Dress Red Day
+16
Serena
SoGood
Urban Naked
Jeanette
SuperGrover
Monte
GreenGrass
kajaka88
Snoes
girli
Blond
Bisq
Caramba
Antibes
Elliot
Krullebol
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dress Red Day
Draag rood op Dress Red Day!
Op 29 september kleurt Nederland rood om aandacht te vragen voor hart- en vaatziekten bij vrouwen.
Laat je hart zien en draag rood op Dress Red Day. Een rode jurk, schoenen, armbandje of sjaal. Alles is goed.
Ga jij hier aan mee doen? Subtiel of gewoon helemaal rood?
Bij mij op de sportschool wordt gevraagd om in het rood te sporten, en dat vind ik leuk, want iedereen is dan ook echt in het rood.
Verder misschien een rood vestje ofzo
Op 29 september kleurt Nederland rood om aandacht te vragen voor hart- en vaatziekten bij vrouwen.
Laat je hart zien en draag rood op Dress Red Day. Een rode jurk, schoenen, armbandje of sjaal. Alles is goed.
Ga jij hier aan mee doen? Subtiel of gewoon helemaal rood?
Bij mij op de sportschool wordt gevraagd om in het rood te sporten, en dat vind ik leuk, want iedereen is dan ook echt in het rood.
Verder misschien een rood vestje ofzo
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dress Red Day
Oke, dit is best genant. Morgen is het (pas) de 29ste
Op de sportschool is het vandaag, omdat die morgen dicht is, lekker handig weer
Kzal m morgen eens uppen, maar nu niet vergeten he
Op de sportschool is het vandaag, omdat die morgen dicht is, lekker handig weer
Kzal m morgen eens uppen, maar nu niet vergeten he
Krullebol- Prater
Haha ik vind het niet genant ofzo hoor, ik dacht dat je ons er alvast voor morgen op attendeerde! Ik heb eigenlijk niet echt rode kleding, maar ik zoek wel even een rood armbandje ofzo op
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Haha ik vind het niet genant ofzo hoor, ik dacht dat je ons er alvast voor morgen op attendeerde! Ik heb eigenlijk niet echt rode kleding, maar ik zoek wel even een rood armbandje ofzo op
+1
Mijn rode zomerjas is te koud, miss pak ik mijn rode laarzen. Maar hoogstwaarschijnlijk zit ik morgen de hele dag binnen met mijn studieboeken.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb morgen de rooie riem van de hond een uur in handen, telt dat ook?
En verder een rood plaid, alleen daar kan ik de deur niet mee uit. Verder niets in het rood.
En verder een rood plaid, alleen daar kan ik de deur niet mee uit. Verder niets in het rood.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik moet morgen werken in een blauw shirt dus ik geloof dat het hem niet gaat worden
Gast- Gast
Ik heb geen rood in mijn kast
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik heb een leuke rode jurk, die kan ik wel aandoen. Of mijn rode vest of blazer. Of laarzen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Caroline. schreef:Haha ik vind het niet genant ofzo hoor, ik dacht dat je ons er alvast voor morgen op attendeerde! Ik heb eigenlijk niet echt rode kleding, maar ik zoek wel even een rood armbandje ofzo op
Uiteraard
Krullebol- Prater
Ik ga wss voor een rood shirt onder een tuniek. Dan doe ik mee zonder geheel in het rood te gaan.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Oh, dit wist ik helemaal niet. Ik heb toevallig vandaag mijn rode broek aan, dus kans dat ik die morgen ook gewoon weer aandoe dan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik mag morgen werken in een rode blose. Maar dat is standaard. Heb wel een rode broek. Maar die doe ik er maar niet onderaan. Wordt wel heel rood dan. Misschien dat ik hem aandoe als ik vrij ben.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Als het regent, trek ik wel mijn knalrode regenpak aan
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Doneer dan ofzo, dit slaat toch nergens op.
Gast- Gast
Charlie schreef:Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Het is iig minder belachelijk dan alcohol in je fb-status tegen borstkanker..
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Charlie schreef:Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Dat vind ik van dezelfde orde eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Helemaal mee eens. Wat hebben mensen met hart en vaatziekten er nou aan als je rode kleding gaat dragen, helemaal niets. Doneer dan allemaal een euro, dan doe je tenmnste iets. Ik ga echt niet in het rood morgen.Charlie schreef:Caroline. schreef:Charlie schreef:Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik eigenlijk ook. Als je nou een rood shirt kon kopen en die opbrengst ging naar de hartstichting, dan vond ik het al een ander verhaal.
Edit: het enige verschil vind ik wel dat dit initiatief is van de hartstichting zelf, en dat die facebookstatussendrankzooi is bedacht door een paar semi-interessante vrouwen.
Edit: het enige verschil vind ik wel dat dit initiatief is van de hartstichting zelf, en dat die facebookstatussendrankzooi is bedacht door een paar semi-interessante vrouwen.
Gast- Gast
Dan kun je ook zeker doen Maple! Voor 15 euro. En doneren is natuurlijk goed, maar een promo actie als deze, kan juist mensen motiveren om te gaan doneren.
Krullebol- Prater
Ik vind het bullshit en doe er niet aan mee.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pff, het is tegenwoordig elke dag wel iets. Ik draag gewoon wat ik wil dragen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Caroline. schreef:Charlie schreef:Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Ik vind dit eerlijk gezegd wel wat anders. Dit is een actie van de hartstichting om mensen alert te maken op de noodzaak van doneren. Het voegt natuurlijk niets toe om rode kleren te dragen en mensen worden er niet beter van ofzo, maar het zet wellicht wel mensen aan het denken waardoor deze mensen misschien wel doneren. De fb-actie was gewoon bullshit want niemand wist waar het over ging en mensen gaan daardoor echt niets extra's doneren of wat dan ook.
Elliot- Ratel
Als ik half Nederland in het rood zie en ik heb geen idee welk idee erachter schuilt dan denk leg ik de link tussen rood en doneren aan de hartstichting toch ook niet?Caroline. schreef:Charlie schreef:Caroline. schreef:Charlie schreef:Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Ik vind dit eerlijk gezegd wel wat anders. Dit is een actie van de hartstichting om mensen alert te maken op de noodzaak van doneren. Het voegt natuurlijk niets toe om rode kleren te dragen en mensen worden er niet beter van ofzo, maar het zet wellicht wel mensen aan het denken waardoor deze mensen misschien wel doneren. De fb-actie was gewoon bullshit want niemand wist waar het over ging en mensen gaan daardoor echt niets extra's doneren of wat dan ook.
Gast- Gast
Maple schreef:Als ik half Nederland in het rood zie en ik heb geen idee welk idee erachter schuilt dan denk leg ik de link tussen rood en doneren aan de hartstichting toch ook niet?Caroline. schreef:Charlie schreef:Caroline. schreef:Charlie schreef:Serieus, gaan jullie dit echt allemaal doen?
Nee dat snap ik, maar volgens mij is deze actie wel redelijk gecommuniceerd naar de buitenwereld en zullen de meeste mensen wel weten waar het voor is. Als ze het niet weten is het inderdaad net zo onzinnig als de fb-actie.
Elliot- Ratel
Ik vind het niet redelijk gecommuniceerd, ik heb 1,5 week terug een commercial gezien en daar is het bij gebleven...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Maxi Dress
» dress to impress
» Rate the dress
» Little black dress/bruiloft
» Dress code: Casual chic
» dress to impress
» Rate the dress
» Little black dress/bruiloft
» Dress code: Casual chic