Zwangerschapsverklaring...
+2
Tania
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsverklaring...
Ik had, vond ik zelf, een geniaal plan. Mijn 'doel' is tot de kerstvakantie werken, maar 1 probleem ik zou dan de vrijdag officieel net niet meer mogen werken omdat ik dan 36+1 dagen zwanger ben. Nu was mijn plan, en mijn collega's dachten dat het geen probleem zou zijn..., om aan de vk te vragen of ze mijn uitgerekende datum 1 dag zou willen verzetten, mocht alles goed gaan zou ik gewoon de vrijdag kunnen werken (ervan uitgaande dat ik dat ga halen natuurlijk)
Manlief vond het raar en begon over fraude plegen....
Het gaat ook maar om 1 dag maar hij weet net zo goed als ik dat ik toch naar school ga, de dag voor de kerstvakantie wil ik niet missen.. (nogmaals als ik me blijf voelen zoals ik nu doe)
Wat vinden jullie, snappen jullie mij, of manlief..
Manlief vond het raar en begon over fraude plegen....
Het gaat ook maar om 1 dag maar hij weet net zo goed als ik dat ik toch naar school ga, de dag voor de kerstvakantie wil ik niet missen.. (nogmaals als ik me blijf voelen zoals ik nu doe)
Wat vinden jullie, snappen jullie mij, of manlief..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwangerschapsverklaring...
Ik zou voor de gezelligheid die vrijdag langs komen en niet de datum laten verzetten, vraag me af of de vk daaraan mee zou willen werken.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Ik zou voor de gezelligheid die vrijdag langs komen en niet de datum laten verzetten, vraag me af of de vk daaraan mee zou willen werken.
Manlief zegt dus van niet... hij zegt dat dat fraude is, en dat wil ik natuurlijk ook niet maar ik wil die vrijdag wel gewoon werken, we hebben dan een kerstontbijt, een viering etc etc. Het is voor een invaller ook geen doen om een laatste dag voor een vakantie ergens te beginnen dus werken (mits het dus nog kan) ga ik sowieso.
Printje- Lady Post-a-lot
ik zou inderdaad ook niet de datum laten verzetten/verklaring vragen (wat een gedoe) De dag voor de kerstvakantie wordt er toch geen les gegeven geloof ik dus waarom ga je die dag niet langs voor de gezelligheid?!
Gast- Gast
Ik denk niet dat de verloskudige dat doet maar als je je goed voelt kun je altijd nog gewoon gezellig langs gaan natuurlijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Lily; ik vind dat ik een invaller niet kan laten beginnen op die laatste dag voor de vakantie. Ik wil wat extra ouders regelen voor het ontbijt en met de viering hoef ik alleen maar te zitten. Dus alleen maar even langsgaan gaat het sowieso niet worden ahhaha.
Het gaat ook maar om 1 dag maar officieel mag het dus niet meer...
Het gaat ook maar om 1 dag maar officieel mag het dus niet meer...
Printje- Lady Post-a-lot
ik stop 6 week van te voren, 3 dec ben ik precies 34 week maar mijn verlof gaat pas 4 dec. in?!?!
dus misschien heb jij dat ook!
dus misschien heb jij dat ook!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Als het goed is werk ik tot 4 weken vantevoren, net zoals bij R, toen had ik bij wijze van nog weken door kunnen gaan.
Ik ben 20 december 36 weken maar we krijgen dus pas 21 december vakantie. Ik zal het anders eens navragen, misschien als ik heeeeeeeel lief kijk krijg ik het wel voor elkaar
Ik ben 20 december 36 weken maar we krijgen dus pas 21 december vakantie. Ik zal het anders eens navragen, misschien als ik heeeeeeeel lief kijk krijg ik het wel voor elkaar
Printje- Lady Post-a-lot
Dat van kwak heb ik ook, ik stop 4 weken van te voren, 7 nov uitgerekend, maar 10 okt is mijn laatste werkdag...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
mmmm dan ga ik het toch nog eens navragen op school, wie weet heb ik 'geluk' en tellen ze idd anders.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:mmmm dan ga ik het toch nog eens navragen op school, wie weet heb ik 'geluk' en tellen ze idd anders.
Nee hoor 21 december is je eerste verlofdag, de 1e dag is altijd 34+1 of 36+1.
Je kunt met je wg afspreken dat je 1 dag langer door werk en 1 dag langer verlof heb. Maar of je wg daar blij mee zal zijn (eventuele controle of als er wat gebeurt).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Nu jullie het zo zeggen... Dat wad bij mij ook zo. Vrijdag was ik 36 weken en de eerste dag van mijn verlof was de zaterdag, met 36+1 dus.
Gast- Gast
Limburg85 schreef:Printje schreef:mmmm dan ga ik het toch nog eens navragen op school, wie weet heb ik 'geluk' en tellen ze idd anders.
Nee hoor 21 december is je eerste verlofdag, de 1e dag is altijd 34+1 of 36+1.
Je kunt met je wg afspreken dat je 1 dag langer door werk en 1 dag langer verlof heb. Maar of je wg daar blij mee zal zijn (eventuele controle of als er wat gebeurt).
Mmm ik denk dat de directeur er niet zo'n probleem van zal maken, ze kennen me daar ook al langer als vandaag. Bovendien is er niet zomaar iemand die mijn klas anders kan overnemen voor 1 dag en een vreemde invaller wil ik op zo'n dag echt niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Tegen die tijd zal wel bekend zijn wie je vervanging komt doen en wellicht heeft ze/hij ook al een paar daagjes meegedraaid. Ik snap dat je die dag niet wil missen,dus als t gaat zou ik ook gaan ook al is er op papier die dag al iemand anders verantwoordelijk.maar je vk vragwn om je verklaring aan te passen zou ik persoonlijk wel te ver vinden gaan.
Bedenk me net.je werkt toch partime?misschien kan je duocollega die dag de klas draaien zodat je niet hoeft te komen en er voor de kids een vaste juf is bij het feest?zozouden ze het bij ons op school regelen denk ik!
Moeilijk he je klas loslaten;) ben er ook heel goed in
Bedenk me net.je werkt toch partime?misschien kan je duocollega die dag de klas draaien zodat je niet hoeft te komen en er voor de kids een vaste juf is bij het feest?zozouden ze het bij ons op school regelen denk ik!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Tegen die tijd zal wel bekend zijn wie je vervanging komt doen en wellicht heeft ze/hij ook al een paar daagjes meegedraaid. Ik snap dat je die dag niet wil missen,dus als t gaat zou ik ook gaan ook al is er op papier die dag al iemand anders verantwoordelijk.maar je vk vragwn om je verklaring aan te passen zou ik persoonlijk wel te ver vinden gaan.
Nee het us echt 'mijn' klas, onze kleuters gaan 4 dagen naar school en ik ben er 3 dagen, de andere juf is er maar 1 dag en heeft verder geen verantwoordelijkheid voor de klas, helaas botert het ook niet zo tussen haar en de kids...
Printje- Lady Post-a-lot
ow dat is jammer dat het niet botert anders was het een makkelijke oplossing geweest
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: