ben erg tevreden over de mascara van de Action, die overigens maar 1 euro kost.
Ik gebruik graag shampoo van Inecto, daar wordt mijn haar lekker vol (en een beetje stug, maar dat vind ik fijn, want ik heb erg fijn en glad haar) van.
En ik ben erg tevreden over de mascara van de Action, die overigens maar 1 euro kost.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik gebruik sinds kort de liftstick en zelfs al is het psychisch, je ziet m'n beginnende rimpels veel minder. Ook gebruik ik de dagcreme van dr. van der Hoog, helemaal top.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Estee Lauder idealist (pore minimizer) die heeft mijn poriën en littekentjes echt zichtbaar verfijnd!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Koffie, om te scrubben. Heerlijk! Koffie zit ook vol goede olie die je huid verzorgt. Echt een aanrader!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Lanoline voor je lippen. Heilig ding. Ik heb heel snel verschrikkelijke last van droge lippen. Heb elke dag wondjes, gewoon die tepelzalf erop doen en je hebt binnen no time lekker zachte lippen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Elke avond mijn make up verwijderen en gezicht reinigen en elke dag dagcreme en nachtcreme smeren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn wimperextensions! Zou niet meer anders willen.
Verder qua make up: less is more. En de Rosy Glow blusher van Dior is echt geweldig!!!,
Verder qua make up: less is more. En de Rosy Glow blusher van Dior is echt geweldig!!!,
Gast- Gast
Voordat ik mijn make-up oo doe, doe ik Zwitsal bodylotion op mijn gezicht.
Nagellak haal ik eraf met een billendoekje met aceton erop, geen gepruts met zakdoekjes of keukenrol oid wat uit elkaar valt en het verwijdert gewoon super.
Werkt goed!
Nagellak haal ik eraf met een billendoekje met aceton erop, geen gepruts met zakdoekjes of keukenrol oid wat uit elkaar valt en het verwijdert gewoon super.
Werkt goed!
Gast- Gast
Geen zonnebank. Voor een bruine kleur als je bleek bent een lichte poeder, maar nooit zonnebank krijg je rimpels van.
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:
Werkt goed!
Wat is er mis met simpele wattenschijfjes?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Er zijn heel veel producten die ik fijn vind, maar op nummer één van allerbeste uitvindingen: BB-cream. Wat een top-spul!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marsy28 schreef:Ik gebruik sinds kort de liftstick en zelfs al is het psychisch, je ziet m'n beginnende rimpels veel minder. Ook gebruik ik de dagcreme van dr. van der Hoog, helemaal top.
De liftstick haha nog nooit van gehoord. Wat is het precies? en van welk merk?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Joan schreef:Ik gebruik kokosvet om mijn oog make-up weg te halen.
Sogood schreef:Koffie, om te scrubben. Heerlijk! Koffie zit ook vol goede olie die je huid verzorgt. Echt een aanrader!
Wat voor koffie gebruik je dan? zal een lekkere zooi worden in je douche dan.. en die lucht
ExpressoB schreef:Sogood schreef:Koffie, om te scrubben. Heerlijk! Koffie zit ook vol goede olie die je huid verzorgt. Echt een aanrader!
Wat voor koffie gebruik je dan? zal een lekkere zooi worden in je douche dan.. en die lucht
Stel je niet aan, even de sproeier erover en het is weg. En koffie ruikt lekker. Ik gebruik gewoon de fijn gemalen DE koffie.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik gebruik de hele Sebo Specifik lijn van Yves Rocher, en sindsdien geen onzuivere huid meer.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
ExpressoB schreef:Joan schreef:Ik gebruik kokosvet om mijn oog make-up weg te halen.
Kan prima hoor. Je kan zelfs olijfolie gebruiken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: