Gourmetschotels
+8
Toet
duckie
pluisje
Inge
rapa nui
Mizz_S
minoessepoes
lieke89
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gourmetschotels
Wij gaan binnenkort gourmetten met een stel vrienden, maar waar kan ik nog gourmetschotels vinden? Bij de AH XL hadden ze helemaal niets, zelfs geen kleine hamburgers en worstjes die ze normaal hebben. Wel hadden ze kleine slavinken, maar dat was het enige. Wil graag een schotel en dan zelf er kip bij maken en een bakje wokzalm halen.
Gast- Gast
Re: Gourmetschotels
Ik zou het gewoon helemaal zelf samenstellen. Gewoon grotere dingen kopen, en zelf kleinere porties van maken?
Gast- Gast
Inderdaad zelf maken, zoals Isabella zegt. Het is goedkoper en handiger omdat je zelf de keuze hebt wat voor soort vlees je wilt en in welke porties.
Gast- Gast
Ik koop bijna nooit gourmetschotels als wij gaan gourmetten. Wij kopen gewoon wat vlees en snijden het zelf. soms doen we bijvoorbeeld ook wat bacon om stukjes vlees heen en verder marineren we ook sommige stukjes vlees. Ik vind het veel leuker om het zelf voor te bereiden en vaak ben je daarbij ook nog goedkoper uit.
Misschien dat ze bij de keurslager wel kleine dingetjes hebben, maar daar betaal je vaak wel weer meer dan bij de supermarkt.
Misschien dat ze bij de keurslager wel kleine dingetjes hebben, maar daar betaal je vaak wel weer meer dan bij de supermarkt.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Hier hetzelfde, ik vind het dan ook leuk om kip lekker te marineren (saté), hamburgers te maken met wat rode pesto erdoor en een stukje mozzarella in het midden geduwd, of met oregano, een uitje en wat feta in het midden geduwd, grote garnalen gemarineerd in knoflook, olie en citroensap en iets van tilapiafilet (eventueel ook gemarineerd) gaat ook prima op de gourmet. En ik paneer vaak ook wat kleine stukjes snitzel of kip bijvoorbeeld. Hartstikke makkelijk, lekkerder en goedkoper!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Wat iedereen hierboven al gezegd heeft, gewoon los vlees kopen en zelf snijden en klaarmaken. Veeeeeeel lekkerder en nog veel goedkoper ook.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
En als je het echt niet zelf wilt maken dan kun je ze wel bestellen bij de slager en ook wle bij sommige supermarkten met een slagerij-afdeling
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
zelf maken idd
bij de c1000 hebben ze hier dat allemaal nog wel
ook aldi en lidl hebben ze
bij de c1000 hebben ze hier dat allemaal nog wel
ook aldi en lidl hebben ze
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Zelf maken kan altijd.
Bij de aldi hebben ze volgens mij het hele jaar door gourmet schotels in de vriezer. Deze is erg goed en absoluut niet duur
Bij de aldi hebben ze volgens mij het hele jaar door gourmet schotels in de vriezer. Deze is erg goed en absoluut niet duur
pluisje- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 14
Registratiedatum : 21-12-10
Ja zelfmaken is opzich wel een idee, maar we moeten die dag op mijn nichtje passen en daarna nog een uur naar huis rijden. Dus hebben niet enorm veel tijd qua voorbereiding. Maar zal nog wel even bij bovenstaande winkels gaan kijken en anders kan ik het altijd nog zelf maken, dan gaan we alleen wel nog later eten waarschijnlijk.
Gast- Gast
wij doen het ook altijd zelf maken, aangezien er op de standaard schotels altijd dingen zitten die ik niet lekker vind
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Bij de slager natuurlijk. Ik zou het trouwens ook zelf maken, maar daar vraag je niet om.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zoveel werk hoeft het niet te zijn. Gewoon kipfilets, schnitsel(sp?), stukje rundvlees, varkensfilet etc. in wat stukjes snijden (10 minuutjes werk?)
Kant en klare hamburgers of frikandellen kun je evt. ook in stukjes maken, lijkt misschien simpel, maar is wel iets wat iedereen lust.
Mini kaassouflées of mini snacks zijn ook lekker op de gourmet en hoef je helemaal niet te snijden.
Beetje pannenkoekenmix maken van wat bloem, melk en ei, ook zo klaar en lekker!
Kant en klare hamburgers of frikandellen kun je evt. ook in stukjes maken, lijkt misschien simpel, maar is wel iets wat iedereen lust.
Mini kaassouflées of mini snacks zijn ook lekker op de gourmet en hoef je helemaal niet te snijden.
Beetje pannenkoekenmix maken van wat bloem, melk en ei, ook zo klaar en lekker!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Mila schreef:Ja zelfmaken is opzich wel een idee, maar we moeten die dag op mijn nichtje passen en daarna nog een uur naar huis rijden. Dus hebben niet enorm veel tijd qua voorbereiding. Maar zal nog wel even bij bovenstaande winkels gaan kijken en anders kan ik het altijd nog zelf maken, dan gaan we alleen wel nog later eten waarschijnlijk.
Je kan het makkelijk de avond van te voren al snijden en marineren. Op aparte borden leggen, afdekken en in de koelkast, als je dan thuis komt hoef je het alleen maar uit de koelkast te halen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Weet je wat ook echt heel erg lekker is op de gourmet... boomstammetjes in het klein. Bij ons in de familie een absolute must! En verder wat hierboven staat, Lidl heeft als het goed is zelfs ook visgourmetschotels... Handig, maar wel minder lekker...
snapple- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan toevallig a.s. zaterdag gourmetten, en ik heb een gourmetschotel bij de Aldi gekocht.
Deze heb ik al eerder gehad en is erg lekker. Voor ongeveer 3 tot 4 personen..
Ze liggen bij de Aldi in de diepvries en kosten geloof ik 9,79 euro.
Deze heb ik al eerder gehad en is erg lekker. Voor ongeveer 3 tot 4 personen..
Ze liggen bij de Aldi in de diepvries en kosten geloof ik 9,79 euro.
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
ik weet niet of je een c1000 in de buurt hebt maar daar kun je die schotels bestellen en het is helemaal niet duur. ongeveer 14 euro voor 4 personen en je hebt dan vlees wat je zelf kunt samenstellen en dus lekker is!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb een schotel bij de Digros gehaald en de rest zoals kip met marinade maken we zelf! Heb er helemaal zin in!
Gast- Gast
Ja hier is de gourmetkoningin van het forum .
Bij de Plus hebben ze ze altijd, gewone en een best wel luxe.
Misschien als je een andere dag naar de AH gaat dat ze wel meer mini dingen hebben, want kan me haast niet voorstellen dat dat het enige is wat ze hebben.
Bij de Plus hebben ze ze altijd, gewone en een best wel luxe.
Misschien als je een andere dag naar de AH gaat dat ze wel meer mini dingen hebben, want kan me haast niet voorstellen dat dat het enige is wat ze hebben.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: