Wat wil jij weten?
+26
Viva
Jasmine
Bimbam
Printje
Liadan
Stuiterbal
strawberry
Steep
studiebol
Travelgurly
Parel
Lousanne
Floor
Linda
Makamba
blondje1313
Slakje
moepie
LDJ
PiP
_Blush_
Susan
bolus26
-Ieniemienie-
Flower_L
Lejow
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat wil jij weten?
Oh daar heb ik eigenlijk niet zo bij nagedacht omdat hij ook gewoon open en bloot in een ander topic staat..wat iedereen kan lezen vind je t niet kunnen?
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
In dat andere topic kan ze het zelf verwijderen, nu niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Slakje: vervelende situatie, ik hoop dat jullie er uit kunnen komen, en er veranderingen gaan komen.
Snoes : ben ik ook benieuwd naar hoe het echt met haar gaat.
Met de zwangerschap van mijzelf gaat het hartstikke goed. Heb echt 0 klachten vanaf het begin al. Het is dat mijn buik groeit en ik dr voel schoppen....anders had ik niet gelooft zwanger te zijn hahaha. Gister eerste zwangerschapsgym gehad. En gister nog een stukje Barbie's baby gekeken....toch maar weggezapt...want d'r bevalling begon en kreeg het toen wel een beetje benauwd:oops: , wil daar nog heel even niet aan denken. Verdiep me wel veel in boeken maar echt op beeld....nee dankje.
En wil nog even zeggen dat ik zo'n geweldig lieve perfecte stoere charmante verloofde heb:heart: kreeg gister een chocogram van hem in de brievenbus. letters van chocolade met de tekst: ik hou van jullie en daarbij nog een uber lief briefje.
Lejow : hoever benje met alles wassen.....hoop dat je " gasten" snel vertrokken zijn.
Snoes : ben ik ook benieuwd naar hoe het echt met haar gaat.
Met de zwangerschap van mijzelf gaat het hartstikke goed. Heb echt 0 klachten vanaf het begin al. Het is dat mijn buik groeit en ik dr voel schoppen....anders had ik niet gelooft zwanger te zijn hahaha. Gister eerste zwangerschapsgym gehad. En gister nog een stukje Barbie's baby gekeken....toch maar weggezapt...want d'r bevalling begon en kreeg het toen wel een beetje benauwd:oops: , wil daar nog heel even niet aan denken. Verdiep me wel veel in boeken maar echt op beeld....nee dankje.
En wil nog even zeggen dat ik zo'n geweldig lieve perfecte stoere charmante verloofde heb:heart: kreeg gister een chocogram van hem in de brievenbus. letters van chocolade met de tekst: ik hou van jullie en daarbij nog een uber lief briefje.
Lejow : hoever benje met alles wassen.....hoop dat je " gasten" snel vertrokken zijn.
Laatst aangepast door Travelgurly op di 25 sep 2012 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Daar heb je gelijk in Susan, daar had ik totaal niet aan gedacht. Ik heb de quote weggehaald.
Lousanne- Prater
Ik luister niet naar wat ik wel en niet zou moeten doen in deze situatie. Ik heb mijn keuze gemaakt met wat ik ga doen. Maar ik voel me er wel gewoon heel kut over.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Ik luister niet naar wat ik wel en niet zou moeten doen in deze situatie. Ik heb mijn keuze gemaakt met wat ik ga doen. Maar ik voel me er wel gewoon heel kut over.
Mensen bedoelen het wel goed slakje. Maar jij moet hier idd keuze's in maken! sterkte ermee!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Maar Slakje, wij (iig ik) roepen dit echt niet om betweterig te doen of ons met je te bemoeien en jou eens even lekker te zeggen wat jij moet doen. Maar het voelt zo machteloos dat jij hiermee doorgaat, terwijl ik wéét dat dit gedoemd is te mislukken, je wordt hier niet gelukkig mee. En ik zou je dat zoooo graag duidelijk willen maken, maar helaas lukt dit niet. Ik wil zo graag dat je het zelf inziet. Want ik vind dit gewoon zo verschrikkelijk sneu en stom naar jou toe, dit verdien je echt niet.
Probeer je eens in te denken als jij deze situatie over iemand anders onbekends leest, wat zou jij dan denken?
En ik kan me zeker voorstellen dat je je kut voelt, logisch, en daar wens ik je veel sterkte mee! Maar ik wilde dit toch even gezegd hebben..
Probeer je eens in te denken als jij deze situatie over iemand anders onbekends leest, wat zou jij dan denken?
En ik kan me zeker voorstellen dat je je kut voelt, logisch, en daar wens ik je veel sterkte mee! Maar ik wilde dit toch even gezegd hebben..
Lousanne- Prater
Schijnbaar zit de liefde heel diep bij Slakje, zij zal zelf moeten ervaren of dit hersteld kan worden en als zij daarvoor heel ver wil gaan is die keus aan haar. Ik ben wel benieuwd waarom je zo bent omgeslagen want ik had het idee dat je in het andere topic vrij stellig was in je vertrek (of dat was mijn interpetatie van jouw woorden, dat kan ook ;-))
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hij is de vader van mijn kind, we hebben zoveel dromen samen, ik heb zoveel dromen met hem. En bovendien ik hou van hem.
Ik ben er nog niet klaar voor om alles in 1,2,3 op te geven. Anderen kunnen dat misschien wel, maar ik niet. Ik wil het nog een kans geven.
@Steep; Ja, ik was echt heel boos. Ik ben iemand die héél snel héél erg boos wordt en dan allemaal dingen roept en gilt, maar het bekoelt heel snel.
Ik ben er nog niet klaar voor om alles in 1,2,3 op te geven. Anderen kunnen dat misschien wel, maar ik niet. Ik wil het nog een kans geven.
@Steep; Ja, ik was echt heel boos. Ik ben iemand die héél snel héél erg boos wordt en dan allemaal dingen roept en gilt, maar het bekoelt heel snel.
Slakje- Ratel
Lousanne, ik ken Slakjes situatie niet, maar het is voor een buitenstaander zo makkelijk om te zeggen: stap eruit. Jij zit niet in die relatie, jij weet niet wat zij weet. Ik zit in een zelfde (?) situatie, maar stap er ook nog niet uit. Ondanks dat mensen zeggen dat ik het moet doen. Zij kennen niet het hele verhaal. Je kunt er niet over oordelen als buitenstaander.
Gast- Gast
Vind ook niet echt dat andere kunnen zeggen wat je moet doen. NIEMAND voelt wat jij voelt dus is het al snel makkelijk zeggen wat je moet doen.
Travelgurly- Prater
Ben het met Luce eens, ook al heeft hij dingen gedaan die niet horen in een relatie snap ik wel dat je er niet zo 123 uitstapt. Voor een buitenstaander is dat zo makkelijk om te zeggen, ik denk nu ook ja dan ben je toch meteen weg. Maar als het mezelf zou overkomen zou ik ook denk ik niet meteen mijn spullen pakken en er vandoor gaan.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Luce schreef:Lousanne, ik ken Slakjes situatie niet, maar het is voor een buitenstaander zo makkelijk om te zeggen: stap eruit. Jij zit niet in die relatie, jij weet niet wat zij weet. Ik zit in een zelfde (?) situatie, maar stap er ook nog niet uit. Ondanks dat mensen zeggen dat ik het moet doen. Zij kennen niet het hele verhaal. Je kunt er niet over oordelen als buitenstaander.
Het is voor een buitenstaander altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Bij ging dat ook niet zo makkelijk. Ondanks 2x bedrog toch door gaan en vooral ook omdat er een kind in het spel is, maar ook omdat je van die persoon houd en dat echt niet zomaar opeens over is. Niemand kan je zeggen wat je wel of niet moet doen. Jij bent de persoon die daarover beslist en niemand anders. Sterkte Slakje ik vind het knap dat je het onderste uit de pan haalt om te proberen dit toch te laten slagen !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Luce schreef:Lousanne, ik ken Slakjes situatie niet, maar het is voor een buitenstaander zo makkelijk om te zeggen: stap eruit. Jij zit niet in die relatie, jij weet niet wat zij weet. Ik zit in een zelfde (?) situatie, maar stap er ook nog niet uit. Ondanks dat mensen zeggen dat ik het moet doen. Zij kennen niet het hele verhaal. Je kunt er niet over oordelen als buitenstaander.
Dat weet ik wel, ik heb jouw verhaal ook gelezen in jouw topic en daarbij zal ik ook nooit zo hard zeggen: stap eruit. Maar ik vind dat ik het bij slakje wel kan zeggen, omdat slakjes man/vriend meerdere dingen heeft gedaan waarvan ik zelf objectief kan zeggen dat dat niet door de beugel kan, nooit en bij niemand en in geen enkele situatie. Dus dan maakt het niet uit of ik het hele verhaal wel of niet ken, en ik misschien niet over alle onderdelen kan oordelen als buitenstaander, maar alleen die aspecten vind ik al genoeg om te kunnen zeggen: stap eruit.
Lousanne- Prater
Voor jou is het objectief. Maar voor haar niet. Ik dacht ook altijd dat wat mijn man geflikt heeft de reden zou zijn om eruit te stappen. Toch doe ik het nog niet. En daarom oordeel ik ook niet meer zo over een ander.
Een vriendin van mij werd geslagen door haar ex. En toch bleef ze. Waarom? Dat weet alleen zij. Op gegeven moment heeft ze zélf de keuze gemaakt weg te gaan en toen was ze ook sterk genoeg omdat ze het zelf heeft besloten.
Een vriendin van mij werd geslagen door haar ex. En toch bleef ze. Waarom? Dat weet alleen zij. Op gegeven moment heeft ze zélf de keuze gemaakt weg te gaan en toen was ze ook sterk genoeg omdat ze het zelf heeft besloten.
Gast- Gast
Ik heb getwijfeld of ik dit moet moet noemen, maar omdat het ergens op het forum staat zet ik het er neer, maar ik zal het later ook weer weg halen.
Naast heel veel keren bedrog meen ik dat er ook sprake is (geweest) van mishandeling, geestelijk maar ook lichamelijk. En als Slakje in zo'n relatie zit wil ik alleen haar maar heel graag behoeden voor meer ellende, en durf ik te zeggen: stap eruit.
Dat krijg ik 'ooh wat knap dat je het nog een keer probeert, dat je vecht voor je relatie' echt mijn strot niet uit.
Naast heel veel keren bedrog meen ik dat er ook sprake is (geweest) van mishandeling, geestelijk maar ook lichamelijk. En als Slakje in zo'n relatie zit wil ik alleen haar maar heel graag behoeden voor meer ellende, en durf ik te zeggen: stap eruit.
Dat krijg ik 'ooh wat knap dat je het nog een keer probeert, dat je vecht voor je relatie' echt mijn strot niet uit.
Lousanne- Prater
Ik snap je wel Slakje, ookal is het echt verschrikkelijk wat hij heeft gedaan, ik weet ook niet of ik 'zo' zou kunnen weggaan (dus zonder eraan gewerkt te hebben). Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Steep- Kletskop
Dat hoef je ook niet je strot uit te krijgen. Je mag het ook totaal niet snappen. Snap je dat ze zèlf moet besluiten dat ze niet meer wil. Als anderen het voor haar beslissen zal ze zelf niet sterk in haar beslissing staan.
Ik snap je trouwens wel hoor
Ik snap je trouwens wel hoor
Gast- Gast
Huh? Heb je het er nu over dat ik mishandelt zou worden of versta ik het verkeerd? Want ik word niet mishandelt, hoor. Gelukkig.Lousanne schreef:Ik heb getwijfeld of ik dit moet moet noemen, maar omdat het ergens op het forum staat zet ik het er neer, maar ik zal het later ook weer weg halen.
Slakje- Ratel
Ja ik snap wel dat ze zelf moet beslissen. En moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet zo bij nagedacht had dat als ze helemaal zelf besliste ze sterker was en er helemaal achter stond.
Maar ik wil zo graag dat ze de goede beslissing maakt (wat in mijn ogen dus is om bij hem weg te gaan). Dus daarom probeer ik haar een beetje te overtuigen om die goede beslissing te maken. Ik snap wel dat ze zelf de beslissing uiteindelijk moet maken, maar opzich mogen we daar onze mening wel over geven toch? En dan zeg ik liever: 'ga bij m weg' ipv 'wat knap dat je t nog probeert en ervoor gaat'.
Een beetje warrig staat t er wel. Maar dat ' ga bij m weg' klonk misschien niet zo tactisch en was onaardig van mij, zo was het iig zeker niet bedoeld. Het was bedoeld als tsja.. als wat eigenlijk? Dat ik het beste voor haar wil, en dat ik hoop dat ze bij m weg gaat omdat ze hier alleen maar ongelukkig van wordt. Maar nu zeg ik weer dat ik hoop dat ze bij m weggaat. Ik ga nog even nadenken over een betere uitleg.
Ik moet nu echt weg, zal als ik thuiskom over een uurtje ofzo persoonlijke informatie verwijderen als Slakje dat wil.
Maar ik wil zo graag dat ze de goede beslissing maakt (wat in mijn ogen dus is om bij hem weg te gaan). Dus daarom probeer ik haar een beetje te overtuigen om die goede beslissing te maken. Ik snap wel dat ze zelf de beslissing uiteindelijk moet maken, maar opzich mogen we daar onze mening wel over geven toch? En dan zeg ik liever: 'ga bij m weg' ipv 'wat knap dat je t nog probeert en ervoor gaat'.
Een beetje warrig staat t er wel. Maar dat ' ga bij m weg' klonk misschien niet zo tactisch en was onaardig van mij, zo was het iig zeker niet bedoeld. Het was bedoeld als tsja.. als wat eigenlijk? Dat ik het beste voor haar wil, en dat ik hoop dat ze bij m weg gaat omdat ze hier alleen maar ongelukkig van wordt. Maar nu zeg ik weer dat ik hoop dat ze bij m weggaat. Ik ga nog even nadenken over een betere uitleg.
Ik moet nu echt weg, zal als ik thuiskom over een uurtje ofzo persoonlijke informatie verwijderen als Slakje dat wil.
Lousanne- Prater
En toch denk ik dat wij niet kunnen zeggen of het een goede of foute beslissing is voor Slakje. Dat zal de tijd uitwijzen. Voor onszelf kunnen we wel bepalen wat goed en fout is, maar wie weet als beide partijen 150% inzetten, ze hun relatie kunnen herstellen.
Steep- Kletskop
Lousanne schreef:Maar Slakje, wij (iig ik) roepen dit echt niet om betweterig te doen of ons met je te bemoeien en jou eens even lekker te zeggen wat jij moet doen. Maar het voelt zo machteloos dat jij hiermee doorgaat, terwijl ik wéét dat dit gedoemd is te mislukken, je wordt hier niet gelukkig mee. En ik zou je dat zoooo graag duidelijk willen maken, maar helaas lukt dit niet. Ik wil zo graag dat je het zelf inziet. Want ik vind dit gewoon zo verschrikkelijk sneu en stom naar jou toe, dit verdien je echt niet.
Ik persoonlijk vind dat je nogal betweterig doet als jij zegt zeker te weten dat het gaat mislukken. Ik vind het juist goed dat ze naar een relatietherapeut gaan, ze hebben een kindje en het is goed dat ze er alles aan doen om de situatie te verbeteren. En mocht dat niet werken zal ze zelf wel verdere stappen ondernemen.
Slakje, ik vind het echt heel rot voor jou (en jullie) dat deze situatie zo is. Ik hoop dat jullie baat hebben bij relatietherapie. Sterkte
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Lief dat je dat vraagt. Het slapen gaat weer wat minder de laatste tijd, hij wordt een aantal keer wakker 's nachts en valt dan meestal wel weer snel in slaap (hij komt dan bij ons in bed) en soms kost dat wat meer moeite. Ook 's avonds is wisselend, de ene keer zit hij bij ons beneden tot wij ook naar bed gaan en de andere keer valt hij meteen in slaap.Watermeloen schreef:
Liadan: Hoe gaat het met het slapen van K? En hij had toen een wond/fistel (weet het niet meer exact, sorry) hoe is het daar nu mee?
Maar het is in ieder geval beter dan hij sliep tot hij 10 maanden was want toen huilde hij vaak urenlang 's nachts.
Zijn fistel zit er helaas nog, we hebben in juni contact gehad met de kinderchirurg en omdat hij er geen last van heeft mogen we het nu weer aanzien tot januari. Zit het er dan nog dan moeten we weer terug naar Nijmegen en dan horen we daar of ze dan wel gaan opereren of niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Travelgurly schreef:Printje: vervelende situatie, ik hoop dat jullie er uit kunnen komen, en er veranderingen gaan komen.
.
denk dat je iemand anders bedoeld, hier is niets aan de hand.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Travelgurly schreef:Printje: vervelende situatie, ik hoop dat jullie er uit kunnen komen, en er veranderingen gaan komen.
.
denk dat je iemand anders bedoeld, hier is niets aan de hand.
jaaaa sorry.bedoel slakje:oops: sorrrrrry meis!
Travelgurly- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wat wil jij nog weten?
» Zou jij het willen weten...
» Wat weten we nog niet over jou?
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil je nog weten van een forummer?
» Zou jij het willen weten...
» Wat weten we nog niet over jou?
» Nav Wat wil je nog weten van een forummer?
» Wat wil je nog weten van een forummer?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: