Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Silk Epil / Lady shave

3 plaatsers

Ga naar beneden

Silk Epil / Lady shave Empty Silk Epil / Lady shave

Bericht  Jade ma 24 sep 2012 - 22:06

Ik heb een vraagje. Ik ben (als cadeau) opzoek naar een lady shaver/ scheerapparaat. Nu zie ik verschillende epileerapparaten, maar zit hier dan ook een scheerkop bij? Of is het echt puur en alleen om te epileren?

Ik heb zelf namelijk jaren geleden een epileer apparaat gekregen, waar wel een scheerkop bij zat. gezien ik zelf niet echt van het epileren ben, vond ik dit erg fijn!

eigenlijk wil ik ook graag een apparaat die draadloos is (maar wel oplaadbaar), en die eventueel ook onder water kan.

Welk merk is eigenlijk goed? Ik heb zelf een Braun, maar is Phillips ook goed?

Ik heb nu deze gevonden, voldoet geloof ik niet aan mijn eisen, maar dat is volgens mij ook nogal lastig. Is dit wat? En zit hier dan wel of geen scheerkop bij?

http://www.philips.nl/c/ontharing/satinperfect-een-luxe-voor-de-benen-hp6570_00/prd/nl/

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Silk Epil / Lady shave Empty Re: Silk Epil / Lady shave

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 23:14

Ik heb een standaard silk epil en daar ben ik al heel blij mee. (gebruik hem wel alleen in de zomer).

Maar is het niet zo als je er een met scheerkop hebt dat je dan de haartjes die hij de eerste keer vergeet met epileren onmiddelijk wegscheert? (en die dus een paar dagen later alweer terug zijn?).. Het lijkt me niet dat het 4 weken egaal glad blijft?

Gast
Gast

Bericht  BJA di 25 sep 2012 - 6:12

Dat inderdaad. Ik heb er één van Braun die draadloos is en onder water kan. Prima ding! Volgens mij is dat de Silk epil 5? In ieder geval zonder scheermesje erop.
Ik heb inderdaad mijn benen geëpileerd toen nog niet alle haren waren teruggegroeid en ik heb nooit gladde benen gehad. Een goede tip is dus om echt alle haren terug te laten groeien voordat je epileert.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Jerry di 25 sep 2012 - 6:37

waarom zou je een apparaat willen dat ook epileert, als je niet van het epileren bent?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud