Achterzitje en fietstassen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Achterzitje en fietstassen
Wij hebben een fietsstoeltje voor achterop van de Hema maar m'n fietstassen kunnen nu niet meer op m'n fiets. ligt dit aan het zitje en kan het met andere stoeltjes wel of is dat altijd zo?
Ik heb een montego liberty fiets, geen idee of dat nog wat uit maakt.
Ik heb een montego liberty fiets, geen idee of dat nog wat uit maakt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Achterzitje en fietstassen
Ik heb een gazelle bloom innergy en een stoeltje van qibel en daar kunnen wel fietstassen onder (wel alleen zo´n dubbele met een brede band).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Je kunt een bagagedrager verlengde kopen en dan kunnen je tassen wel.achterop
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een verlenger gekocht.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
ik ookRataplan schreef:Ik heb een verlenger gekocht.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
En hebben jullie dan zoiets:
http://hollandbikeshop.com/fietstassen/hbs-fietstassen/fietstas-onderdelen/basil-dragerverlenger/
of zoiets
http://hollandbikeshop.com/fietstassen/hbs-fietstassen/fietstas-onderdelen/agu-bagagedrager-verlenger-kids-shopper/
http://hollandbikeshop.com/fietstassen/hbs-fietstassen/fietstas-onderdelen/basil-dragerverlenger/
of zoiets
http://hollandbikeshop.com/fietstassen/hbs-fietstassen/fietstas-onderdelen/agu-bagagedrager-verlenger-kids-shopper/
Tania- Ratel
Die eerste die je laat zien, zoiets heb ik. Maar ik vind het er allemaal niet handiger op worden, het zwaartepunt van je fiets ligt achter natuurlijk en mijn fiets ligt, ondanks een dubbele standaard, regelmatig om...
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Die eerste die je laat zien, zoiets heb ik. Maar ik vind het er allemaal niet handiger op worden, het zwaartepunt van je fiets ligt achter natuurlijk en mijn fiets ligt, ondanks een dubbele standaard, regelmatig om...
Nee het lijkt mij ook niet heel handig hoor maar ja met twee kinderen op de fiets straks moet ik toch wat . Als we ergens heen gaan op de fiets zal ik toch wat luiers enz. mee moeten nemen of een boodschapje doen. Echt grote boodschappen doe ik verder niet op de fiets maar bijvoorbeeld ophalen bij de gastouder wel en dan hebben ze ook een tasje bij zich.
Tania- Ratel
Ik wil dadelijk echt een fietskar. Ik heb zelf geen auto tot mijn beschikking en sjouw heel wat af op mijn fiets. Manlief was laatst enorm aan het mopperen, ik had voorop nog een zitje met tas erop, R achterop en tassen tsjokvol boodschappen....tsja en toen kon ik met mijn buik niet meer tussen het zitje en mijn zadel...ging ook maar net goed...
Manlief meteen zitje eraf gehaald voor en gepreekt dat ik niet zoveel boodschappen alleen op de fiets mag doen, oke baas hahaha
Manlief meteen zitje eraf gehaald voor en gepreekt dat ik niet zoveel boodschappen alleen op de fiets mag doen, oke baas hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Haha je man heeft groot gelijk
Grote boodschappen doen we meestal samen en dan gaan we met de auto. Maar even snel een boodschapje ofzo vind ik wel handig op de fiets soms. Verder gebruik ik de fiets vooral om ze op te halen of weg te brengen naar de gastouder en om naar het grote winkelcentrum te gaan maar daar koop ik nooit heel veel dan. En ik ga op de fiets naar m'n werk maar daar heb ik geen fietstassen voor nodig (m'n collega's moesten wel wennen aan dat gevaarte wat ik steeds mee naar binnen sleep )
Grote boodschappen doen we meestal samen en dan gaan we met de auto. Maar even snel een boodschapje ofzo vind ik wel handig op de fiets soms. Verder gebruik ik de fiets vooral om ze op te halen of weg te brengen naar de gastouder en om naar het grote winkelcentrum te gaan maar daar koop ik nooit heel veel dan. En ik ga op de fiets naar m'n werk maar daar heb ik geen fietstassen voor nodig (m'n collega's moesten wel wennen aan dat gevaarte wat ik steeds mee naar binnen sleep )
Tania- Ratel
Hahaha ik doe normaal ook samen met manlief de grote boodschappen maar soms kan ik ongeduldig zijn en dan vanalles meenemen op de fiets...
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Achterzitje + fietstassen
» Bobike achterzitje en fietstassen
» Achterzitje fiets
» Fietsstoeltje(achter) en fietstassen
» fietstassen & slot moederfiets
» Bobike achterzitje en fietstassen
» Achterzitje fiets