Boxpak
+21
Katjing
Floor
Lonely Goatherd
Parisienne
Paper Crown
-Ieniemienie-
Printje
chipa
Novalee
Muppetje
Susan
Aimee
Mute_
Ella
Annemie
Liadan
Lejow
Annie24
*Lookie*
PapillonRose
Limburg85
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Boxpak
Boxpak ja of nee?
Ik heb een ontzettend leuke boxpak van Z8 gezien voor ons manneke alleen nu twijfel ik of hem moet kopen of niet. Geen idee of het handig is, heb nooit een boxpak gehad bij R. En wat als deze uk ook weer begint met maat 50 (of eigenlijk kleiner) en ik heb het pakje gekocht in maat 56, is zo'n pakje nog leuk voor een iets oudere baby of alleen voor pas geboren baby's?
Ik heb een ontzettend leuke boxpak van Z8 gezien voor ons manneke alleen nu twijfel ik of hem moet kopen of niet. Geen idee of het handig is, heb nooit een boxpak gehad bij R. En wat als deze uk ook weer begint met maat 50 (of eigenlijk kleiner) en ik heb het pakje gekocht in maat 56, is zo'n pakje nog leuk voor een iets oudere baby of alleen voor pas geboren baby's?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Boxpak
Ik vind ze niet altijd leuk, hangt echt van het model af. Van Z8 vind ik ze trouwens erg leuk! Ik vind het ook vooral iets voor kleinere baby's, een kindje dat bijvoorbeeld al maat 80 heeft en dan zo'n pakje draagt vind ik persoonlijk wat minder. En ze gaan van sommige merken (in Frankrijk veel gezien bijvoorbeeld) echt tot maat 86 ofzo Maar voor jongere kindjes vind ik het vaak wel wat hebben, zeker als het een leuk pakje is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind boxpakjes wel leuk!! Maar niet in al te grote maten, bij mij was maat 62 de grootste geloof ik.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vond ze heel erg fijn. Mits je de goede verhoudingen hebt als er ook nog sokjes aan zitten.
Hier waren die namelijk vrijwel altijd te klein.
Als het heel koud is vind ik het ook wel fijn trouwens.
Hier waren die namelijk vrijwel altijd te klein.
Als het heel koud is vind ik het ook wel fijn trouwens.
Gast- Gast
Ja! Maar dan wel leuke, die badstoffen pakjes vind ik minder leuk. Ik heb voor onze dochter o.a. deze:
Ik vind ze leuk tot maatje 62, hooguit 68, daarna vind ik het eerder op een pyjama lijken. Voordeel van zulke jumpsuits vind ik dat het shirtje niet optrekt, als ze een broekje en shirtje aan heeft, ben ik steeds het shirtje naar beneden aan het trekken.
Ik vind ze leuk tot maatje 62, hooguit 68, daarna vind ik het eerder op een pyjama lijken. Voordeel van zulke jumpsuits vind ik dat het shirtje niet optrekt, als ze een broekje en shirtje aan heeft, ben ik steeds het shirtje naar beneden aan het trekken.
Laatst aangepast door Rejoy. op za 29 sep 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb ze nooit gekocht en niet gemist.
Heb er wel 2 van visite gekregen, maar die heb ik Y. ook nooit aangetrokken.
Heb er wel 2 van visite gekregen, maar die heb ik Y. ook nooit aangetrokken.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind jumpsuits erg leuk, je hebt erg schattige, deze had mijn zoon als eerste pakje aan:
Je hebt zoveel leuke, ik had er ook nog in maat 86 trouwens (vielen klein en had mijn zoon aan toen hij 8 maanden was). Ik vond het bij hem nog heel leuk staan.
Van die echte boxpakjes vind ik minder leuk, die met voetjes eraan van badstof met konijntjes en beertjes erop.
Je hebt zoveel leuke, ik had er ook nog in maat 86 trouwens (vielen klein en had mijn zoon aan toen hij 8 maanden was). Ik vond het bij hem nog heel leuk staan.
Van die echte boxpakjes vind ik minder leuk, die met voetjes eraan van badstof met konijntjes en beertjes erop.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Lejow schreef:Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Ik ook niet.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Lejow schreef:Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Ik ook niet.
Grote plus 1. vreselijk vind ik ze
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:Annemie schreef:Lejow schreef:Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Ik ook niet.
om te gebruiken, of vinden jullie ze niet mooi?
Gast- Gast
Ik vind ze heel fijn. En ook enorm schattig bij baby's. Mijn dochter draagt ze nu ook wel eens als we lekker thuis blijven de rest van de dag. Dus wel meer als pyama. Maar in het begin heeft ze ze ook best vaak aangehad.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Ik vind sommige echt wel leuk:
Maar ik vind het wel iets pyjama achtigs hebben, en daarom wel het leukst voor echt kleine baby's (tot en met maatje 62 ofzo)
Maar ik vind het wel iets pyjama achtigs hebben, en daarom wel het leukst voor echt kleine baby's (tot en met maatje 62 ofzo)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vond ze bij R. ook nooit leuk tot ik deze tegen kwam:
Bij grote kindjes vind ik ze nog steeds niet leuk, het zal dan echt gaan om maatje 56 en daarna niet meer.
Bij grote kindjes vind ik ze nog steeds niet leuk, het zal dan echt gaan om maatje 56 en daarna niet meer.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik hou er sowieso niet van, maar voor pasgeboren baby'tjes vind ik ze nog wel gaan. Groter dan maat 62 vind ik het echt niet meer leuk. Ik zag een keer een boxpak voor een tweejarige, dat vind ik echt vreselijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Limburg85 schreef:Ik vond ze bij R. ook nooit leuk tot ik deze tegen kwam:
Oké, die is inderdaad wel leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rejoy. schreef:Ella schreef:Annemie schreef:Lejow schreef:Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Ik ook niet.
Beide..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Susan schreef:Limburg85 schreef:Ik vond ze bij R. ook nooit leuk tot ik deze tegen kwam:
Oké, die is inderdaad wel leuk.
Die kreeg ik vorige week als kraamcadeau, hij is érg leuk
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow schreef:Rejoy. schreef:Ella schreef:Annemie schreef:Lejow schreef:Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Ik ook niet.
Beide..
niet mooi kan ik niet veel aan doen, maar qua gebruiksgemak moet je de boxpakjes hebben die op de buik ook knoopjes hebben, die zijn juist heel makkelijk aan te doen, die hoeven niet over het hoofd.
Gast- Gast
Bij echt een kleine baby vind ik het wel leuk, daarna toch al snel minder. Zonder voetjes kan het wel tot latere leeftijd dan zonder, vind ik
Ik heb trouwens wel pas zoiets als wat Rejoy plaatst als pyjama gekocht voor N. in maat 86 (al valt het volgens mij zo groot dat het eerder 'n 98 is ). Geen idee of het dan handig is maar ik vond het printje zo schattig
Ik heb trouwens wel pas zoiets als wat Rejoy plaatst als pyjama gekocht voor N. in maat 86 (al valt het volgens mij zo groot dat het eerder 'n 98 is ). Geen idee of het dan handig is maar ik vond het printje zo schattig
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er twee gehad als kraamcadeau en ook pyjama s die erop lijken maar was niets bij f. F is lang en slank. Pakjes uit een deel die in de lengte goed waren slobberde helemaal om hem heen. Was de maat in de breedte goed dn waren ze weer veel te kort.
Vind het op zich wel leuke pakjes voor de eerste maanden.
Vind het op zich wel leuke pakjes voor de eerste maanden.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ella schreef:Annemie schreef:Lejow schreef:Ik vind boxpakjes echt drie keer niks
Ik ook niet.
Hier nog eentje... weet niet precies waarom maar ik vind het niets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Charlie schreef:Ik vind ze superleuk en schattig! En lekker zitten lijkt me voor zo'n kleintje!
Ik ook
Dat het lekker zit is ook belangrijk!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: