Wat aan bij CB?
+8
Mute_
Limburg85
Jasmine
moepie
Aimee
teletascha
Parisienne
jill
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat aan bij CB?
Tot nu toe gebruikte ik een omslagdoek voor T om haar warm te houden na het meten en wegen, maar kleine meisjes worden groot; die omslagdoek is echt niet meer groot genoeg en bovendien niet handig nu ze vooral heel veel wil kruipen en ontdekken.
Wat trekken jullie je kindje aan bij het consultatiebureau? Badjasje? Iets anders?
Wat trekken jullie je kindje aan bij het consultatiebureau? Badjasje? Iets anders?
Gast- Gast
Re: Wat aan bij CB?
ik nam inderdaad altijd een badjasje mee
jill- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11
Ik heb altijd een badjasje mee (nadat de omslagdoek te klein werd), maar N. gooit die van zich af als ze gaat spelen. Het is daar vaak warm genoeg om gewoon zo even in enkel een luier te lopen. De laatste keer mocht N. overigens haar romper aanhouden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bij ons is het altijd 25 graden ofzo, dus ze loopt gewoon in haar luier rond.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Wij gebruiken een badjasje ja. En anders gewoon een grote handdoek om d'r heen wikkelen?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Toen ze te groot werd voor de omslagdoek en meer wou ondernemen tijdens het wachten, had ze alleen haar luier aan. Het is daar altijd bloedje heet, dus dat kon goed.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Hier helaas geen heel warm CB, met ook nog eens een harde koude vloer. Vandaar mijn twijfel over wat haar aan te trekken. Ik hoopte eigenlijk op hier nog een geniaal idee. Anders wordt het toch een badjasje denk ik.
Gast- Gast
Ik trok J. toen ze te groot werd voor de badcape gewoon haar romper weer aan. Deze is bij de arts snel genoeg weer uit.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Eerst een omslagdoek en daarna badjas. Bij ons is het altijd bloedheet dus eigenlijk was een badjas niet nodig of tenminste hij hoefde niet dicht.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe mijn dochter altijd zo'n badcape om. Ideaal vind ik. Je trekt het zo over haar hoofd en ze is aardig bedekt. Moet ik wel zeggen dat het bij onze CB ook aardig warm is.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Bij ons CB is het echt snik en snikheet.
Hier hebben ze dan ook alleen de luier aan. (H. nu een onderbroekje+hemd)
Hier hebben ze dan ook alleen de luier aan. (H. nu een onderbroekje+hemd)
Gast- Gast
Nu nog een omslagdoek, over een paar maanden een badjasje! Hier is het echter ook altijd snikheet, maar ik heb een echte koukleum dus een badjasje is wel nodig denk ik..!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hier ook altijd bloedheet, dus hij kruipt lekker in z'n luier rond en ik heb wel een badcape mee om neer te leggen als ie daar op het kussen moet, vind ik wel zo fris
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
neem badcape mee maar meestal doe ik de romper weer aan en de sokken meestal is het daar wel lekker warm
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Hier gebruiken we ook een badjasje. Vorige week voor de eerste keer trouwens, daarvoor gewoon met een omslagdoek. Maar kruipen laat ik hem niet daar. Wij zijn altijd best snel aan de beurt en als we even moeten wachten zit hij gewoon op schoot. Nu kan dat nog
Hier kon dat de vorige keer ook nog
Ik denk dat ik zelf een badponcho ga proberen te maken ofzo.
Ik denk dat ik zelf een badponcho ga proberen te maken ofzo.
Gast- Gast
SarahKey schreef:Hier gebruiken we ook een badjasje. Vorige week voor de eerste keer trouwens, daarvoor gewoon met een omslagdoek. Maar kruipen laat ik hem niet daar. Wij zijn altijd best snel aan de beurt en als we even moeten wachten zit hij gewoon op schoot. Nu kan dat nog
Oh haha K doet niet aan stilzitten dus op schoot blijven is geen optie hier
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:SarahKey schreef:Hier gebruiken we ook een badjasje. Vorige week voor de eerste keer trouwens, daarvoor gewoon met een omslagdoek. Maar kruipen laat ik hem niet daar. Wij zijn altijd best snel aan de beurt en als we even moeten wachten zit hij gewoon op schoot. Nu kan dat nog
Oh haha K doet niet aan stilzitten dus op schoot blijven is geen optie hier
Jouw kleintje is alweer wat groter. Gok dat S het dan ook niet meer wil, vooral niet als ze eenmaal stappen/lopen.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: