Het is zo ver
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het is zo ver
We mogen binnenkort een kindje gaan proberen te maken!
Zo onwerkelijk...
Ik zou sjaantje en ezzer oa op de hoogte houden
2 weken geleden waren we bij de reumatoloog, en ze was ontzettend positief over onze vraag!
Dus ik ben gestopt met de MTX, en over een dikke 2 maanden is het uit mijn lichaam. Totdat we gaan proberen mag ik wel gewoon mijn orale medicatie gebruiken gelukkig.
We hadden gelijk een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt en die heeft ons zoveel verteld dat nu alle vragen beantwoord zijn. Hij vertelde wel dat hij had gelezen dat er 1 jaar aangehouden wordt na het infuus, maar dat hij verder nog helemaal geen exacte info daarover heeft. Dus we zijn nog aan het twijfelen of we tot december of tot februari wachten. De reumatoloog zei dat ik zelfs nu nog een infuus mocht, want het is zo uit mijn lichaam.
Het is zo raar om je kinderwens eerst zo uitvoerig te bespreken en uit te pluizen voordat je daadwerkelijk begint.. In onze omgeving weet niemand het naast mijn ouders en een koppel waarmee we goed bevriend zijn. Zodat we toch een beetje erover kunnen praten. En jullie natuurlijk nu
Zo onwerkelijk...
Ik zou sjaantje en ezzer oa op de hoogte houden
2 weken geleden waren we bij de reumatoloog, en ze was ontzettend positief over onze vraag!
Dus ik ben gestopt met de MTX, en over een dikke 2 maanden is het uit mijn lichaam. Totdat we gaan proberen mag ik wel gewoon mijn orale medicatie gebruiken gelukkig.
We hadden gelijk een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt en die heeft ons zoveel verteld dat nu alle vragen beantwoord zijn. Hij vertelde wel dat hij had gelezen dat er 1 jaar aangehouden wordt na het infuus, maar dat hij verder nog helemaal geen exacte info daarover heeft. Dus we zijn nog aan het twijfelen of we tot december of tot februari wachten. De reumatoloog zei dat ik zelfs nu nog een infuus mocht, want het is zo uit mijn lichaam.
Het is zo raar om je kinderwens eerst zo uitvoerig te bespreken en uit te pluizen voordat je daadwerkelijk begint.. In onze omgeving weet niemand het naast mijn ouders en een koppel waarmee we goed bevriend zijn. Zodat we toch een beetje erover kunnen praten. En jullie natuurlijk nu
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Het is zo ver
Wat fijn, Kylie!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat fijn! Heel veel succes, plezier en geluk
Krijg je een vervanger voor de MTX, weet uit ewat rvaring dat dit een goed medicijn is en best invloed heeft?
Krijg je een vervanger voor de MTX, weet uit ewat rvaring dat dit een goed medicijn is en best invloed heeft?
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Wat fijn! Veel succes.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
mii_joyce schreef:Wat fijn! Heel veel succes, plezier en geluk
Ik kan prednison krijgen maar dat werkt niet meer bij mij. Dus ik mag doorgaan met de diclofenac en zelfs nog een dosis erbij pakken als dat nodig is. We moeten dit pas weglaten zodra het condoom wordt weggelaten. En dan heb ik nog paracetamol als het nodig is. Maar het liefst willen we het dan medicijnloos proberen.
Mijn vriend krijgt ook op voorhand een onderzoek naar zijn sperma. Ze willen niet dat we een jaar gaan proberen en dan is er nog niks, want dat is denkelijk niet uit te houden.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Kylie- Fluisteraar
Jaaaaaaaaaah!
Kylie, wat een goed nieuws! Gek dat als de hobbels weggenomen kunnen worden, zo'n toekomstdroom ineens werkelijkheid gaat worden. Ik hoop oprecht dat je lichaam het aan zal kunnen om met minder of geen medicatie te functioneren. En onthou, het is voor een héél goed doel!
Veel succes met alles
Blijf je ons hier op de hoogte houden?
(bedankt, reva, dat je me dit topic even liet weten!)
Kylie, wat een goed nieuws! Gek dat als de hobbels weggenomen kunnen worden, zo'n toekomstdroom ineens werkelijkheid gaat worden. Ik hoop oprecht dat je lichaam het aan zal kunnen om met minder of geen medicatie te functioneren. En onthou, het is voor een héél goed doel!
Veel succes met alles
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Jaaaaaaaaaah!
Veel succes met alles
Dank je voor je lieve reactie!
En Reva ook bedankt
Het is nog een beetje onwerkelijk.. Dat ik hierover praat... Dat het hopelijk gaat gebeuren.. Als je me dit een jaar geleden zou verteld hebben had ik het echt niet geloofd!
Bij de volgende ontwikkeling hou ik jullie weer op de hoogte.
Eerst komt nu het onderzoek van mijn vriend, en een onderzoek om mijn bloed armoede zo veel mogelijk op te kunnen krikken. Dat is het enige wat nog "moet" voordat het kan gebeuren! En eventjes wachten natuurlijk Maar daar hebben we geen problemen mee.
Hoe is het met jou Sjaantje?
Kylie- Fluisteraar
Ja, ik vind het ook echt geweldig nieuws! Hoop dat jullie gauw een positieve test zullen hebben.
Met mij gaat het erg goed, nu alweer bijna een jaar geleden heb ik twee knie protheses gekregen en mijn leven is enorm veranderd. Ik kan zó veel weer dat ik jaren niet heb gekund... Onvoorstelbaar.
Alleen jammer dat ik over een paar weken wéér onder het mes mag, mijn elleboog prothese is na dertien jaar versleten en moet vervangen worden. Balen! Maar ja, dat komt óók wel weer goed!
Met mij gaat het erg goed, nu alweer bijna een jaar geleden heb ik twee knie protheses gekregen en mijn leven is enorm veranderd. Ik kan zó veel weer dat ik jaren niet heb gekund... Onvoorstelbaar.
Alleen jammer dat ik over een paar weken wéér onder het mes mag, mijn elleboog prothese is na dertien jaar versleten en moet vervangen worden. Balen! Maar ja, dat komt óók wel weer goed!
Sjaantje schreef:Ja, ik vind het ook echt geweldig nieuws! Hoop dat jullie gauw een positieve test zullen hebben.
Ja dat weet ik nog, ik hoop dat je na de operatie weer snel de oude bent en dat je je leven weer kunt oppakken als vanouds, en hopelijk nog ietsje beter!
Laat je weten hoe de operatie is gegaan?
Kylie- Fluisteraar
Ja doe ik! Eerdaags verwacht ik bericht over de operatie datum en dan open ik weer een nieuw topic hier!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: