Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opera?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Opera? Empty Opera?

Bericht  Feline ma 24 sep 2012 - 8:04

Wie gaat er wel eens naar een opera in Nederland? Ik wil iemand verrassen met een avondje opera maar ben bang dat ik het zelf verschrikkelijk vind haha.. Ik heb totaal geen idee wat een beetje mooi is, wil ook niet 3 uur lang luisteren, lijkt me best pittig. Zie prijzen van 119 euro per kaartje en dat vind ik echt veel te veel voor een experiment!

Iemand tips?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opera? Empty Re: Opera?

Bericht  rapa nui ma 24 sep 2012 - 8:35

Geen idee waar je woont en waar je naar toe wilt en of dit qua leeftijd uit komt maar dit lijkt me best wel leuk (en goedkoop) om uit te proberen: moeten jij en diegene dit je wilt verrassen wel jonger dan 30 zijn:

http://www.dno.nl/operaflirt/

En dit ook wel:

Als student naar DNO


Studenten kunnen altijd op vertoon van hun collegekaart een kaart voor € 15 voor niet-uitverkochte voorstellingen kopen.
Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf anderhalf uur voor aanvang van de voorstelling bij het kassa-bespreekbureau..

Ik ben zelf wel eens naar de opera geweest, gewoon om het uit te proberen. En daarna nog eens om dat ik geen mening wilde baseren op 1 voorstelling. Ik heb nu al jaren geen opera gezien alhoewel ik vorig jaar wel in twijfelde omdat het een heel grote voorstelling was maar vond het prijskaartje toen te duur. Ik ben in Wenen later nog eens naar een operette geweest en dat vond ik leuker en was qua entourage natuurlijk ook specialer.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opera? Empty Re: Opera?

Bericht  Huppekee di 25 sep 2012 - 4:11

Ik ga elk jaar Wink prachtig!
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opera? Empty Re: Opera?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum